Gruwelijk irritante uitspraken, deel 2

10-08-2015 08:58 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar zijn er zo ontzettend veel irritante uitspraken, dat we er al een heel topic mee hebben kunnen vullen.

We zijn nog lang niet klaar, dus hier gaan we verder.



Krullen jouw tenen zich op bij het horen van: 'Ik ga met me moeder na de markt'?

Grijp jij naar je teiltje, als je hoort: 'De kleine man is vannacht wel vier keer gekomen'?

Krijg je de rillingen, als 'De mama van Storm' zich aan je voorstelt?



Dan zit je in het juiste topic!
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 23 augustus 2015 @ 19:55:

[...]



Vanmiddag was IK degene, die zo'n sullige opmerking maakte.

Mijn moeder heeft van de fysiotherapeut een brace gekregen, voor om haar pols.

Vanmiddag had ze die niet om, en wat zei ik?



'Hee, heb je je brace niet om?'



'Jawel hoor', zei mijn moeder Daar heb je gelijk in.Het is natuurlijk ook afhankelijk van de situatie.De jouwe met het woord ''aha'' vond ik wel grappig.Opzich vind ik aha geen raar woord maar wel als je het 10 keer gebruikt net als b.v. het woord akward of weird.
quote:Nouschi schreef op 23 augustus 2015 @ 19:58:

[...]





Ik niet Je bent een punt vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 28 augustus 2015 @ 21:08:

[...]





Je bent een punt vergeten. Aha.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als ik een smiley gebruik, sla ik de punt ook altijd over.
You don't have to fit into the format
Babe,schatje,ik ga naar mijn schatje,heb ik gekregen van mijn schatje,ik ben met mijn schatje...klef gedoe!



Niet lullig bedoeld maar... op gepleurd man want wat je nu gaat zeggen is erg lullig.



Helep i.p.v. help.

Melek i.p.v. melk

Welek i.p.v. wat zeg je

Live i.p.v. life en andersom



Bagger poep,scaffa boy,babe



Wat ben je toch een lekkertje!Blerg!
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:31:

Als ik een smiley gebruik, sla ik de punt ook altijd over.Wat maakt het uit!
Is bae al genoemd?



Volgens mij moet het iets als je geliefde betekenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 28 augustus 2015 @ 21:33:

Wat maakt het uit! Ik vind het in ieder geval geen punt
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:53:

[...]



Ik vind het in ieder geval geen punt
Over mijn spelfouten:Ik spreek 6 talen en dan mag ik me ook wel af en toe een fout veroorloven.Ik doe mijn best en verder moeten mensen me maar nemen zoals ik ben,klaar uit.Hier laat ik het dan ook bij...langzaam wordt ik bikkelhard.



Grutjes in plaats van groetjes



het kakkers r



Bekakte typetjes:

Heeeej,geef mij eens een lekker zakje paaprrrikaaa Tsjiiipss!

Heej weet je wat,doe er ook maar een half literrrtje pils bij.

En dan hoi zeggen als ze weggaan.



Bakkie pleur (daar moet ik wel om lachen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 28 augustus 2015 @ 22:54:

Over mijn spelfouten:Ik spreek 6 talen en dan mag ik me ook wel af en toe een fout veroorloven.Ik doe mijn best en verder moeten mensen me maar nemen zoals ik ben,klaar uit.Hier laat ik het dan ook bij...langzaam wordt ik bikkelhard.



Grutjes in plaats van groetjes



het kakkers r



Bekakte typetjes:

Heeeej,geef mij eens een lekker zakje paaprrrikaaa Tsjiiipss!

Heej weet je wat,doe er ook maar een half literrrtje pils bij.

En dan hoi zeggen als ze weggaan.



Bakkie pleur (daar moet ik wel om lachen)Hè jammer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een hapje eten



Mensen die op een forum iemands bericht quoten en als enige toevoeging "dit" hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 28 augustus 2015 @ 22:54:

Hier laat ik het dan ook bij

We waren er toch al over opgehouden?



Zes talen spreken is knap.

Ik spreek er maar eentje, maar dan wel verrekte goed
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, anderhalve dan.

Een tikkie Engels lukt me ook nog net.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Nog een uit de zakenwereld die ik bijzonder goor vind. Je moet de klant eerst "masseren" voor je to the point komt. Ik zie ze al helemaal iemand lekker opwrijven. Bah bah bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 29 augustus 2015 @ 00:13:

Nog een uit de zakenwereld die ik bijzonder goor vind. Je moet de klant eerst "masseren" voor je to the point komt. Ik zie ze al helemaal iemand lekker opwrijven. Bah bah bah.Met een happy ending, haha.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 augustus 2015 @ 00:19:

[...]





Met een happy ending, haha.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die 'Gut' zeggen/schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Tsja.............
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 28 augustus 2015 @ 20:44:

[...]





Ja, verschrikkelijk toch? En ik hoor het echt pas sinds kort, dus het zal wel iets nieuws zijn. Het lijkt wel alsof een persoon ermee begint (of het zelf verzint misschien wel) en dat iedereen dat dan over gaat nemen.

Net zoals dat iedereen het opeens heeft over "de voorkant". "Dat moet eerst goed geregeld zijn aan de voorkant, voor we verder gaan".

Hoorde je vroeger toch ook nooit? Of werk ik gewoon in een hele rare werkomgeving (Rijksoverheid)?Ja net zoals vroeger ineens op alle schoolpleinen werd geknikkerd. Er was geen overleg maar iedereen deed het. Zal wel iets in de lucht zijn geweest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 29 augustus 2015 @ 00:13:

Nog een uit de zakenwereld die ik bijzonder goor vind. Je moet de klant eerst "masseren" voor je to the point komt. Ik zie ze al helemaal iemand lekker opwrijven. Bah bah bah.

Als ik dit soort termen lees, weet ik zeker dat ik niet zou kunnen functioneren in de zakenwereld.

Tenzij ik continu een teiltje bij me zou dragen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:rezes schreef op 28 augustus 2015 @ 23:12:

Een hapje eten Mijn schoonvader is nog erger: een stukje eten.
Alleen kalmte kan ons redden.
Langzaam word ik helemaal misselijk van de uitspraak; "je mag niet veroordelen, oordeel toch eens niet zo..."



Getsie.



Oordelen is het vormen van een mening op basis van gegeven informatie. En ook persoonlijke omstandigheden en interpretatie is van grote invloed op het vormen van een mening over een bepaald onderwerp.



Dat mensen reageren op nieuwsberichten vanuit hun gevoel en interpretatie van het gebrachte nieuws, hoeft niet direct de kop ingedrukt te worden door het veroordelende vingertje dat men niet zo mag veroordelen.



We vormen allemaal een mening of standpunt op basis van de informatie die wij filteren en belangrijk vinden. En dan krijg je voor- of tegenstanders en een heleboel heilige boontjes die oordelen dat niemand een oordeel of vooroordeel mag hebben over zaken die ons bezig houden.



Ga met zijn allen weer discussiëren en constructief praten zonder elke vorm van communicatie of uiting van een mening dood te slaan met de uitspraak "(ver)oordeel toch eens niet zo!"

Mogen we dat allemaal weer zelf weten?



Wat mij betreft kan "veroordelen" op mijn persoonlijk haatwoordenlijst. Naast "openminded" en het weerzinwekkende "kids." In Nederland hebben we namelijk gewoon een Nederlands woord voor kinderen.



Bleeeeeeeeeeeeegh.
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2015 @ 23:13:

[...]



We waren er toch al over opgehouden?



Zes talen spreken is knap.

Ik spreek er maar eentje, maar dan wel verrekte goed



Dat is waar.Wilde het gewoon nog een keer zeggen,liever een keer teveel dan een keer te weinig.



Ik wordt of ik word. I don't give a shit.
quote:Manonna schreef op 29 augustus 2015 @ 00:13:

Nog een uit de zakenwereld die ik bijzonder goor vind. Je moet de klant eerst "masseren" voor je to the point komt. Ik zie ze al helemaal iemand lekker opwrijven. Bah bah bah.De zakenwereld zou ook niets voor mij zijn.Zie het al voor me,gatver!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven