Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---



Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?



Ik vind sommige mensen niet zo okay (het is wederzijds vrees ik), kan daar ook een topic over gestart worden?



Wat Enn (geloof ik) zei klopt wel trouwens, in het ene topic wel in het andere niet. Heeft toch met persoonlijke interesses te maken (wat vind je belangrijk en wat niet).
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 29 augustus 2015 @ 00:07:

Wat Enn (geloof ik) zei klopt wel trouwens, in het ene topic wel in het andere niet. Heeft toch met persoonlijke interesses te maken (wat vind je belangrijk en wat niet).quote:Pigwidgeon_ schreef op 27 augustus 2015 @ 23:26:

Meestal vind ik een forummer vervelend in het ene topic en super in een andere, dus het wisselt nogal.

Nee, dat was Pigwideon.

Ik was en ben het met haar eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou dat dus. Ben het er ook mee eens, soms sta je ineens versteld.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, je kan elkaar nou eenmaal niet in alle meningen vinden dus heel bijzonder vind ik het dan weer niet.Maar leuk om te lezen dat je soms versteld staat over de reacties van mensen hier want wellicht zegt dit dan ook wat over een eigen invulling. Het niet eens zijn met een ander hoeft niets te zeggen over de mens die deze mening heeft. Het kan wel maar het hoeft echt niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 augustus 2015 @ 00:01:

[...]



Het hangen was niet de fout

En ik ben best bang voor Nous en Solo.Dat snap ik.
Life is short. Eat dessert first.
Het valt mij op dat sommige forummers iets vinden klinken als ze een post lezen. Ik denk dat de intonatie ook invloed heeft op de betekenis die men ergens inlegt.
quote:Enn schreef op 29 augustus 2015 @ 00:18:

Nou ja, je kan elkaar nou eenmaal niet in alle meningen vinden dus heel bijzonder vind ik het dan weer niet.Maar leuk om te lezen dat je soms versteld staat over de reacties van mensen hier want wellicht zegt dit dan ook wat over een eigen invulling. Het niet eens zijn met een ander hoeft niets te zeggen over de mens die deze mening heeft. Het kan wel maar het hoeft echt niet.Iedereen heeft een eigen mening. Maar met sommige meningen kan ik totaal niks, mijn valkuilen zijn mensen die anderen belachelijk maken met opzet. Die onder het mom van een grapje (wat je vaak leest tegenwoordig, ja maar het is toch maar een grapje) denken dat ze alles kunnen zeggen. Ik kan daar simpelweg niet zo goed tegen. Heb er een allergie voor ofzo net als trollen, die mag ik ook niet, Ga iets nuttigs doen denk ik vaak. Maar goed ik denk er schijnbaar anders over dan de gemiddelde mens.
Nee hoor, ben het met je eens.



Alleen hier komen om je frustraties op anderen te botvieren is mij ook een doorn in het oog.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 29 augustus 2015 @ 00:37:

[...]





Iedereen heeft een eigen mening. Maar met sommige meningen kan ik totaal niks, mijn valkuilen zijn mensen die anderen belachelijk maken met opzet. Die onder het mom van een grapje (wat je vaak leest tegenwoordig, ja maar het is toch maar een grapje) denken dat ze alles kunnen zeggen. Ik kan daar simpelweg niet zo goed tegen. Heb er een allergie voor ofzo net als trollen, die mag ik ook niet, Ga iets nuttigs doen denk ik vaak. Maar goed ik denk er schijnbaar anders over dan de gemiddelde mens.

De vraag blijft: Gebeurt dat daadwerkelijk of spreekt de inmiddels opgebouwde allergie?

Ik weet het alleen van mijzelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Steken onder water vind ik ook zo'n slappe bedoening.
Klopt, je weet het alleen van jezelf. Of misschien de erg indirecte mensen. Het belachelijk maken van anderen gebeurd (volgens mij dan) op grotere schaal sinds er internet is (meer dan daarvoor). Ik snap gewoon niet zo goed dat iedereen het daar maar mee eens is.



Mijn allergie daarvoor heb ik altijd gehad btw Enn.
-in ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 27 augustus 2015 @ 18:51:

Sommige haten mij, sommigen houden van mij



Mijn vader zou zeggen: "Ze haten me, zei Uijlenspiegel, maar ik heb het er naar gemaakt"

En of het echt zo is?

Sommigen zijn nogal voorspelbaar hier, zoals jij dus , van anderen weet ik niet eens als ik ze lees hoe ze in andere topics zouden reageren. Jij bent wel constant in ieder geval
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De forummers hier lijken ook vaak net echte mensen.



Sommigen leuk, lief , aardig.

Anderen vervelend, irritant, stom lol
Alle reacties Link kopieren
Ik was fan van Murdoch en ik mis haar/hem? Youk vind ik een fijne forummer. Delspeciaal vond ik ook leuk maar die is ook weg.
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2015 @ 21:13:

[...]



Precisiewerkstuk meldt zich.

Gefeliciteerd, ik nomineer jou bij deze ook voor mijn lijstje...

(En nou ga ik weer ff slapen... niet dat ik overigens verwacht dat iemand iets doet met die informatie.... )
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 29 augustus 2015 @ 06:22:

[...]



Gefeliciteerd, ik nomineer jou bij deze ook voor mijn lijstje...

(En nou ga ik weer ff slapen... niet dat ik overigens verwacht dat iemand iets doet met die informatie.... )Slaap lekker! (Ik ga de hele tijd naar het scherm kijken , wachtend tot je er weer bent.. Ok? )
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 29 augustus 2015 @ 00:52:

Steken onder water vind ik ook zo'n slappe bedoening.Nou... Ik heb wel eens een steek onder water gekregen.. Was niks slaps bij..
quote:Eleonora schreef op 28 augustus 2015 @ 13:46:

Ik kom hier vooral voor de andere forummers inderdaad.

Alle onderwerpen zijn al 20 x langs geweest.Vinnik niet erg. Ik heb ook al een boek.
quote:Liefzoontje83 schreef op 28 augustus 2015 @ 15:27:

[...]







Ik vind jou leuk!Ik jou ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:rezes schreef op 28 augustus 2015 @ 23:26:

Mensen die het meest actief zijn op het forum en populair zijn, hebben de minste vrienden in real life.And proud of it.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 augustus 2015 @ 00:01:

[...]



Het hangen was niet de fout

En ik ben best bang voor Nous en Solo.Dat vind ik ook heel irritant, dat geneuzel over spelfouten. Alsof niet iedereen wel eens een fout maakt.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:Enn schreef op 28 augustus 2015 @ 23:36:

[...]



Ik vind hem juist leuk!



Of had je het niet tegen mij?Nee, ik bedoelde met 'waarom zou ze dat willen' op die gekleurde teksten-dame.
quote:troelalaaaatje schreef op 29 augustus 2015 @ 09:31:

[...]





Ik jou ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stiefmoeder schreef op 29 augustus 2015 @ 09:52:

[...]



Dat vind ik ook heel irritant, dat geneuzel over spelfouten. Alsof niet iedereen wel eens een fout maakt.





En hallo Co, hoe gaat het?
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven