Vriendinnen gezocht in Nijmegen

27-08-2015 21:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds een maand ben ik komen wonen in Nijmegen vanwege mijn baan. Mijn vriendinnen wonen allemaal aan de andere kant van het land. Het lijkt mij leuk om wat nieuwe meiden te leren kennen en daarmee gezellige dingen te doen. Zelf ben ik 26 jaar en houd ik ervan om lekker series/films te kijken, terrasje te pakken of lekker op stap te gaan. Lijkt dit je wat? Laat dan een berichtje achter
Welke leeftijd? Of maakt het he niet uit? Ben zelf 23. Kan wel een ' oppepper' gebruiken binnen mijn vrienden kring. Ik houdt zelf van sporten, een filmpje, terrasje of ergens lekker uiteten vind ik zeker ook erg leuk.



Ik kan je volgens mij geen pb sturen, of ik ben heel onhandig



Maar je mag mij wel een pb sturen als je het leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Ik ben ook 26 jaar en woon in Nijmegen.



Ik ben ook op zoek naar vriendinnen te maaken want ik woon sinds okt 2013 in Nijmegen dus ken familie en mijn werk collegas maar heb geen vriendinnen gemaakt..dus heb mij aangemeld hieren heb contact met een paar meisjes gehad soms goed en soms slecht.



Oke..een beetje over mijnzelf: Ik vind zwemmen en koken heel erg leuk naar tv te kijken zosls films/series, naar terrasjes te gaan om iets te drinken of eten, winkelen en andere dingen.



Nederlands is mijn tweede taal.



Ik ben aardig, een beetje verlegen waneer ik iemand niet ken..maar het woord beter als ik die persoon ken



Ik wil vriendinnen hier hebben dys ik stuur en bericht.



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag willen aansluiten, ben 33 jaar. Kan inderdaad geen privébericht sturen.
.
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik sluit me ook graag aan!



Ik woon al wel even in Nijmegen (3 jaar), maar kan ook wel die oppepper in de vriendengroep gebruiken.

Ik ben 24 jaar en studeer nog. Ga graag het terras op en/of de stad in. Kookavondjes/filmavondjes lijken me ook heel gezellig. En daarnaast is een sportmaatje ook welkom!



Een pb'tje is mij ook niet gelukt, dus ik houd het topic in de gaten



Groetjes, Sarah
-
@mirjam ik heb je een pb terug gestuurd. Cafelatte en Noukie moeten idd of even de pb aanzetten bij hun instellingen of zelf even via pb contact opnemen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb het als het goed is nu aangepast :-)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi mijn PB is aan dus idereen kan mij een bericht stuuren.



Hey...CafeLatte haha klopt het werkt nu oo en bedankt voor je bericht. Heb je gezien dat ik had iets terug gestuurd?



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden



Ik weet niet of jullie inmiddels al wat afgesproken hebben, maar het lijkt mij erg leuk om nog mee te doen en nieuwe mensen te leren kennen!! Ik ben 27jaar, afgestudeerd en woon in Nijmegen Hobby's zijn o.a.: hardlopen, series/films, terras, uit eten, bios, festivals, noem maar op ;)



Lijkt me leuk om wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wat een leuke reacties allemaal! Ik dacht zelf een email te ontvangen als ik reacties had ontvangen, maar blijkbaar is dit misgegaan? Ben namelijk hier nieuw ;). Ik ga jullie allemaal even een berichtje te sturen!



Groetjes Anouk
Alle reacties Link kopieren
Heb het net aangepast, jullie kunnen mij eventueel ook een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Dat klinkt inderdaad gezellig allemaal. Ik ben 30, woon in Nijmegen waar ik ook heb gestudeerd en werk voltijds. De meeste (studie)vrienden zijn verhuisd naar de Randstad of allemaal al flink aan het settelen. Ik heb behoefte aan een boost aan mijn sociale leven: leuke mensen die in de buurt van Nijmegen wonen om gezellige dingen mee te doen. Filmavondje, heerlijk lunchen, winkelen, wijntjes drinken of lekker samen op stap. Veel lachen zou trouwens ook wel leuk zijn



Ik weet niet of er initiatieven zijn voor een kennismakingsafspraak of dat anderen het ook leuk vinden om in contact te komen. Mij kun je mailen op lidariste85@hotmail.com



Lieve groet!

M.
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Hier nog iemand die wel in is voor iets gezelligs! Wil nieuwe mensen leren kennen in Nijmegen. Ik ben 23 jaar en studeer hier maar wat meer contacten in omgeving lijkt me wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Nikky, 24 jaar en ik woon bijna 3 jaar in Nijmegen.

Ook ik zoek leuke vriendinnen waar ik mee kan shoppen, uit eten gaan, koken/bakken, thee drinken en film kijken.

Ik ben geboren met een open ruggetje en zit daardoor in een rolstoel, maar ik kan hier prima mee leven want er is heel veel wat ik nog wel kan!



Lijkt je het leuk om eens af te spreken? stuur een berichtje. Je mag ook mailen naar nikkykaptein@hotmail.com



Groetjes Nikky
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik wil me ook graag aansluiten ben 26 en woon ook in Nijmegen hou van shoppen filmpje kijken drankje doen en ga binnenkort weer fitnesse



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Als het nog kan zou ik ook graag willen aan sluiten, ik ben 30 jaren jong en woon in beuningen.

mijn intressen zijn shoppen, uit eten/lunchen theeleuten ergens een drankje doen, als ik de tijd neem lees ik graag, eten koken begin ik nu leuk te vinden en mijn grote hobby is fotografie

film kijken en stappen ben ik minder fan van



Gr maaike
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Zal wij een whatsapp groep of email groep starten om elkaar te leren kennen en misschien kijken of wij kun iets leuk samen doen..wil nog meiden/mensen in Nijmegen of dicht bij kennen en vriendinnen maken.



Groetjes,

Zoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven