Kpn - digitaal - opgenomen programma's

29-08-2015 23:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met digitale tv van kpn kan ik op verschillende devices tv en opnemen. Dat doe ik op mijn tv en iPad.



Sommige programma's die ik op 1 device in heb gesteld om op te nemen kan ik alleen op dat device terugkijken, sommigen op beiden. Klopt dat / herkenbaar?



Sommige opgenomen programma's kan ik wel kijken maar niet verwijderen. Ik krijg dan de melding 'deze opname is niet meer beschiknaar en is mogelijk verwijderd. ' het blijft dan in de lijst van opnames staan, kan het nog steeds kijken maar niet verwijderen dus. Ook herkenbaar? Hoe krijg ik ze weg?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de met mijn ipad opgenomen programma's niet op mijn ipad terugkijken. Wel op de tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet helemaal duidelijk maar als jij dit zo schrijft dan zal het ws aan de app liggen. Onhandig
Je bent zelf een theepot
Van dat verwijderen heb ik ook. Soms zijn ze dan later ineens alsnog weg. Bel anders even met klantenservice.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook heel vaak geen series verwijderen of opnemen. Erg vervelend.
Als je je modem even uit zet en dan weer aan, dan zijn de verwijderde programma's weg. (knop achterop)
Ik kan opgenomen programma's wel kijken op de ipad, maar nooit helemaal. Op een gegeven moment stopt ie er mee.



Dat niet kunnen verwijderen van opnames is een bekend probleem. Idd modem uit- en aanzetten en dan zijn ze weg.
Alle reacties Link kopieren
Even met klantenservice bellen ia het zo opgelost. Zit dan ergens oude software op
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien1974 schreef op 30 augustus 2015 @ 09:27:

Even met klantenservice bellen ia het zo opgelost. Zit dan ergens oude software opHeb je het dan over beide problemen?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Kastje ga ik zo ff resetten, van de week maar even bellen dan. Dank
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oplossing, of eigenlijk de oorzaak,was simpel.



Op de tv kijk ik in HD, opnemen doe ik op HD-zenders. Die opnamrs zie ik in mijn opnamelijst, zowel op tv als op mijn tablet maar op die laatste kan ik geen HD kijken.

Als ik mijn tablet een programma opneem dan kan ik deze wel op de tv terugkijken.



Bij verwijderen zit nog wel een bug. Als ik op mijn tablet een programma verwijder blijft dat soms nog zichtbaar in de lijst via de tv. Ik kan dat programma dan nog kijken maar niet verwijderen.

Daarvoor moet ik dan devExperiabox resetten, ook de nieuwe v10.



Maar goed, dat is eigenlijk het enige.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven