Seks met mijn vriend

27-08-2015 14:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een 22 jarig meisje en ik heb een vraag. Mijn vriend vind het niet lekker om me te beffen, maar ik kom ook niet klaar als we seks hebben. Hierdoor is seks voor mij echt niet bijzonder en vind ik het ook redelijk tijdverspilling aan het worden. Gelukkig komt hij snel klaar dus ben ik er snel vanaf. Maar ik hoor altijd van vriendinnen dat sex zo geweldig is. Ik vraag me dan ook af hoe kan ik seks toch fijn voor me maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:BabyGirl03 schreef op 29 augustus 2015 @ 10:57:

Oke, tijd voor een nieuwe vriend it is!Wauw, de liefde zit diep, merk ik
Misschien doet penetratie bij jou überhaupt heel weinig omdat je clitorale stimulatie prettiger of gemakkelijker vindt. Dan zal urenlang neuken met een nieuwe vriend ook weinig voldoening geven, al is het goed mogelijk dat die nieuwe vriend het wél lang genoeg volhoudt terwijl jij jezelf tegelijkertijd vingert om klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doratheexplorer schreef op 27 augustus 2015 @ 14:21:

Hoelang zijn jij en je vriend al samen? Misschien is het een idee om eens te bespreken wat jullie beide lekker vinden. Sterker nog goede communicatie is de basis van een goede relatie en goede seks. Doen jullie aan voorspel? Zorg dat je daar lang genoeg mee bezig bent tot je echt goed opgewonden bent. Verder kun je verschillende standjes proberen waarbij hij of jijzelf je clitoris stimuleerd terwijl jullie seks hebben. Heel veel vrouwen komen niet klaar van 'neuken' alleen.



Helemaal mee eens..! Elkaars handleiding leren kennen en respecteren is de basis. Handleiding op verschillende gebieden.



Welke man beft trouwens zijn vriendin/vrouw niet. Er is niks leukers dan een vrouw te laten kronkelen en "gek" te maken met je tong. Persoonlijk vind ik dat de leukste handeling om te doen.
quote:Fappie schreef op 30 augustus 2015 @ 08:41:

[...]





Helemaal mee eens..! Elkaars handleiding leren kennen en respecteren is de basis. Handleiding op verschillende gebieden.



Welke man beft trouwens zijn vriendin/vrouw niet. Er is niks leukers dan een vrouw te laten kronkelen en "gek" te maken met je tong. Persoonlijk vind ik dat de leukste handeling om te doen.

En dat is de basisregel van seks: wat jij persoonlijk leuk vind, dat IS gewoon leuk en dus vindt iedereen dat ook. Want alle mensen zijn hetzelfde.



Oh wacht....
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 30 augustus 2015 @ 09:04:

[...]



En dat is de basisregel van seks: wat jij persoonlijk leuk vind, dat IS gewoon leuk en dus vindt iedereen dat ook. Want alle mensen zijn hetzelfde.



Oh wacht....

Haha goed punt.. Iedereen is anders.



Dit vind ik me lastiger voor te stellen/in te verplaatsen..
Alle reacties Link kopieren
Ben je lenig, probeer het zelf maar eens.

ik moet zeggen ik weet niet hoe het voelt, maar het is heerlijk om het te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BabyGirl03 schreef op 27 augustus 2015 @ 16:13:

Nee het lukt dan. Omdat mijn vriend dan zo snel is ben ik er niet. En als hij klaar is is de seks afgelopen



En na lang voel ik nog niets daarbinnenVult hij je niet goed op door te klein formaat. Te dun misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven