Hoe verwijder ik dit virus?

29-08-2015 13:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren heb ik ineens een virus (denk ik) op mijn laptop.

Websites openen plots en ik krijg een soort reclame bij elke site. Als ik een site bekijk staan sommige woorden ook dikgedrukt en onderstreept als een soort link. Ik heb niet op zo'n woord geklikt.

Onderin zo'n reclame ad staat by DNSUnlocker. Ik heb daar op gegoogled en Malwarebytes op mijn computer gedownload en uitgevoerd.

Ook heb ik bij mijn programma's gekeken, maar ik heb geen DNSunlocker er tussen staan.

Ik heb ook Norton er op los gelaten, maar ook dat heeft geen zin gehad want ik heb het nog steeds.

Wat kan ik hier aan doen? De oplossingen van Google werken niet.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt meer naar zo'n verdomde toolbar /adware troep.



Adaware kan al iets doen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad, maar weet niet meer zeker hoe ik het verwijderd heb. Ik had meerdere problemen.

Wat ik heb gedaan:

In die balk kan je klikken op een kruisje om te sluiten, maar je kan daarbij een termijn opgeven hoelang je het gesloten houdt



Malware verwijderen (maar dat had je al gedaan)



Alle programma's die ik niet kende verwijderd via programma's.

Kijk eens of dat helpt. Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad al mijn programma's die ik niet ken al verwijderd.

Heeft niet geholpen.

Ook bij google chrome extensies heeft het niet geholpen.

Ik laat nu Spyhunter er op los.



Ik heb echt nooit kruisjes erbij staan waar ik op kan klikken, dus dan is het misschien net even iets anders.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
http://www.computeridee.nl/downloads/se ... dwcleaner/ deed de truc bij mij.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een keer gehad en toen bij mijn software gekeken en toen bleken er ineens allemaal vage programmaatjes tussen te staan. Die verwijderd en nergens meer last van.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch gewoon op dat programma zoeken.... Dan vind ik dit. http://zondervirus.nl/dns-unlocker-adware/
Alle reacties Link kopieren
kun je niet ehmmm systeemherstel of zoiets doen?
Heb je ook al een keer al je cookies, cache en desnoods je browser weer terug gezet naar uhh een soort fabrieksinstellingen? Dat kan in Chrome maar ik weet even niet precies hoe het heet en hoe het moet.
Alle reacties Link kopieren
Welke browser gebruik je?

Als je Google Chrome gebruikt, kijk dan bij Instellingen en vervolgens Extensies. (links bovenin) Ik gok dat daar iets bij staat wat dit veroorzaakt.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles geprobeerd wat jullie noemen maar niks heeft geholpen

Ik wil hem liever niet wegbrengen want ik heb hem elke dag voor school nodig, maar ik ben bang dat het toch moet...
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Maak anders even een screenshot van wat er precies gebeurt, is misschien wat duidelijker.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Download onderstaand, gratis, programma en laat deze je computer scannen, De gevonden besmettingen verwijderen. Over het algemeen, moet het dan opgelost zijn.

MalwareBytes
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Systeemherstel werkte niet. Virusscanner werkte ook niet. Heb de laptop uiteindelijk weggebracht die het virus eraf gehaald heeft voor 50 Euro.
niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een keer een nare malware of iets dergelijks gehad. Beeld ging op zwart en laptop deed niets meer.

Op het computeridee forum heeft iemand me er stap voor stap doorheen geloodst en ben ik er vanaf gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk ben ik er met Spyhunter vanaf gekomen. Gelukkig.

Hopelijk komt het niet terug. Bedankt allemaal!
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven