alarm matjes voor op de bank

29-08-2015 22:50 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet iemand waar ik van die alarm matjes kan kopen voor op de bank?



dit om mijn hond van de bank te houden.

als ze dan op de bank springen waar dus het matje ligt gaat er een alarmpje af.



ik weet dat ze bestaan maar ik kan ze nergens vinden.
quote:my-little-appletree schreef op 30 augustus 2015 @ 12:38:

[...]





Ze gaat vaak genoeg naar buiten en mag dan ook los, ik ga ook met haar aan de fiets dus daar heeft het bij haar niks mee te maken. Ze sloopt ook niks anders dan speeltjes en haar kussen, ze wil gewoon de vulling er uit hebben als het van haar is. Vandaar dat kussens niet werken en kleden wel.Dan zou ik toch proberen om meer consequent te zijn. Anders erna laten kijken door een deskundige. Als ze andere dingen met rust laat, kan ze dit ook met haar eigen spullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 30 augustus 2015 @ 12:07:

[...]





Ja, je krijgt het uiteindelijk wel afgeleerd, maar kost veel meer moeite en tijd, omdat het voor een hond natuurlijk super vaag is als hij eerst jaren iets wél mag en daarna opeens niet meer.

Zielig ook.

Het leek er even op dat dat het geval was, in verband met de baby die op komst is.

Maar de hond is er pas sinds juli en mocht nooit op de bank.. (Al staat het er in een latere post weer op een andere manier).

Gewoon trainen dus, zou ik zeggen.Je haalt mij en TO denk ik door elkaar, ik weet niet of TO een kind heeft of krijgt maar daar heeft ze zeker niks over gezegd. Ik heb een nieuwe dure bank waar de hond niet op mag en wil het afgeleerd hebben voor de baby er is omdat ik niet wil dat ze het gevoel krijgt dat ve vervangen wordt en geen zin heb in gedoe als de kleine er is. Dan steek ik mijn energie liever in leuke dingen. Maar zelfs al zou het van wege de komst van een baby zijn snap ik het probleem niet. Ik ben gek op mijn hond en ze is echt mijn maatje, maar het is en blijft een hond. Ik heb bij het verhuizen hier heen gelet op dat we een tuin hebben voor de kat en genoeg mogelijkheden om de hond uit te laten en dan ook los, maar ik vind niet dat als een hond ooit op een bank mocht dat dat zou moeten mogen.
My little appletree: excuus, je hebt gelijk. Ik haal jullie door elkaar.

Persoonlijk vind ik het dus wel gek als een hond jarenlang wel op bed of op de bank mag en dan opeens niet meer. Maar goed; ieder zijn mening...

Het zegt niks over hoe er verder met de hond wordt om gegaan, ik geloof best dat hij niks tekort komt verder hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagirl2013 schreef op 30 augustus 2015 @ 12:43:

[...]





Dan zou ik toch proberen om meer consequent te zijn. Anders erna laten kijken door een deskundige. Als ze andere dingen met rust laat, kan ze dit ook met haar eigen spullen.



Ik vind het eigenlijk niet erg dat ze haar speeltjes sloopt, die koop ik zodat ze er lol aan heeft en ze heeft nou een maal de grootste lol als ze de binnenkant er uit haalt. Wordt ze helemaal vrolijk van. Dat ze dat bij een kussen dan ook leuk vind is jammer, maar wel te verwachten. Dan helaas voor haar geen kussen om op te liggen, maar een dik kleed.



Ze heeft ook speeltjes zonder binnenkant (van Kong en balletjes zonder piepen ed), maar die vind ze niks en laat ze links liggen. Dus die koop ik niet meer, dure speeltjes met binnenkant ook niet want dat vind ik zonde. Van een goed koop speeltje heeft ze net zo lang lol als een dure en die koop ik in de wetenschap dat die binnen no time aan stukken lift. Ik heb liever iets dat ze met de grootste plezier kapot maakt dan een speeltje waar ze niet mee speelt.



Ik heb al geprobeerd hoe het is met spullen voor de kleine, maar er ligt nu al 2 weken een knuffel op de bank die niet van haar is en die laat ze heel netjes met rust. Ik vind het dus geen probleem, alleen jammer voor haar dat ze dan alleen dekentjes heeft.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik heb je topic een beetje gekaapt geloof ik... sorry. Was niet de bedoeling, dacht alleen Hey, laat ik een vraag stellen... Zal me nu uit je topic houden, dan gaat die weer over jou ipv mij.
Alle reacties Link kopieren
haha geen probleem hoor. daar is dit forum voor toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven