Tekort aan seks?

11-08-2015 00:47 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerdere topics gezien die hier over gaan en het is best wel iets dat in veel relaties voorkomt. Je kent dat, er zijn 100 redenen om niet te stoppen met je relatie, alleen van seks komt het er niet meer van. Je gooit er een vib tegenaan of neemt de douchekop. Maar is dat het dan? Er zijn ook heel wat vrouwen die seks zoeken bij een andere man.

Ik heb een paar jaar geleden iets anders uitgevonden dat mij nog steeds uitstekend bevalt, moet ik zeggen. Er zijn heel wat parenclubs en tegenwoordig ook de sexbios "nieuwe stijl" (met forum) waar je je fantasien uit kunt leven met andere personen zonder allerlei gedoe te hebben zoals dat gerelateerd is aan "echt" vreemdgaan. Immers een andere partner wil je telefoonnummer weten, je facebook, je alles. Met alle risico's van dien. Als er gezeur komt kunnen ze je ook nog chanteren. Vaak komt er een onvermijdelijke liefde op, en daar wil je niets mee. Je wilt alleen maar een keer lekker seksen. Ik leef me met enige regelmaat lekker uit in een bios of in een parenclub. (een bios is ook vaak s'middags open) Best goedkoop voor alleenGaande vrouwen (soms zelfs gratis) en je hebt ze maar voor het uitkiezen. Hoe ver je gaat en wat je allemaal doet moet je zelf weten, daar ben je geheel vrij in.

Als iemand meer wil weten of interesse heeft, laat maar horen. Ik weet er inmiddels wel het een en ander van. Je zal overigens niet de enige zijn, er komen steeds meer vrouwen op af.
Alle reacties Link kopieren
Wel bijzonder dat ik sinds deze post al twee vrouwen heb ontdekt die aan de hand van dit topic toch eens zijn gaan kijken. En wat ik zie is misschien maar het topje van de ijsberg. :-)
Hoewel ik dus ook wel eens vrouwen heb gezien in door jou genoemde bioscopen, ga ik door je laatste post toch ook een beetje twijfelen of jij misschien niet een man bent. Misschien wat te gretig?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. Wat hoop je hiermee te bereiken? Ik enthousiast, omdat het leuk is mensen te ontmoeten met dezelfde ideeen en gedachten uit te wisselen. Ik heb tot nu toe nog niet een maal gezegd of ik een man of een vrouw ben, omdat dat er naar mijn mening ook helemaal niet toe doet. Maar als je het zo graag wilt weten, ja, ik ben een meisje. Waarom ben je daar zo mee bezig en wat doe jij dan op het viva forum want jij bent wel een man, toch ? En je komt ook in die bioscopen anders had je hierboven niet die melding kunnen doen.

Ik hou er meer van dat mannen en vrouwen elkaar zien als gelijken en niet meteen even een stempel drukken!!
Ja ik ben wel een man. En ja, ik ben in een aantal van de genoemde bioscopen geweest. Daar komen inderdaad vrouwen en stellen. Het klopt dat dit niet van die ranzige tenten zijn.



Het doet m.i. wel degelijk ter zake of een vrouw hier haar ervaringen vertelt of dat een man dat doet. En als er twijfels ontstaan over hoe iemand zich voordoet, kan dat alleen maar schadelijk zij voor de inhoud van de boodschap. Je loopt dus het gevaar contraproductief bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ook af.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit gehad dat een vrouw bij me aanbelt, Heb je zin.

wacht nog steeds op het moment dat iemand me aanspreekt op straat. Kan je even tijd vrij maken, ik ben nogal geil.

zou wel leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Als je dat hier even vermeld is de kans dat bovenstaande gebeurd wel wat groter natuurlijk!
...
Doet je deurbel het wel dan? Het gebeurt hier zo vaak dat ik hem ook wel eens uitzet.
Alle reacties Link kopieren
Stillbelieve, als ik het zo lees heb je dus carte blanche van je man. Dan ga je in mijn ogen niet vreemd. Het is met wederzijdse toestemming toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 11 augustus 2015 @ 00:55:

Je belazert gewoon de kluit, met wie je het ook doet.

Heb ballen en bespreek wat je doet met je partner.Dit..!! Ik zie best veel vreemd gaan reacties.. Ik snap dat niet zo.. Communiceren mensen niet meer? Ik deel alles met mijn vrouw.....
Alle reacties Link kopieren
quote:windgong schreef op 02 september 2015 @ 19:47:

Stillbelieve, als ik het zo lees heb je dus carte blanche van je man. Dan ga je in mijn ogen niet vreemd. Het is met wederzijdse toestemming toch?

Welnee.

Waar lees je dat?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:stillbelieve schreef op 11 augustus 2015 @ 13:47:

Rooss. Ja dat is in Nederland, maar ik durf eigenlijk geen namen te noemen. Wel plaatsen misschien, ik hoop dat dat geoorloofd is. Dan zou je verder kunnen zoeken op internet. Roosendaal, Hilversum, Amersfoort, Arnhem, Zutphen, misschien nog een enkele, maar dat zijn volgens mij de bekendsten Ze hebben ook allemaal wel een ruimte ingericht voor dominante spelletjes, maar dat is dan weer niet zo erg mijn ding.



sinnombre

Een relatie zonder seks is inderdaad geen goede relatie, maar stel als er nu eens impotentie of een andere medische oorzaak om de hoek komt kijken? Ik probeer op mijn manier ons leven in stand te houden. En ik weet dat mijn partner me carte blanche geeft, maar het wel heel erg zou vinden als ik een andere relatie begin. Dat wil ik zelf ook niet trouwens, daarvoor is er nog teveel moois over.Dat maakte ik hier op uit Rooss4.0, maar het kan ook een aanname zijn van to.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven