Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

24-08-2015 23:02 3016 berichten
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!

-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally !

Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :

Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !

Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.

Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !

Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
Yeeeeh Pochacco! Jouw eerste plaatje én mijn lievelings diertje.

Je bent een blijvertje!
Kitlers!

I'm baaaaaaaack Vakantie was heeeeeeeeeerlijk! Oh ja, voor diegenen die het niet wisten, ik was op vakantie

Ik ga even deel 3 en 4 bijlezen Weer een hoop bijgeschreven dus, ben benieuwd

Vooruitgang! Ik ben bij mijzelf
Welkom thuis!

Ik vind baby-roggen echt op engeltjes lijken

Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 31 augustus 2015 @ 10:52:

Yeeeeh Pochacco! Jouw eerste plaatje én mijn lievelings diertje.

Je bent een blijvertje!

Thanks! Speciaal voor jou nog even een foto van 1 van mijn eigen muppets. Niet grappig, wel schattig

If chocolate can't fix it, it's a real problem
Kitlers even een groepsknuffel aub. Ik zit in Frankrijk want mijn vader is op vakantie overleden. Dus wij met alle hulptroepen van zaterdag op zondag nacht naar Frankrijk gereden. Morgen rijden mijn man en ik de auto en de caravan naar Nederland. Totaal surrealistisch dit. We zitten hier op een camping in de stralende zon met zijn allen. Het is hier prachtig. Maar papa is weg. En dat besef is er nog niet ook al hebben we hem gister gezien in het uitvaartcentrum. Vannacht gelukkig wel geslapen even. En dan word je ineens wakker in frankrijk. 1100 km van huis. De rit van 14 uur kan ik me niks meer van herinneren. Bizar. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe we dit als gezin nu weer gaan overleven. 61 jaar. Mijn moeder is 59. WTF hee.

Gecondoleerd Tardar en sterkte
quote:Pochacco schreef op 31 augustus 2015 @ 11:21:

[...]

Thanks! Speciaal voor jou nog even een foto van 1 van mijn eigen muppets. Niet grappig, wel schattig

[afbeelding]

Oh wat een popje!

Cavia's zijn echt de aller leukste en liefste beestjes. Het zijn hier net mijn kindjes.

Toen we nog in ons appartement woonden en geen tuin hadden. Was ik die gekke mevrouw die haar cavia's mee nam naar het park, omdat ze zo graag in het gras rennen en eten.

Zaten ze hoor, Jut en Jul in mijn fietsmandje. Ze hebben het ook nog nooit eng gevonden.
Oh Tadar! Wat verschrikkelijk nieuws. Heel heel veel sterkte met dit enorme verlies.

Gecondoleerd lieffie!
Voor Tadar!

Sterkte Tardar

Jeetje Tar wat een verdrietig nieuws, ik schrik ervan.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Voor jou ook een Tardar hug:

Saucy

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:TardarSauce schreef op 31 augustus 2015 @ 11:26:

Kitlers even een groepsknuffel aub. Ik zit in Frankrijk want mijn vader is op vakantie overleden. Dus wij met alle hulptroepen van zaterdag op zondag nacht naar Frankrijk gereden. Morgen rijden mijn man en ik de auto en de caravan naar Nederland. Totaal surrealistisch dit. We zitten hier op een camping in de stralende zon met zijn allen. Het is hier prachtig. Maar papa is weg. En dat besef is er nog niet ook al hebben we hem gister gezien in het uitvaartcentrum. Vannacht gelukkig wel geslapen even. En dan word je ineens wakker in frankrijk. 1100 km van huis. De rit van 14 uur kan ik me niks meer van herinneren. Bizar. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe we dit als gezin nu weer gaan overleven. 61 jaar. Mijn moeder is 59. WTF hee.

Jesus sauce, wat is er ineens gebeurd! Gaat het een beetje?

wat zal je geschrokken zijn
Ik weet het allemaal even niet meer inderdaad. Zal de shock wel zijn. Ook waren er een hoop onuitgesproken dingen tussen ons waar ik de kans nooit meer voor krijg. Ben heel erg op de praktische tour nu.
Wat een verschrikkelijk naar nieuws, Tardar! En nog een voor jullie gezin
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven