Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
En soft swap is in dezelfde ruimte en zonder penetratie? Of is dat te simpel gedacht?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon naast elkaar en wat zoenen en orale seks . Ook zo wel eens een trio gedaan met het andere stel.
Ik vind het v-v contact soms too much, ik heb er zelf niet veel mee, maar als clubbezoekers moet je er haast wel aan mee doen. Na wat ervaringen vind ik het zoenen en strelen ook best leuk, maar verder niet, en ook alleen als ik een klik heb met de vrouw. Maar ik vind wel dat het soms bijna het hoofdbestanddeel van een ontmoeting is. Dat een stel eigenlijk meer op zoek is naar een vrouw en de man er soms ' maar' bijnemen......
Sexy4u dat valt mij ook op. Ik heb niet zo snel een klik met een vrouw. Op een of andere manier knap ik sneller af op een vrouw dan op een man. En als ik dan merk dat de vrouw juist v-v contact wil dan haak ik al snel af.

Laatste keer in de pc kreeg ik ook het idee dat de vrouwen meer met mij bezig willen gaan dan met mijn man. Terwijl ik dat niet heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het gevoel wel. Al is het bij ons zijn dat mijn vrouw geheel bi is, en dus, als er een klik is, een andere vrouw zeker het af zal wijzen.. En ergens denk ik dat het voor haar ook wel een van de redenen is waarom het spannend is.



We gaan het meemaken vrijdag.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vindt mijn vriendin ook. De eerste keer dat we gingen was v-v contact een belangrijke reden om er naar toe gegaan maar nu vind ze dat op zich nog wel spannend, maar is ze toch meer van het sexen met andere mannen (en mij natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Merk inderdaad dat in clubs vv steeds meer voorkomt,voor mij is het bij de juiste klik een toevoeging maar wil ik daarna ook mijn man (of andere)

Ik heb sneller een klik met mannen als met vrouwen op sexueel gebied ga er dan ook alleen voor als de klik er is.

soms is voor mij vv contact in club een leuk voorspel en gaan we daarna samen of evt met een stel verder.
quote:couplegooi schreef op 31 augustus 2015 @ 09:24:

Ja dat vindt mijn vriendin ook. De eerste keer dat we gingen was v-v contact een belangrijke reden om er naar toe gegaan maar nu vind ze dat op zich nog wel spannend, maar is ze toch meer van het sexen met andere mannen (en mij natuurlijk)Hier ook, na een aantal keren een v-v contact te hebben gehad, ben ik erachter gekomen dat ik er toch niet echt geil van wordt. En dus liever een man heb, en op datingsites had ik aangegeven dat ik bischierig ben, nu ik dat heb gewijzigd in alleen hetero, krijgen we veel minder berichten en reakties. Vindt het best lastig. Vooral in de club, moet ik dan tijdens het praatje meteen zeggen dat ik geen v-v contact zoek zonder meteen hatelijk over te komen.
Alle reacties Link kopieren
In een club gaat er bij ons regelmatig een praatje vooraf voordat we naar boven gaan,meestal maak ik dan terloops een opmerking bv vind je een leuke vrouw als ik bi was dan maar ja dat ben ik niet dit helpt eigenlijk wel.

Ook op het matras/ kamertje probeer ik het met een beetje humor te brengen ik vind je leuk hoor maar ja val niet op vrouwen zo komt het minder zwaar over.

ik heb wel bi staan op dating site s maar dat wil niet zeggen dat ik elke vrouw leuk vind,soms vind ik alleen de man aantrekkelijk.

Tijdens het gesprek zal ik dat dan ook netjes aangeven en heb daar goede ervaringen mee,ben liever eerlijk dan weet ieder waar die aan toe is.
Alle reacties Link kopieren
(daar zijn we weer! na 4 weken vakantie....)



V-V en bi-zijn in clubs is ook wel eens een deel-ergenisje van ons.



In clubs wordt nogal eens de aanname gedaan dat als je bi bent of open staat voor V-V dat je het dan ook met ELKE vrouw wil doen. Nou, nee dus!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Dat geldt toch voor alle contacten? Als er geen klik is gebeurt er niets. Als je open staat voor contacten, of dat nou v-v of wat dan ook is, wil dat toch niet zeggen dat dat direct met iedereen is.



Mijn vrouw is bi, maar erg kieskeurig als het om vrouwen gaat .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Op zich is het wel logisch omdat het als stel zeer moeilijk is om een vrouw voor erbij te vinden. Dus dan proberen stellen dit in de parenclub te realiseren wat op zich prima gaat natuurlijk. Dan heb je twee vrouwen die met elkaar bezig zijn met hun eigen partners aan de eigen kant . Of aan de kant van de andere vrouw
Alle reacties Link kopieren
Hallokes allemaal!



Wij (ik en mijn man) zijn ook parenclubgangers..

We gaan meestal naar Mystique of fun 4 two, maar zijn er nog andere clubs die jullie aanraden + waarom (en welke helemaal niet )? Op de websites ziet het er allemaal mooi uit en de meeste reacties in de gastenboeken zijn ook ok maar toch hoor ik liever echte ervaringen..



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:verrassinkje1983 schreef op 01 september 2015 @ 14:44:

Hallokes allemaal!



Wij (ik en mijn man) zijn ook parenclubgangers..

We gaan meestal naar Mystique of fun 4 two, maar zijn er nog andere clubs die jullie aanraden + waarom (en welke helemaal niet )? Op de websites ziet het er allemaal mooi uit en de meeste reacties in de gastenboeken zijn ook ok maar toch hoor ik liever echte ervaringen..



GroetjesJe meldt je aan om dit te vragen? Lees eerst gewoon dit topic eens door of gebruik de zoekfunctie. Dit is al zovaak gevraagd!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Maybibi,



Ik heb het grootste deel al doorgelezen (ook de andere delen), maar er staan natuurlijk veel oudere post tussen en ik heb geen dagen tijd om te lezen.. Daarom dat ik het nog een keertje vraag..

Dus mensen die zich geroepen voelen mogen mij altijd een pb tje sturen..
Alle reacties Link kopieren
Wedden dat je 0 PB's krijgt?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zal een verrassinkje zijn ..ik weet het flauw!!



Stel je vragen iets specifieker. Heb niet de puf om al onze ervaringen met verschillende clubs neer te schrijven!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Na volgens mij bijna 5-6jr afwezigheid gaan we binnenkort weer eens naar de Fun. Paar vragen om weer beetje up to date te zijn:

- Is het voor de heren gangbaar om geschoren te zijn in de schaamstreek? Kort of echt kaal?

- zo ja, ouderwets met t mes het fijnst?

- kleding voor de man nog steeds mooie boxershort en blote voeten?



Dank!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Greg_ schreef op 01 september 2015 @ 21:36:

Na volgens mij bijna 5-6jr afwezigheid gaan we binnenkort weer eens naar de Fun. Paar vragen om weer beetje up to date te zijn:

- Is het voor de heren gangbaar om geschoren te zijn in de schaamstreek? Kort of echt kaal?

- zo ja, ouderwets met t mes het fijnst?

- kleding voor de man nog steeds mooie boxershort en blote voeten?



Dank!



Hoi Greg



LEuk en spannend. Wij zijn net weer geweest en hebben het weer heerlijk gehad. Even antwoord geven op je vraag:



- Volgens ons echt 95% van de man kaal

- Hier altijd lekker met het scheermes onder de douche vlak voordat we gaan

- Mooie short en blote voeten zien we het meest. Soms wel mannen met kistjes, maar die zijn toch echt in de minderheid. Maar ze zijn er wel....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kaal bovenop bij mannen echt een verschutting, waarom niet lekker kort getrimt? Ik zie zelden kaal (gelukkig), vind het geen gezicht.



Leen, het wil nog wel eens helpen om je PB functie aan te zetten he, als je ze graag ontvangt.
...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties
Alle reacties Link kopieren
quote]Rooss4.0 schreef op 01 september 2015 @ 21:49:

Ik vind kaal bovenop bij mannen echt een verschutting, waarom niet lekker kort getrimt? Ik zie zelden kaal (gelukkig), vind het geen gezicht.



Leen, het wil nog wel eens helpen om je PB functie aan te zetten he, als je ze graag ontvangt. ;-)[/quote]



Hij staat toch gewoon aan, echt waar.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ja, bij jou wel ja!



Maar bij degene die om PBs vroeg niet
...
Alle reacties Link kopieren
IIg de ballen kaal dat heeft toch wel bijna iedereen. Ik heb ook haar op mijn buik dus als ik boven de penis zo'n kale cirkel scheer dan ziet dat er alleen maar komisch uit dus ik trim het daar alleen wat.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip @CoupleGooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven