Date sites zijn fake.

03-04-2013 23:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?
Alle reacties Link kopieren
Flirten in real life is zoals Coralie zei inderdaad vele malen aangenamer! Je weet onmiddellijk of iemand je leuk vindt en het wederzijds is. Je moet niet vragen om een date, want treft elkaar ineens... Het vraagt wel wat ballen, haha.



Als je weet dat zovele sites fake zijn, snap ik niet wat je er nog zoekt...
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 14 augustus 2015 @ 12:25:

waar zijn de echte mannen gebleven die op een vrouw durven afstappen in plaats berichtjes sturen. als een man op me af komt en leuk benadert word ik daar veel warmer van.Wellicht omdat jij je fysiek op een andere plaats bevind als die man?
zou dat t zijn?
Alle reacties Link kopieren
Die gehackte datingsite die nu nogal in het nieuws is, was in elk geval wel grotendeels nep.

Er stond amper een echte vrouw op en degene die er wel opstonden waren nauwelijks actief.

Arme, miljoenen wel echte mannen....
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie zich er even in wil verdiepen:



http://daskapital.nl/2015/08/ashley_madison_lol.html
Tipje mijnerzijds: ga op youtube en check het kanaal van simple pickup. Ja het zijn jonge gasten en nee ze zijn niet woest knap. Eentje ziet er wel leuk uit. Maar de kern van hun boodschap (en dat is niet afhankelijk van leeftijd) is dat je zelfverzekerd moet overkomen en niet bang moet zijn om een blauwtje te lopen. Mannen die klagen dat ze geen geluk hebben zijn dezelfde mannen die zich in de kroeg schuchter achter hun glas bier verschuilen, terwijl links en rechts vrouwen langslopen.

Ik weet het want ik was precies zo. Mister Friendzone. Tot ik mijn vrouw tegenkwam.
Alle reacties Link kopieren
Goh loopt dit topic nou nog..



Ik blijf erbij, als vrouw dus, dat datingsites niet fake hoeven zijn. Heb er zijn ook mijn vriend vandaan.



En ook hier op het forum lees je zoveel vrouwen die aan het internetdaten zijn.



[...].



En ik heb geen heel wensenpakket, maar ik wil wel een wederkerige relatie met iemand die er dezelfde normen en waarden op nahoudt. Lijkt me niet heel gek.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-09-2015 20:47
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boterbloem, ik heb je gestaft.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans staffen is zinloos.



Ik ben hier al uitgemaakt voor hoerenloper , sadist , pedo , etc



Dat blijkt allemaal te mogen.

Maar heb niet het lef om op dezelfde manier te reageren , dan heb je een ban.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
(Weg; opmerking intussen verwijderd. Dan is mijn oorspronkelijke bericht overbodig)
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder... Jou lukt t wel om iets verwijderd te krijgen. Alleen over mij kunnen ze hier dus zeggen dat ik een hoerenlopende sadistische pedo ben
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 02 september 2015 @ 20:55:

Bijzonder... Jou lukt t wel om iets verwijderd te krijgen. Alleen over mij kunnen ze hier dus zeggen dat ik een hoerenlopende sadistische pedo ben Maar dat komt natuurlijk doordat je echt een hoerenlopende sadistische pedo bent.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Oi, daar moest nog een lachebekje bij.



En eigenlijk wil ik ook weleens weten hoe je dat klaarspeelt, en hoerenloper, en pedo en ook nog sadistisch. Lang op moeten oefenen zeker?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 02 september 2015 @ 21:00:

Oi, daar moest nog een lachebekje bij.



En eigenlijk wil ik ook weleens weten hoe je dat klaarspeelt, en hoerenloper, en pedo en ook nog sadistisch. Lang op moeten oefenen zeker?





Kwestie van een eigen mening hebben op dit forum en niet meehuilen met de wolven.

Daarnaast een paar dames die vooral lezen wat ze willen lezen en je krijgt deze naam.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, veelal fake. Tip:

Download een foto van zo'n site, of copiëer de url van die foto. Ga dan naar "Google image search" en plemp daar die foto of url in. En zie daar wat eruit komt! Allemaal dezelfde foto's op diverse websites. Fake dus. Niet voor alles natuurlijk, maar het leeuwendeel wel. Zo'n site als "Second Love" vind ik zelf dan nog wel betrouwbaar overkomen ...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 02 september 2015 @ 21:18:

[...]





Kwestie van een eigen mening hebben op dit forum en niet meehuilen met de wolven.

Daarnaast een paar dames die vooral lezen wat ze willen lezen en je krijgt deze naam.Zou het wellicht iets te maken kunnen hebben met het verspreiden van je iets minder aardige kijk op vrouwen op een vrouwenforum? Je roept in de kerk toch ook niet dat god dood is? Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 september 2015 @ 23:41:

[...]



Zou het wellicht iets te maken kunnen hebben met het verspreiden van je iets minder aardige kijk op vrouwen op een vrouwenforum? Je roept in de kerk toch ook niet dat god dood is? Doe er je voordeel mee zou ik zo zeggen.

Om er mijn voordeel mee te kunnen doen zou ik me moeten herkennen in dit stukje. Dat doe ik nou weer niet.

Logisch ook want ik heb geen vrouwenhaat. Vind vrouwen nog steeds heel leuk.

God is misschien niet dood maar barmhartig is hij ook niet. Dat durf ik ook rustig in t vaticaan te zeggen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het woord vrouwenhaat niet in mijn mond. Ik denk dat jij heel goed begrijpt wat ik bedoel. De meeste mannen die ik via deze site spreek zijn hier juist gaan posten omdat ze meer inzicht wilden krijgen in de denkwereld van vrouwen. Wat is jouw reden?



Oh off topic.

SL is grotendeels niet fake hoor, heb ik in een grijs verleden een mannetje of tig vanaf geplukt.
...
Ik heb mijn vent van een gratis datingsite gehaald, hij betaalde ook niets. Is onze relatie nu fake?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 05 september 2015 @ 00:03:

Ik neem het woord vrouwenhaat niet in mijn mond. Ik denk dat jij heel goed begrijpt wat ik bedoel. De meeste mannen die ik via deze site spreek zijn hier juist gaan posten omdat ze meer inzicht wilden krijgen in de denkwereld van vrouwen. Wat is jouw reden?



Oh off topic.

SL is grotendeels niet fake hoor, heb ik in een grijs verleden een mannetje of tig vanaf geplukt.



Die denkwereld is dan ook fascinerend.

zeker bij iemand als ....

waarbij er op t ene moment de grootste haat over mannen naar buiten komt.

maar in een andere posting ook weer blijkt dat ze de denkwereld van een man ook weer begrijpt en hem in bescherming neemt.

om daarna weer ergens een niet te volgen reaktie te plaatsen.

en daarna met een pareltje van een reaktie te komen in een ander topic.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem voor het gemak even aan dat je het over mij hebt. Ben zeer benieuwd waar jij hebt gelezen dat ik mannen zou haten.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat is een Foute aanname.

Heb t niet over jou.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Oh, sorry. Ik dacht het even.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 05 september 2015 @ 00:35:

[...]





Die denkwereld is dan ook fascinerend.

zeker bij iemand als ....

waarbij er op t ene moment de grootste haat over mannen naar buiten komt.

maar in een andere posting ook weer blijkt dat ze de denkwereld van een man ook weer begrijpt en hem in bescherming neemt.

om daarna weer ergens een niet te volgen reaktie te plaatsen.

en daarna met een pareltje van een reaktie te komen in een ander topic.Vreemde posting, wij moeten dus iemand op de stippellijntjes invullen? Of is bovenstaande bedoelt voor alle viva forumsters?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Rooss4.0 schreef op 05 september 2015 @ 01:01:

Oh, sorry. Ik dacht het even.



Het kunnen er zo veel zijn.

Ik bijvoorbeeld.

En zo weet ik er nog wel een paar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven