Waarom krijgt een vrouw een "naam" ?

29-08-2015 10:46 101 berichten
Ik vind dit zo frustrerend !!

Waarom mag een man wel meerdere sekspartners hebben en zou je als vrouw "een naam" krijgen ?

2 maanden geleden had ik wat met een man, dat is niets geworden omdat de sexuele aantrekkingskracht ontbrak, de sex was op zich niet slecht maar het verlangen naar ontbrak.

Daarna had ik wat met een ander, dat was het ook niet.

Toen een man ontmoet die sex en spanning uitstraalde, en dat ook waarmaakte, wauw, wat een man, wat een geweldige sex !!

Hij doet niet aan relaties, wil het leuk hebben zolang het duurt en dat is ok voor mij, ik zit ook niet te wachten op een vaste relatie.

We hebben dus sex maar claimen elkaar niet.

Maar........ik had het daar dus over met een vriendin en die vroeg zich af waar ik mee bezig was, wist ik wel dat ik op deze manier een naam zou krijgen ?

Ik ben een volwassen vrouw en ik geniet van sex, is dat zo slecht ?

Ik lig niet iedere week met een ander in bed, heb er geen 2 tegelijk, en al zou ik dat wel doen of hebben, is dat toch nog mijn eigen keuze ?
quote:highlander schreef op 30 augustus 2015 @ 20:03:

Vrouwen kunnen zoveel meer zijn dan alleen hoer of huisvrouw.

Ze kunnen alles worden wat ze willen zijn door verder te leren.Punt is dat vrouwen die veel bedpartners hebben gehad vaak niet als geschikte relatiemateriaal worden gezien. En uiteindelijk wilt elke vrouw toch settelen met een man die haar serieus neemt als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil inderdaad een man die mij serieus neemt. En hoe je dat opvat mag je zelf weten.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 31 augustus 2015 @ 20:26:

[...]





Punt is dat vrouwen die veel bedpartners hebben gehad vaak niet als geschikte relatiemateriaal worden gezien. En uiteindelijk wilt elke vrouw toch settelen met een man die haar serieus neemt als het goed is. waarom zou je een vrouw niet serieus kunnen nemen als ze vaak serieus genomen is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Absurd inderdaad. Ik ga met deze discriminatie om door: ofwel mannen géén sociale beloning te schenken wanneer ze het trots over hun single seksleven hebben of door mijn vriendinnen aan te moedigen ook seks zonder liefde te hebben.



O, en beste dames, het feit dat vrouwen als hoer of slet worden bestempeld, komt niet nergens vandaan. Stop er dan ook mee om andere vrouwen zo te noemen, ook al mag je haar niet.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 31 augustus 2015 @ 20:26: Punt is dat vrouwen die veel bedpartners hebben gehad vaak niet als geschikte relatiemateriaal worden gezien. En uiteindelijk wilt elke vrouw toch settelen met een man die haar serieus neemt als het goed is.

't Zal eerder 'n kwestie van persoonlijke smaak zijn vermoed ik.

Lang niet iedere man wil een preutse maagd als levenspartner.

Tenminste, ken er meer dan genoeg die 'n ervaren dame willen.



Als ik mag kiezen doe ook mij dan de 'slet' ipv de 'kuismadam'.

Iemand die weet te verwoorden wat ze wil, zowel uit als in bed.

Iemand die haar eigen lijf zo kent dat ze doet wat ze lekker vind.

Iemand die zichzelf niet (langer) schaamt dat ze óók seksueel is.

Iemand die durft te genieten van het lijf dat ze gekregen heeft.

Niet alleen haar eigen lijf, mag ook zijn lijf zijn wat mij betreft.



Prima dat jij veel onkuis vind, houd dat lekker voor jouw leven.

Leer er maar mee leven dat onkuise types er ook mogen zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte717 schreef op 31 augustus 2015 @ 20:51:

Stop er dan ook mee om andere vrouwen zo te noemen, ook al mag je haar niet.Hoer en slet zijn eretitels, geen scheldnamen.
...
Alle reacties Link kopieren
Loeder ook imo.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Je hoeft ook geen maagd te zijn maar elke week een andere bedpartner is weer een andere uiterste.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet alles in den extreme te trekken imo.



Dan nog, als iemand elke week een andere wil.

Hun leven, hun regie, hun keuze, niet jouw zaak.

Je hoeft je neus niet in 'n anders leven te steken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik prefereer sloerie.



Dolfijntje, je bent een rijk mens als je je druk kan maken om andervrouws bedpartners. Dat vertelt mij dat jij geen grote issues van jezelf hebt om je mee bezig te houden.

Goed zo, houden zo.
...
Uhm volgens mij vroeg to om onze mening omtrent dit onderwerp en die geef ik. Net als een ieder ander hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, Dolf ik ook.



Vind het zo'n zwaktebod he, dat getutfiep over eigenste mening als iemand dat eens over jou doet. Stampvoet je daar ook bij?
...
Ik had het niet tegen jou maar tegen de persoon die zei dat ik mijn neus niet in andermans zaken moet steken.
Alle reacties Link kopieren
En je punt is?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 31 augustus 2015 @ 20:59:

[...]



't Zal eerder 'n kwestie van persoonlijke smaak zijn vermoed ik.

Lang niet iedere man wil een preutse maagd als levenspartner.

Tenminste, ken er meer dan genoeg die 'n ervaren dame willen.



Als ik mag kiezen doe ook mij dan de 'slet' ipv de 'kuismadam'.

Iemand die weet te verwoorden wat ze wil, zowel uit als in bed.

Iemand die haar eigen lijf zo kent dat ze doet wat ze lekker vind.

Iemand die zichzelf niet (langer) schaamt dat ze óók seksueel is.

Iemand die durft te genieten van het lijf dat ze gekregen heeft.

Niet alleen haar eigen lijf, mag ook zijn lijf zijn wat mij betreft.



Prima dat jij veel onkuis vind, houd dat lekker voor jouw leven.

Leer er maar mee leven dat onkuise types er ook mogen zijn.Amen
quote:highlander schreef op 01 september 2015 @ 06:24:

En je punt is?Dat ik ook mijn mening mag geven.
Hahaha! Dolfijn geeft goed weer hoe men kan denken. Je hebt groot gelijk hoor meid! Ik hou me er trouwens niet aan en doe wat ik wil. Een vent die van mij wil houden moet dan ook stevig in zijn schoenen staan en anders wordt hij lekker verliefd op jou! Ook goed toch?





Ik snap alleen jouw laatste smiley niet zo...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 01 september 2015 @ 10:48:

[...]





Dat ik ook mijn mening mag geven. Natuurlijk mag je dat. De meesten hier hebben alleen een behoorlijk andere mening. En dat is altijd lastig, als je wat anders vindt dan de rest. Niet alleen in dit topic, maar in het algemeen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als jij jezelf nog in de spiegel kan aankijken na al die polonaise aan je lijf moet je het vooral doen.



To lijkt me echter iemand die een tikkeltje oversekst is en snel vreemd zou gaan ookal zit ze in een serieuze relatie met een man.



Ze gaf zelf ookal aan dat ze heel makkelijk van de éen naar de ander hopt als iets haar niet zint.
ik ben dol op polonaise aan mijn lijf! ik zie alleen niet in wat dat te maken heeft met mezelf aan durven kijken.



ik heb wel meerdere tegelijk gehad, en als me het niet zinde dan kapte ik ermee. en ja dan krijg je een naam, lekker belangrijk.

nooit heb ik iemand voorgelogen erover, of valse bedoelingen gehad. geen van die mannen dacht dat ik serieus en monogaam met ze was. iedereen was eerlijk, niemand was op zoek naar een prins of prinses op een wit paard.

en een man die gaat piepen dat ik teveel ervaring heb kan echt optyfen, die heeft me toch niets te bieden wat ik hebben wil.



ik zie trouwens niet in waar je op baseert dat TO snel vreemd zou gaan, dolfijn.

volgens mij staat je glazen bol een beetje verkeerd afgesteld.

van de een naar de ander hoppen wil nog niet zeggen dat ze liegt en bedriegt.



of ben je van mening dat iedereen maar bij de eerste moet blijven, of die persoon nou goed met je matcht of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolfijntjee schreef op 01 september 2015 @ 11:55:

Als jij jezelf nog in de spiegel kan aankijken na al die polonaise aan je lijf moet je het vooral doen.



To lijkt me echter iemand die een tikkeltje oversekst is en snel vreemd zou gaan ookal zit ze in een serieuze relatie met een man.



Ze gaf zelf ookal aan dat ze heel makkelijk van de éen naar de ander hopt als iets haar niet zint.



Dat jij dit niet zou doen is jouw keuze. Maar om dan iemand gelijk weg te zetten als oversekst, vreemganger, en moeite moeten hebben met haarzelf in de spiegel aan te kijken? Wat is er mis met genieten van seks? Als beide zich kunnen vinden in de afspraken over de aard van de relatie?



En er is ook niks mis met hoppen, het is een manier om erachter te komen wat je wel of niet wilt. Dat het niet jouw manier is iets anders maar echt ' jezelf nog in de spiegel aan kunnen kijken..'
Alle reacties Link kopieren
Ze geeft haar meeeheeeening!!! En dat mag gewoon op een openbaar forum. Vooral als je er bij stampt.



Die mening komt mij overigens voor als een ontzettend (voor)oordeel maar dat is dan weer mijn mening. En dat mag dan ook weer geloof ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh.

Nou.



Dan is mijn meeeheeeeening dat de partner van dolfijn het zwaar heeft als ze seks ziet als polonaise aan haar lijf waarna het moeilijk wordt jezelf nog in de spiegel te bekijken.
Ik geniet zeker van seks.



Daarvoor hoef ik niet het bed in te duiken met jan piet & klaas. Mijn lichaam is geen dump plaats waar een ieder zijn kwakje in kwijt kan.



Zou me nadien erg vies voelen.



quote:Dolfijntjee schreef op 01 september 2015 @ 13:52:

Ik geniet zeker van seks.



Daarvoor hoef ik niet het bed in te duiken met jan piet & klaas. Mijn lichaam is geen dump plaats waar een ieder zijn kwakje in kwijt kan.



Zou me nadien erg vies voelen.



Ja, mijn lichaam is wel een dumpplaats. Ik lig naast de ondergrondse containers waar de hele buurt zijn kwakkie in kan lozen. Lege flessen doe ik ook niet moeilijk over. Jan, Piet en Klaas heb ik vandaag nog niet gezien btw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven