Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Helaas weer een tijdje niet mee kunnen lezen.

Ben de draad van iedereen weer kwijt.

Bij het teruglezen van diverse berichten lees ik toch veel terugkomende minnaarsperikelen.

Wel grappig om te zien dat veel patronen bij veel mensen hetzelfde zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwNote schreef op 31 augustus 2015 @ 09:11:

[...]



Nee hoor viva wees gerust. Of ik je -nieuwe- minnaar ben dat is natuurlijk koffiedik kijken, maar je ex minnaar, dat ben ik zeker niet ;)
Al weer een die twijfelt note
quote:klomp schreef op 31 augustus 2015 @ 12:48:

Hier staat vetgedrukt weer een datum voor een nachtje Oow..., jaloers op jou!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jillinada schreef op 31 augustus 2015 @ 14:34:

Al weer een die twijfelt note Over hoe ze gaat hengelen, of wanneer?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een hele lofzang gemaild vol met erotische ideeën voor de toekomst en het schaamrood staat me op de kaken.. Ik spring nu wel heel erg in het diepe.. maar wil niet meer terug...
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwNote schreef op 31 augustus 2015 @ 19:20:

[...]



Over hoe ze gaat hengelen, of wanneer?ik ? nee hoor
Alle reacties Link kopieren
oeh amante en nu dan...?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gemaild dat ik niet verliefd ben en dat ik alleen wil genieten, geen verplichtingen.



Ga ik te snel? Met al mijn fantasieën, openheid, hersenspinsels en wat ik deel?



Hoe normaal is het om snel jezelf bloot te geven en seksueel te experimenteren alsof er weinig grenzen zijn? Ben ik te gefrustreerd? Ben ik verslaafd?



Die seksuele openheid is heerlijk, maar geen idee of minnaar ermee om kan gaan...
Alle prioriteiten nog goed op een rijtje Amante?



Mijn lieve botte hork van een bootsman deed vandaag wat ontboezemingen en hield me een spiegel voor. Toch mooi als je mensen in je omgeving hebt die je aan het denken kunnen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Prioriteiten?
Ik bedoel dat het handig is voor jezelf te bedenken wat je wilt en zorg dan dat je probeert balans te bewaken. Hoe moeilijk dat ook is soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me een beetje meeslepen door alles merk ik.. slechte focus op werk... voel me verder wel super gelukkig en ben aan het genieten....
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wil ook wel weer eens een nachtje met minnaar, heerlijk om alle tijd te hebben.



Vandaag een buiten date gehad, we begonnen droog....maar dat was van korte duur
Klomp, het is een teken aan de wand dat je de patronen hier herkent ;) Maar ja, jij loopt ook alweer een poosje mee natuurlijk. Ik schuif ook echt door naar de fossielenstatus. Volgens mij zijn alleen Roos en Marana hier nog langer actief (en Lookolook, maar die is in meeleesmodus gegleden volgens mij).
quote:oranjexx schreef op 31 augustus 2015 @ 22:52:

Volgens mij zijn alleen Roos en Marana hier nog langer actief (en Lookolook, maar die is in meeleesmodus gegleden volgens mij).Jups, zo af en toe. Maar ik ben ook niet actief aan het minnaren. Minnaar is heel druk met allerlei andere zaken waar een minnares echt niet bij past. We bellen en appen regelmatig en dat is erg gezellig. Ik vind het prima zo. Dus mijn bijdragen zijn niet meer zo relevant.
Alle reacties Link kopieren
na heel wat berichtjes hier gelezen te hebben...lees ik veel herkenbare situaties.



Ik weet niet in hoeverre dit een besloten topic is of dit überhaupt een besloten groepje is? :-) :-)
Nee hoor, niks besloten. Feel free!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gewoon fantastisch dat er hier een forum was waar je er vrij over kan praten! Op andere forums wordt vreemd gaan altijd direct veroordeeld en word je aan het kruis genageld. Alsof ik zelf niet wist dat het niet ok is... Ondertussen vraag ik mij wel af hoeveel mensen er niet al eens vreemd gegaan zijn
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
Tja oordelen is zo makkelijk, zeg nooit nooit. Ik dacht ook dat ik niet vreemd zou kunnen gaan al heb ik nooit uitgesproken dat het me nooit zou overkomen want je weet niet wat er in je leven kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
mee eens...



Ik heb nu bijna 5jaar een minnaar of een relatie ernaast net hoe je het wilt noemen.

2 "echte" relaties zijn er al door stuk gelopen omdat ze erachter kwamen en toch bleef ik teruggaan naar die man.

Meerdere keren samen besloten ermee te stoppen maar de drang en verslaving was te groot.

Ik ben ook echt verliefd op hem geweest en het idee gehad dat hij de ware was...Waarom zouden we anders steeds bij elkaar komen? Maar dit ondertussen naast me neergelegd.



Nu sinds een paar maanden een nieuwe relatie...helemaal gelukkig en happy maar toch weer de "fout" ingegaan.

Minnaar zegt dat hij niet weer wilt dat me relatie stuk gaat maar ik neem ook zelf het initiatief naar hem toe te stappen.



Kan wel vragen wat ik ermee moet...maar in hoeverre is het slecht. Ik heb het gewoon nodig lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Mensen oordelen heel snel totdat zij het zelf doen en dan willen ze vergeven worden o.i.d. Hypocriet allemaal…
Alle reacties Link kopieren
quote:viva_blonde schreef op 01 september 2015 @ 09:35:

na heel wat berichtjes hier gelezen te hebben...lees ik veel herkenbare situaties.



Ik weet niet in hoeverre dit een besloten topic is of dit überhaupt een besloten groepje is? :-) :-)



Besloten topics of groepjes zijn hier toch niet? :-)

Iedereen leest (en oordeelt) gezellig mee
Alle reacties Link kopieren
En een relatie met hem aangaan is geen optie ?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zelf een relatie...nouja ze zijn samen en daar is alles mee gezegd. Het is een geld kwestie. Zijn schoonouders zijn financieel betrokken bij zijn bedrijf.



Zij weet ook dat hij niet trouw is aan haar maar neemt het voor lief. als ik hem moet geloven is de relatie allang dood. Ze nemen het beide voor lief.

Ik ben ook soort van bang dat hij op zoek zal gaan naar een ander als ik het kap...hij zegt van niet. Maargoed



het bijzondere in dit soort situaties vind ik wel dat vrienden van hem het goedkeuren en nog bijna tof vinden van hem dat hij mij "erbij" heeft en ik knellende ruzie met vriendinnen had omdat ik zoiets verschrikkelijks doe haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven