Ongesteld en geil

23-10-2014 20:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt: als ik ongesteld ben, ben ik zo geil als een pakje boter. Ik kan dan weet-ik-veel-wie wel bespringen. Om mezelf en anderen te beschermen houd ik me in. (Ik denk dat ik later spijt zou hebben van mijn impulsieve keuzes en dat mannen waar ik niet aan gebonden ben niet zitten te wachten op een rode zee.) Maar toch. Ik vind het op z'n zachtst gezegd opmerkelijk. Hebben anderen hier ook weleens 'last' van? En wat doen die ermee?



Best frustrerend. Ik heb nu echt de neiging om een heerlijke ex-scharrel op te bellen die binnen een half uur bij me zou kunnen zijn. Maar ik weet zeker dat dat geen goed idee is.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 12 augustus 2015 @ 15:47:

[...]





ben jij er eentje die gewoon neukt als een vrouw ongesteld is? veel mannen schrikt het af heb ik gemerkt, zelfs met condoom.

1 keertje maar heb ik iemand gehad die ook wou beffen.

Ja tuurlijk; als zij daar geen moeite mee heeft dan ik ook niet.

Hoogstens eens een extra handdoekje omdat onderlakens niet alles redden op te vangen ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou voor mij hoeft het niet, bah voel me zo vies die tijd vd maand.
Ik had 2 weken geleden mijn rode primeur. Beide bloedje geil en nét iets te veel gedronken. Het was heerlijk, maar voor mij niet heel veel anders dan normaal. Schrok later wel heel erg hoe mijn man gekleurd was. Het was dat ik zo geil was, dat ik het daarom maar liet gebeuren. Maar het hoeft niet persee voor mij een 2e keer. Ik vloeide flink en ik voelde me best wel een beetje vies.



Hij heeft nu in ieder geval wel echt bewezen dat hij een echte kapitein is.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 11 augustus 2015 @ 23:05:



Anaal vind ik wel wat heftig om bij eerste date te doen, sowieso eigenlijk. Ja.......is dat zo vreemd dan 😳😳?
Alle reacties Link kopieren
ja herkenbaar! Ik heb nooit partners gehad die hier problemen mee hadden. zoals hierboven staat: een echte schipper...
Alle reacties Link kopieren
M'n ex en ik hadden in ieder geval ook gewoon seks tijdens de menstruatie. Weekje zonder was niet te doen voor ons
-
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke.merel schreef op 13 augustus 2015 @ 23:54:

[...]



Ja.......is dat zo vreemd dan 😳😳?Is wat je er zelf van vindt Merel, maar anaal op eerste date vind ik snel. In elk geval nog niet gedaan, jij wel dan?
quote:SherlotteHolmes schreef op 13 augustus 2015 @ 13:15:

Ik had 2 weken geleden mijn rode primeur. Beide bloedje geil en nét iets te veel gedronken. Het was heerlijk, maar voor mij niet heel veel anders dan normaal. Schrok later wel heel erg hoe mijn man gekleurd was. Het was dat ik zo geil was, dat ik het daarom maar liet gebeuren. Maar het hoeft niet persee voor mij een 2e keer. Ik vloeide flink en ik voelde me best wel een beetje vies.



Hij heeft nu in ieder geval wel echt bewezen dat hij een echte kapitein is. goed bezig hihi. nu moet hij nog beffen bewijzen en dan is hij helemaal kapitein.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker!
quote:Amand schreef op 23 oktober 2014 @ 22:18:

Beppies. Echt.De ideale libido-killer, die naam
Volgens mij komt het trouwens doordat dan het aantal hormonen van de pil op zijn laagst zijn. De pil onderdrukt je natuurlijk libido.
Nee hoor. Ik ben niet aan de pil en mijn libido is toch hoger als ik ongesteld ben. En tijdens de eisprong natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:mrgrey_88 schreef op 19 augustus 2015 @ 14:09:

[...]





Is wat je er zelf van vindt Merel, maar anaal op eerste date vind ik snel. In elk geval nog niet gedaan, jij wel dan?



Ja hoor.

Ik heb er totaal geen moeite mee als dat op een eerste date of met een ONS gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet...en ook niet dat ongesteld



;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ontzettend. Mijn schipper wilt nog niet varen als het heftig is, maar aan het einde is het gelukkig oke
Alle reacties Link kopieren
geen
anoniem_147784 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 01:00
95.35% gewijzigd
hoi
Zo ieder zijn ding!

Ik moet er zelf echt niet aan denken..

Mijn man gelukkig ook niet
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar! Ik tref het dan ook nog dat ik hooguit 3x per jaar menstrueer maar dan nog blij dat ik glij!
Alle reacties Link kopieren
Ook herkenbaar....glijden is best lekker ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:fzeven schreef op 06 maart 2015 @ 18:05:

[...]





Laat die keus lekker over aan de mannen. Sommige maakt dat niet echt uit, sommige willen daar niet aan denken. Een douche en een wasmachine lossen veel op hoor. Zo, yolo, probeer het eens. Om die mannen te vinden lijkt me niet zo moeilijk . "ik ben mega geil, maar ongesteld. neuken?" Lijkt me een prima openinsszin. :PYolo serieus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven