Gedragen slipjes verkopen

20-03-2012 08:56 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wat gaan bijverdienen door gedragen slipjes te verkopen. Via welke site heb ik de meeste kans op kopers?



Dit klinkt misschien raar maar er zijn nu eenmaal mannen die een slipjes fetish hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, geweldig konijn25!



Melbrw, werd ik toch ook wel nieuwsgierig naar jouw dwaaltocht op sexjobs. Behlalve gedragen slipjes ( die volg ik nog) ook gedragen sokken! Serieus!!



Ik voel een nieuwe carierremove opkomen......top!
Alle reacties Link kopieren
ik wil ze wel kopen van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouar schreef op 07 januari 2014 @ 20:51:

Hahaha, geweldig konijn25!



Melbrw, werd ik toch ook wel nieuwsgierig naar jouw dwaaltocht op sexjobs. Behlalve gedragen slipjes ( die volg ik nog) ook gedragen sokken! Serieus!!



Ik voel een nieuwe carierremove opkomen......top!wil je ook bijverdienen ,vertel
Alle reacties Link kopieren
Sinds het een verhaallijntje bij Orange is the new black is, is de markt een beetje overspoeld.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
overspoeld





ik zeg bijverdienen maar
Alle reacties Link kopieren
Speurders.nl daar heb ik gebruikte slipjes wel voorbij zien komen bij erotiek. Je wil niet weten wat voor gebruikte dingen en speeltjes ze daar verkopen haha
Sybian, 300 euro per stuk.
Wow voor 300 per stuk verkoop ik ze ook een doe ik er vooraf alles mee wat ze met hun fetishj kunnen bedenken hihi
Alle reacties Link kopieren
Ontdekte pas enkele jaren geleden dat zoiets überhaupt bestond. Inderdaad op MP. Na wat zoeken ontdekte ik nog veel meer 'ranzige' zaken zoals inderdaad al genoemd, tampons e.d. Tussen quotes, omdat ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze doen, zolang ze er maar niemand mee benadelen. Maar smerig vind ik het wel!



Zo zijn er wel meer zaken waar ik voorheen geen weet van had, maar sinds intensief internet (2000 of zo?) is vrijwel alles te achterhalen, te zien, te horen en uit te zoeken. Oorlogen, ongevallen, aanslagen, alles op sexgebied en noem maar op.



Of het me rijker heeft gemaakt of armer, laat ik in dit topic maar even in het midden ...
.
Alle reacties Link kopieren
In Japan hebben ze echt van die vendingmachines met gedragen slipjes erin staan... Soms gewoon naast de chocolade en drank machines... Dus er is daar een markt voor, zal hier ook wel zijn toch?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me dan serieus afvraag is, hoe gaat zo'n transactie.

Komt de koper het gezellig afhalen, per bank of iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Haha, jij hebt dit idee zeker gepikt van orange is the new black, TO? Verdienen de gevangenen er zogenaamd reteveel geld mee via internet.
Alle reacties Link kopieren
Mag je ze ook ruilen als de kleur of de geur niet de juiste is?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:MarieLouise_ schreef op 31 augustus 2015 @ 20:54:

Wat ik me dan serieus afvraag is, hoe gaat zo'n transactie.

Komt de koper het gezellig afhalen, per bank of iets anders?



nou ik heb dus even gekeken op marktplaats omdat ik het haast niet kon geloven, maar er staat een hele lijst. en bij sommige staat bij 'niet ophalen' dus denk dat het per post is nadat je geld overmaakt. er staan er veel te koop maar weet niet of er ook veel gekocht word.

als ik het ga doen moet ik vast iets speciaals bieden om kopers te trekken, dus ik denk zoiets als advertentie tekst 'oeps, ongesteld en vergeten maandverbandje in te doen. gedragen slipje nu te koop.'

zal misschien wel fetis markt voor zijn. of 'deze zakenvrouw heeft een groot geheim: ze plast nog in haar bed. gedragen slipje te koop'.
Alle reacties Link kopieren
Hihi.

Ik vind dat maar een eng idee. Bij een overboeking staat wel je initialen en achternaam.
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je hem opstuurt heb je ook het adres van diegene.



Ik heb die fetisj niet, maar ieder zijn ding :-). Maar als het wel mijn fetisj zou zijn, zou ik je er niet voor schamen hoor, dus dat maakt dan ook niet veel uit.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn/haar ding natuurlijk en vrijheid blijheid, maar naar mijn mening is het wel "ziek" als je met dit soort zaken bezig bent.
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ziek Jaap? Ik ken wel mensen met beduidend 'ziekere' voorkeuren en fetisjes....



Dan is ruiken aan gedragen damesslipjes toch redelijk onschuldig ?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 31 augustus 2015 @ 22:53:

Haha, jij hebt dit idee zeker gepikt van orange is the new black, TO? Verdienen de gevangenen er zogenaamd reteveel geld mee via internet.Het topic is al uit 2012, toen bestond OITNB nog niet eens
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha
Winnin' is not a one-time decision.. It's a lifestyle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven