Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch Slof? Heerlijk dat Friend er is, geniet van elkaar.



Mijn fiets is vandaag gestolen van het station.
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch Slof? Heerlijk dat Friend er is, geniet van elkaar.



Mijn fiets is vandaag gestolen van het station.
Oh, da's kut, Dee. En heel irritant.



Slof, bevalt je werk nog goed? En als sloffriend er is, scheelt dat jou toch weer huishoudelijke klusjes! Is Brammetje al wat meer aan hem gewend?



Men, wat is het vreselijk klam en warm zeg. Ik heb al 2 dagen schone was aan het wasrek hangen (binnen) en het is nog steeds niet droog. Het regent hier nu weer, gisteravond hebben we ruim een uur op het balkon gezeten om naar het onweer te kijken. Heerlijk. Maar van mij mag de temperatuur wat omlaag nu.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag die douche buiten wel uit nu. Het is niet te geloven hoeveel regen er kan vallen zeg. Vannacht een enorme knal, we zaten rechtop in bed. De hele nacht erg slecht geslapen trouwens. Dan weer warm, dan weer koud, dan weer harde donderslagen. Niet leuk meer.



En van mijn fiets, ja daar baal ik flink van. Het was al een oudje, meer dan 10 jaar. Maar hij deed het nog goed. En ik vond het nog steeds een mooie fiets. Nu maar kijken voor een ander. Maar ik wil geen ander



Wat de was betreft ben ik nu zoooo blij met mijn wasdroger. Gisteren heel veel gewassen en alles is gelijk droog. Ik wil niet meer zonder!
Stop jij dan alles in de droger, Dee?

Broeken doe ik er zeker niet in en eigenlijk ook niet mijn beddengoed. Dat laatste omdat dekbedovertrekken zo enorm in elkaar draaien. Ik bond wel altijd de onderkant dicht, zodat er niet allemaal ander wasgoed in ophoopte, maar een tijdje terug zat dat ding zo straks in zichzelf verstrikt dat ik het bijna niet meer los kreeg.



En in de zomer gebruik ik hem ook minder. Vind ik zonde van de stroom. Maargoed, dit schiet nu ook niet echt op.



Voor je fiets zou ik zeker ook op marktplaats kijken. Misschien kom je je eigen fiets wel tegen!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik stop alles in de droger. Een paar dingen niet, jurken van mij en mijn bh's. Verder alles. Dit weekend de kussens en dekbed van dochter gewassen en ook de droger in gegooid met zo'n lekker ruikend doekje voor de droger.

Dekbedovertrekken eten bij in de wasmachine juist alle andere spullen op. In de droger niet. Het enige wat ik een beetje vreemd vind is dat kleren vaak binnenstebuiten zitten als ik het uit de droger haal.

En alle katten- en hondenharen zijn van je kleren af, nog zo'n megavoordeel van een droger. En op de kosten let ik niet. Het ding is er voor mijn gemak.
Is ook niet kosten-besparend bedoeld, maar milieu-sparend.



Alles wat beslist niet mag krimpen, gaat bij mij niet de droger in. Ik gebruik 'm eigenlijk vooral voor klein goed: ondergoed, sokken, handdoeken, keukendoekjes, nachthemden. Enzo.
Alle reacties Link kopieren




Ik had vandaag mijn laatste gesprek en nu heb ik 100% zeker een ander baan.



Ik gebruik de droger eigenlijk alleen voor handdoeken. Beddengoed gooi ik over de deuren (1-persoonshoezen) en soms een wasje spijkerbroeken als ik er meerdere was.
Gefeliciteerd Ploutje! Voelt het goed? Stomme vraag

Ben benieuwd hoe ze op je huidige werk reageren. Per wanneer kun je beginnen op je nieuwe plek?



Wel supergoed trouwens, je rolt zo van het één in het ander.



TeeHaatje, hoe is het nu eigenlijk met jou? Bern je lekker aan het genieten van je echte echte juffendiploma? En nu, kun je blijven werken waar je al werkte? En, ook niet onbelangrijk, hoe is het met Friday en zijn onderdanen?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Pilou! Gefeliciteerd. Ik heb dezelfde vragen als Splinter
Alle reacties Link kopieren
Dank

Ja, ik ben een bofbips qua banen ja. Had ik niet verwacht begin dit jaar.

Ik ga 21-9 starten en op huidige werk boden ze een jaarcontract en een salaris van 3800 euro aan.

Nee, bedankt. Ze zijn niet blij. Maar dat wist ik eigenlijk van te voren al.

En ja, het voelt heel goed. Ik ga gewoon weer doen wat ik altijd heel leuk heb gevonden voor een veel leukere werkgever, die echt veel beter bij mij past



Ja, JufTH!
Echt superleuk, Plous. Goeie keuze.



Duss.. Ik heb mijn kind kat nu ook een spinnenfobie bezorgd.

Er zat net wéér zo'n grote joekel in de kamer. Draakje zat onder het tv meubel te gluren en toen keek ik met de zaklamp van mijn mobiel en zag ik de grote broer van Erik Engerd van donderdag.

Ik gillen en naar boven en voor ik de trap op was zat het draakje daar ook al in de war te zijn



Maar mijn held kwam even uit bed en het is weer rustig. Voor nu.
Kudt van fiets Dee :(



En droger: alles wat ik op > 60 graden was kan in de droger. Ik heb een redelijk energiezuinige B (dus ook beter voor het milieu)

De rest hang ik op.



Plou
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 augustus 2015 @ 22:48:

Duss.. Ik heb mijn kind kat nu ook een spinnenfobie bezorgd.

Er zat net wéér zo'n grote joekel in de kamer. Draakje zat onder het tv meubel te gluren en toen keek ik met de zaklamp van mijn mobiel en zag ik de grote broer van Erik Engerd van donderdag.

Ik gillen en naar boven en voor ik de trap op was zat het draakje daar ook al in de war te zijn



Maar mijn held kwam even uit bed en het is weer rustig. Voor nu.



Lekker stel.
Alle reacties Link kopieren
Puss
Alle reacties Link kopieren
Ghehehe heldin.... Nu is het ook een vreselijk spinnenjaar hoor. Als ik de tuin inloop zit ik regelmatig met een hoofd vol spinrag. Zo niet tof.



Ik heb een A klasse droger. Ik gooi er dus bijna alles in, 30 40 60 of 90 graden, maakt me niet uit. Er is tot nu toe nog maar 1 keer iets fout gegaan met een shirtje van dochter. Daar lieten bijna alle kraaltjes los.
Alle reacties Link kopieren
Pilou, wat raar dat ze je dus eerst maanden aan het lijntje houden en nu je ergens anders kan werken komen ze wel met een aanbod. Ik snap dat niet he. Wat denken ze dan? Oh ze blijft toch wel? Dus niet en je bent nu veel beter af met een baan die je leuk vindt.
quote:Splinter_ schreef op 31 augustus 2015 @ 17:15:



En als sloffriend er is, scheelt dat jou toch weer huishoudelijke klusjes! .



niet dus



Dee, wat balen van je fiets! Tuig!



Ik gooi ook altijd alles in de droger, maar friend was de laatste keer niet happy. Zijn shirts zijn geen droger gewend en waren behoorlijk gekrompen .



Brammetje is al helemaal gewend aan de vent in huis. Ben ik erg blij mee. Ik was net alleen niet blij met vent! Hij had de deur niet goed dichtgedaan (terwijl ik dat al 1000 keer gezegd had!!) en Koos had de wankele benen genomen grr. Gelukkig kreeg ik 'm vrij snel weer te pakken.



Zondagnacht is bij mijn ouders de bliksem ingeslagen. TV, vaste telefoon en het koffiezetapparaat zijn kapot. En ik had weer lekkages
quote:Slofje schreef op 01 september 2015 @ 11:10:

[...]





niet dus



Ik gooi ook altijd alles in de droger, maar friend was de laatste keer niet happy. Zijn shirts zijn geen droger gewend en waren behoorlijk gekrompen .

Nou, 1 en 1 is 2, zou ik zeggen! Weet hij al hoe de droger werkt?



Jakkes, blikseminslag is eng.

En lekkage is balen. Alweer.
Alle reacties Link kopieren
Mijn poekels zijn vandaag alle drie bij de tandarts geweest. Ik heb metacam voor alle drie en antibiotica voor de zwarte. Nu heb ik ze niet zelf opgehaald en weet ik niet wanneer de 1x per dag in moet gaan. Zou ik vandaag vers van de dierenarts al moeten beginnen of moet dat vanaf morgen?

De dierenarts was al dicht toen ik het aan de DA zelf wilde vragen. .

Ik denk dat ik anders voor de zekerheid maar vanavond begin.
Het Viva forum is papaja.
Mijn ervaring is dat de dierenarts een injectie die 24 uur werkt.



Met metacam moet je voorzichtig zijn met overdoseren hé, iets met nierfalen dacht ik.

Kun je ze in de gaten houden en als het op pijn lijkt geven?



Wat hadden ze met hun gebit dan?
Alle reacties Link kopieren
hm, had net reactie getikt en toen was internet en alle tekst weg.



Ik ging met de hele kudde naar de dierenarts voor inentingen en voor de stinkbek van die zwarte. Toen bleek de rest ook wel ditjes en datjes aan het gebit te hebben. Volgens de DA komt het niet door het voer, maar ik vind het toch opvallend dat ik drie katten met een slecht gebit heb.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
ik begin morgenavond dan. Morgen overdag ben ik er niet dus kan ze dan sowieso niets geven. Bel morgen wel even zelf de DA.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat is wel bijzonder ja.

Krijgen ze harde brokjes? Of alleen dat verse vlees?



Ik kreeg vandaag uitslag van uitstrijkje en weer geen goede uitslag (pap3a, een bacterie en een of ander iets waardoor ik verhoogd risico heb). Dus deze week ontvang ik een telefoontje om een afspraak te maken met de gyn en om het spiraaltje eruit te jassen. Hopelijk staat dat ook in verband met die continue blaasontstekingen. Gedoe. Slechte planning met een nieuwe baan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven