Leesclub Groningen

22-08-2015 16:12 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn uit de stad Groningen die het leuk vinden om een paar keer per jaar over een goed boek te ouwehoeren met een fles wijn ? Ik ben zelf 28 (v) en lees vooral thrillers. Mijn methode: ik zie dat een (spannend) boek een goeie recensie heeft gekregen, ik leen/koop hem en lees nooit de achterkant. Herkent iemand zich hierin?
Alle reacties Link kopieren
Dat ouwehoeren met die fles wijn zie ik wel zitten.

Moet dat lezen persé?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook wel wat.. boek gaat wel lukken. Zoveel hoeven we niet te lezen, toch?



Ik weet alleen nooit zo goed wat je dan over zo'n boek moet zeggen/vertellen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lijkt me ook wel wat vooral in combi met de wijn.;)

Ben wel 10 jaar ouder. Momenteel lees ik de boeken van Tess Gerritsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20 jaar ouder dan TO ... Dat is geen probleem, toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou niet per se, maar wel leuk toch? Je kunt om de beurt zo'n avondje voorbereiden en wat onderwerpen uit het boek in de groep gooien
Alle reacties Link kopieren
Dus.. we gaan aan de wijn en als het meezit bespreken we een boek?



Iedereen die voor is, steekt haar hand op
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wie wanneer waar en welk boek?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als Rood-zwart het boek kiest regel ik de wijn;)

Eerst een keer kennismaken in de stad?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lezen en wijn? Uitstekende combinatie lijkt me. :o) Wanneer gaat het gebeuren? Ik geloof dat het boek en de wijn al geregeld zijn. Hapjes zijn ook onmisbaar op zo'n avond, hier kan ik me over buigen.



Nog even kort over mezelf; Laura, 29, woon in Groningen, dol op lezen en wijn (maar dat was geloof ik wel duidelijk).
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
En wie gaat dat hoe verder organiseren? Roodzwart?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Is het ook makkelijker om voor de geïnteresseerden een app-/mailgroep aan te maken? Om concreet af te spreken?
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Ja, vast wel.. (ik begrijp dat Laulau aan het organiseren slaat )



Allemaal jou een pb sturen? Met naam en mobiel nummer?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen probleem om te organiseren. @RoodZwart, gezien jij het voortouw hebt genomen met dit uitstekende idee :o), wil jij de organisatie ook op je nemen? Heb jij ideeën over hoe dit er uit zou moeten zien? Wil met alle plezier helpen natuurlijk.
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat Roodzwart niet reageert ..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook
Alle reacties Link kopieren
Oké, Laulau, zal ik je mijn mobiele nummer sturen dan? Via pb? Als iedereen dat doet, kun je een whatsapp groep aanmaken, als iedereen tenminste whatsapp heeft
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sorry allemaal! door de drukte vergeten weer even in te haken! Laura, heb jij nu meer info van iedereen? Is er al een app groep?
Alle reacties Link kopieren
Ah daar ben je! :o) Ik heb je een pb bericht gestuurd.
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Oh en wat dachten jullie van een boek van Stephen King? Ik heb Mr. Mercedes nog liggen, schijnt heel goed te zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Mr. Mercedes al uit, ik vind het goed..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je er weer bent!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Halllooo!



Zijn jullie al begonnen met de leesclub?! Ik zou heel graag nog willen deelnemen. Mijn naam is Marijke, ik ben 31 jaar en ik ben gek op lezen en wijn! Ik heb ook alle boeken van Tess Gerritsen en heb haar al een keer ontmoet tijdens een boekpresentatie! heel gaaf!



Ik hoor graag!!



Gr. Marijke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven