Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,



Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?



Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 00:18:

[...]





Wie doet er hier nou neerbuigend naar andere jonge vrouwen op het forum? Hoppa zo een emmer shit over me heen. Misschien moet je gaan uitdragen wat je zelf predikt?Inderdaad en wie zegt dat wij haar niet kennen? Ik kom Rennie regelmatig tegen .
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 00:01:

[...]



Ik geef jou een serieus antwoordt en je negeert het en pikt alleen maar de negatieve dingen van andere gebruikers eruit om op te reageren... ga je ook nog op mij reageren?Niet om het een of ander maar ik heb op jou gereageerd, helaas nog geen reactie gehad, dus even scrollen terug ;) Overigens had ik niet verwacht zo veel reacties te krijgen, of nouja eigenlijk maar ik hoop dat je begrip kan tonen voor het feit dat ik soms ( niet selectief overigens ) over reacties heen lees...
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 00:22:

[...]



Inderdaad en wie zegt dat wij haar niet kennen? Ik kom Rennie regelmatig tegen .Toch een klein beetje bekend
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 00:18:

[...]





Wie doet er hier nou neerbuigend naar andere jonge vrouwen op het forum? Hoppa zo een emmer shit over me heen. Misschien moet je gaan uitdragen wat je zelf predikt? Dat kan zo als moderator-to-be echt niet hoor!Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs Mwa
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 22:24:

[...]



Het heeft helemaal niets met leeftijd te maken. Ik beoordeel mensen niet op hun leeftijd, geslacht, afkomst, geloof of wat je nog meer kunt bedenken.

Ik stel je een serieuze vraag, namelijk hoe oud/jong ben je jij reageert daar vervolgens op met ik ben 15. Jij weet net zo goed als alle andere dames en heren hier dat je 16 jaar moet zijn om hier te mogen schrijven. Daardoor neem ik je al minder serieus.

Dat geschreeuw om jullie nemen mij niet serieus, beschouwen mij niet als volwaardig, ik heb ook rechten en jullie gooien bakken shit over mij heen brengt je helemaal nergens. Dat is je nu hopelijk wel duidelijk!

Dus wat is je leeftijd en wat wil je bereiken met dit topic?



Als je eenzaam en onzeker bent, dan zoek je een leuk topic uit om mee te schrijven en doe je leuk mee. En dan niet daar gaan schreeuwen, neem me serieus en en doe niet zo onaardig enzovoorts.Ik heb het maar even voor je gequote. Hier heb je niet op gereageerd, alleen op mijn leeftijdsvraag heb je iets gezegd.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 00:27:

[...]





Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs MwaHaha ik heb anders wel mooi in je vorige topic gereageerd! Maar het moge duidelijk zijn, ik vind je 0,0 kans van slagen hebben als mod. Sorry!
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 00:27:

[...]





Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs MwaWat loop je toch te piepen over het jong zijn! Wij kunnen bij jouw profiel je leeftijd niet eens zien. Er zijn vele jonge vrouwen die gewoon normaal mee posten, geliefd zijn en waarvan adviezen worden aangenomen (lees Grobbies post maar eens door)! Die ook respect verdient hebben en gewaardeerd worden. Dus er gaat in jouw posts iets mis waardoor je minder fijne reacties krijgt en dat staat los van je leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 00:27:

[...]





Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs Mwa



Dus je bent alleen bekend als je reageert op jouw topics? Ik heb ook niet in jouw topic gereageerd. Dat was nu zo'n typisch topic dat om de drie maanden terugkomt. Lees er 1, en je kent ze allemaal.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 00:37:

[...]





Dus je bent alleen bekend als je reageert op jouw topics? Ik heb ook niet in jouw topic gereageerd. Dat was nu zo'n typisch topic dat om de drie maanden terugkomt. Lees er 1, en je kent ze allemaal.Nee Door dat zie je verkeerd, het gaat erom of je naam genoemd is in het geliefd topic .
Alle reacties Link kopieren
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 00:26:

[...]





Toch een klein beetje bekend Je naam komt me ook bekend voor. Denk enkel dat wij niet vaak in dezelfde topics posten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 00:39:

[...]



Je naam komt me ook bekend voor. Denk enkel dat wij niet vaak in dezelfde topics posten.Ik post niet heel vaak hoor, moet altijd een beetje rustig inkomen op een forum. Lees vooral mee en als ik denk dat ik iets kan bijdragen reageer ik, maar vaak is wat ik wil zeggen al lang door iemand anders gezegd. Maar schrijf pas sinds een half jaar ofzo af en toe mee.
@mwa



afgewezen

reden: je ondertitel
Alle reacties Link kopieren
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 00:43:

[...]





Ik post niet heel vaak hoor, moet altijd een beetje rustig inkomen op een forum. Lees vooral mee en als ik denk dat ik iets kan bijdragen reageer ik, maar vaak is wat ik wil zeggen al lang door iemand anders gezegd. Maar schrijf pas sinds een half jaar ofzo af en toe mee.Heb ik ook vaak voor
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Mwa-tje darling, je stelt je een pietsje aan hoor. Niemand ziet aan jouw nick hoe oud je bent. Het is immers altijd actie - reactie.

Forum gewoon lekker mee, je hoeft niet te schreeuwen om op te vallen.



Wat is oud? ben ik oud?
quote:SaveTheDay schreef op 02 september 2015 @ 00:59:

Mwa-tje darling, je stelt je een pietsje aan hoor. Niemand ziet aan jouw nick hoe oud je bent. Het is immers altijd actie - reactie.

Forum gewoon lekker mee, je hoeft niet te schreeuwen om op te vallen.



Wat is oud? ben ik oud?



Volgens jouw profiel ben je 115 jaar, valt best mee toch? Ach leeftijd is slechts een cijfertje toch?



Ik weet niet hoe oud mwa is, maar mocht dat richting mijn leeftijd liggen. Dan wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn malle leeftijdsgenoten.
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 01:04:

[...]





Volgens jouw profiel ben je 115 jaar, valt best mee toch? Ach leeftijd is slechts een cijfertje toch?



Ik weet niet hoe oud mwa is, maar mocht dat richting mijn leeftijd liggen. Dan wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn malle leeftijdsgenoten.

Excuses bij voorbaat aanvaard.

Mocht ik nog bij de doelgroep horen dan hierbij alvast ook mijn oprechte verontschuldiging voor mijn leeftijdscategorie
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 01:04:

[...]





Volgens jouw profiel ben je 115 jaar, valt best mee toch? Ach leeftijd is slechts een cijfertje toch?



Ik weet niet hoe oud mwa is, maar mocht dat richting mijn leeftijd liggen. Dan wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn malle leeftijdsgenoten.

Schat dat is helemaal niet nodig! Jij bent niet verantwoordelijk voor het gedrag van anderen en hoeft daar zeker geen excuses voor te maken .

Dit geldt ook voor jou SaveTheDay en alle anderen die dat noodzakelijk achten.
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 00:27:

[...]





Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs MwaIk zou een hobby zoeken zonder ons forummers lastig te vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 00:27:

[...]





Ik doe niet neerbuigend, ik zeg gewoon wat het is. Ik heb je werkelijk nog nooit ergens gelezen, laat staan dat je voor kwam in mijn vorige topic: Geliefd op het forum... dont blame me for that ;) en ik zeg dat je blij moet zijn om niet zo welknown te zijn op het forum als jongere vrouw, net zoals ik.. geloof me het is leuk eventjes, maar ook hard werken om je te laten horen... Sorry als dit arrogant over komt, maar weet even niet hoe ik dit helder naar je moet forumuleren... Liefs Mwa
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 22:28:

[...]





Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat. Weetje wat het is, ik dacht in de rol van een moderator wel geliefd te kunnen worden.. Dat forummers hier dan tegen mij zouden opkijken ipv over me heen zouden vallen over mijn leeftijd.. Inschattingsfoutje van mijn kant overigens. Bedankt xxxx



Een hele grote inschattingsfout zelfs.

Je bent pas "geliefd" (?) als je leuk mee post, goede adviezen geeft, af en toe een lolletje kan hebben, niet alles zo serieus neemt. En waarom meteen geliefd? Wat is er mis met gewoon "een leuke forummer" zijn?

En opkijken tegen een forummer? Mja...denk dat ik ergens begrijp wat je bedoelt, maar dat ga je niet bereiken door steeds om je heen te blijven trappen en al helemáál niet door moderator te worden. Djeez....als er een groep is die bakken shit over zich heen krijgt, zijn zij het wel.



Je ben 15 zeg je. Heb grote moeite dat te geloven. Om te beginnen schrijf je niet als een 15-jarige (behalve dat je wel behoorlijk kan drammen ), en in je profiel staat dat je sinds januari 2014 (20 maanden dus) forumt.



Vertel eens, hoe zit dat nou?
quote:Morrigan- schreef op 02 september 2015 @ 00:43:

@mwa



afgewezen

reden: je ondertitel Scherp ;) misschien toch even aanpassen :p
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 01:04:

[...]





Volgens jouw profiel ben je 115 jaar, valt best mee toch? Ach leeftijd is slechts een cijfertje toch?



Ik weet niet hoe oud mwa is, maar mocht dat richting mijn leeftijd liggen. Dan wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden voor mijn malle leeftijdsgenoten.



God ja, dat mag ook wel zeg. Als ik met jullie jonkies schrijf moet ik elke keer verdomd goed uitkijken hoe en wat ik schrijf. Voor je het weet heb je ze beledigd of zo



Ik snap de ergernis naar mij toe, alhoewel ik denk dat, dat stiekem afgunst is, maar hoe dan ook maak ik toch wel het forum stukken leuker ... eerlijk is eerlijk
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 09:14:

Ik snap de ergernis naar mij toe, alhoewel ik denk dat, dat stiekem afgunst is, maar hoe dan ook maak ik toch wel het forum stukken leuker ... eerlijk is eerlijk nou, ik ben meer van mening dat je nog even terug moet naar noorwegen om bij te leren
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 09:14:

Ik snap de ergernis naar mij toe, alhoewel ik denk dat, dat stiekem afgunst is, maar hoe dan ook maak ik toch wel het forum stukken leuker ... eerlijk is eerlijk



Tjongejonge



Hiermee val je voor mij (eindelijk) door de mand. En daar reageer ik dan nog serieus op ook zeg. Had gisteren meteen al naar Sharon moeten luisteren....



*note to myself: listen to Sharon*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven