Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En waarom kunnen mensen niet zelf bedenken dat iets wel eens een HOAX kan zijn. Kreeg van 2 verschillende kanten de waarschuwing dat ik toch echt op moet passen voor de munt in autoklink, waardoor er zo ingebroken kan worden in je auto.

Binnenkort zal de autosleutel met telefoonnummer en de eieren gegooid vanaf het viaduct ook wel weer langskomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 31 augustus 2015 @ 23:10:

En waarom kunnen mensen niet zelf bedenken dat iets wel eens een HOAX kan zijn. Kreeg van 2 verschillende kanten de waarschuwing dat ik toch echt op moet passen voor de munt in autoklink, waardoor er zo ingebroken kan worden in je auto.

Binnenkort zal de autosleutel met telefoonnummer en de eieren gegooid vanaf het viaduct ook wel weer langskomenIk krijg dat soort berichten ook wel eens door. Ik reageer altijd dat ze even hadden moeten googlen en dan een link waar wordt uitgelegd hoe het bericht een hoax is.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 31 augustus 2015 @ 22:55:

Waarom krijgt zo'n persoon dan kinderen als ze zoveel angst voor de wereld heeft?Omdat haar baby natuurlijk hét geschenk van de eeuw is. Echt, de hele wereld heeft zitten wachten op Pietje Puk en het is belachelijk dat Ibrahim el Haffi daar ook op school zit en NU op school geplaatst wordt. Hoe moet het straks als haar kind naar school moet? Achterlijk mens, het kind is net 3 weken oud.
Al die zwarte piet plaatjes komen mijn strot uit. Vind zwarte piet absoluut bij het Sinterklaasfeest horen, maar door dit geneuzel begint zwarte piet mij onderhand helemaal tegen te staan.



Heb ook iemand in mijn lijst die behoorlijk instabiel is als ik alles zo lees. Die plaatst wel 20 keer per dag een of andere emotionele vage status waarin ze dan weer boos, verdrietig, euforisch, sterk of kapot is. Wat een vermoeiend mens zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 31 augustus 2015 @ 22:59:

Is er geen leuk guerillapietplaatje dat ik kan posten onder al die malloten in mijn tijdlijn met rare pietplaatjes die ik vanwege diverse redenen niet van facebook kan gooien? Gewoon iets ludieks zodat ik mijn mening op een vriendelijke manier breng? Want ik kan het niet negeren, maar zin in discussies heb ik ook niet.



Iemandj postte dit onder een Pietenplaatje bij mij



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 01 september 2015 @ 01:07:

Al die zwarte piet plaatjes komen mijn strot uit. Vind zwarte piet absoluut bij het Sinterklaasfeest horen, maar door dit geneuzel begint zwarte piet mij onderhand helemaal tegen te staan.



Heb ook iemand in mijn lijst die behoorlijk instabiel is als ik alles zo lees. Die plaatst wel 20 keer per dag een of andere emotionele vage status waarin ze dan weer boos, verdrietig, euforisch, sterk of kapot is. Wat een vermoeiend mens zeg.Dat heb ik dus ook. Mijzelf maakt het niet uit hoe een Piet eruit ziet. Hebben mensen problemen met deze Piet? Dan passen we 'm aan. Kloar.. en weer verder.. dat gezeur er over nu al jarenlang. Al die volwassenen, die zich zo druk maken om een kinderfeest, dat ze daardoor dat kinderfeest verpesten (maar dat zijn zij niet, uiteraard, dat is die ander)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Dreamer.

Ik word ook helemaal gek van die mensen met hun gezeur over traditie etc. Wil er af en toe onder zetten dat het maar goed is dat er dingen veranderen omdat wij (de vrouwen) anders niet hadden mogen stemmen,werken en alleen maar goed waren geweest om kinderen te baren...





En ik heb verschillende fb vrienden die nogal actief zijn met die stomme testjes: wie is je beste vriend,met wie kan je het beste in de gevangenis/kroeg etc zitten. Heb nu alles van dat nametests gebeuren uitgeschakeld dus hopelijk zie ik dat niet meer voorbij komen.
quote:Dreamer schreef op 01 september 2015 @ 07:04:

[...]





Dat heb ik dus ook. Mijzelf maakt het niet uit hoe een Piet eruit ziet. Hebben mensen problemen met deze Piet? Dan passen we 'm aan. Kloar.. en weer verder.. dat gezeur er over nu al jarenlang. Al die volwassenen, die zich zo druk maken om een kinderfeest, dat ze daardoor dat kinderfeest verpesten (maar dat zijn zij niet, uiteraard, dat is die ander) Woord voor woord met je eens Dreamer.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 september 2015 @ 09:30:

Helemaal eens met Dreamer.

Ik word ook helemaal gek van die mensen met hun gezeur over traditie etc. Wil er af en toe onder zetten dat het maar goed is dat er dingen veranderen omdat wij (de vrouwen) anders niet hadden mogen stemmen,werken en alleen maar goed waren geweest om kinderen te baren...





En ik heb verschillende fb vrienden die nogal actief zijn met die stomme testjes: wie is je beste vriend,met wie kan je het beste in de gevangenis/kroeg etc zitten. Heb nu alles van dat nametests gebeuren uitgeschakeld dus hopelijk zie ik dat niet meer voorbij komen.Ik moet iets bekennen: ik vind die testjes zo leuk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren




want als de lichtjes uitgedoofd zijn wordt ergens op de wereld een hond doodgeknuppeld?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 01 september 2015 @ 16:20:

[afbeelding]



want als de lichtjes uitgedoofd zijn wordt ergens op de wereld een hond doodgeknuppeld? Hoe ze het toch weer verzinnen hé, best knap!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 september 2015 @ 14:52:

[...]



Ik moet iets bekennen: ik vind die testjes zo leuk.



Echt?



Welke kleur ben jij? Welke indiaan ben jij? Van welk ras stam je af? Wie is jouw ware liefde? Wie is jouw beste vriendin? Welk kledingstuk trek je morgen aan?
Alle reacties Link kopieren
Oh echt waar Solomio,ze slaan toch helemaal nergens op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 september 2015 @ 14:52:

[...]



Ik moet iets bekennen: ik vind die testjes zo leuk. Ik ook. Gewoon omdat ze zo dom zijn en nergens op slaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 september 2015 @ 16:30:

Oh echt waar Solomio,ze slaan toch helemaal nergens op?

Daarom juist.

Ter compensatie heb ik net wel deze gedeeld op mijn tijdlijn:

De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Een klein Chinees gedichtje. Bah bah bah.
quote:MadameQetesh schreef op 30 augustus 2015 @ 10:34:

[...]





Ja he je leert soms rare kanten van je vrienden kennen via fb.



Maar jij bent gewoon een toppertje!! Zo goed bezig. Heb ik echt respect voor.+1
Ik word gek van de mensen in mijn lijst die slecht Nederlands typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ergerde me altijd kapot aan mijn dochter, die dat ook deed. Nou ergert zij zich aan anderen die dat doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 01 september 2015 @ 16:55:

[...]



Daarom juist.

Ter compensatie heb ik net wel deze gedeeld op mijn tijdlijn:

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 30 augustus 2015 @ 21:43:

Ik heb een link gedeeld van een 'column' over al die vreselijke reacties op vluchtelingen. Maar er staat wel een foto van een verdronken kindje boven.

Drong pas tot me door toen ik de link al op mijn FB had gezet.

Ik vind het zó belangrijk dat er tegengeluid is, maar die foto............... die hoeft er van mij dan weer niet bij.



Ik heb die column ook gelezen, denk ik. Uit het Noorden des lands?

Ik vond de reacties onder die column verschrikkelijk, ik ben er van geschrokken, zoveel haat 😢
verdwaald op het nieuwe forum




Alle reacties Link kopieren
Het tekstje is misschien een beetje raar, maar ik vind het moraal van het verhaal wel goed. Het zou toch mooi zijn als iedereen wat vriendelijker is tegen elkaar? Wat is er mis mee om elkaar vriendelijk te groeten? Ook al ken je diegene niet. Ik woon in een dorp en daar is het heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Zeker mooi.



Ondat ik vandaag weer eens las over postvak 'overige' ben ik daar ook weer eens gaan kijken. Ik vond drie berichtjes van een naamgenote.

- hallo ik heet zo

- (mijn naam) ben ik hoor

- je moet je eigen naam inplaats van mijn naam en de site gebruiken



Echt bizar... Ik ben met deze naam geboren en een of andere dronken naamgenoot (tenminste dat hoop ik) gaat me daar berichten over sturen? 😱
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Georgette, die is maf, zeg. Je zal maar Jan of Piet heten en in Rotterdam wonen. Heb je toch een probleem.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven