Mijn vriend en de vriendschap met zijn ex

03-09-2015 13:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ok je was 3 maanden samen toen hij dat berichtje verzond alweer een jaar geleden? Je vertrouwen is sindsdien niet meer herstelt?

Ik begrijp niet waarom je er dan niet gewoon een punt achter hebt gezet en zelfs bent gaan samen wonen.



Heb je zijn ex al eens ontmoet?
Het klinkt als een vaag verhaal. En typisch ook. Smoezen dat zij zo sleeecht in haar vel zit en dat hij daarom haar een lief berichtje stuurt.. Klinkt als best plausibel in de oren, ik kan me dat wel indenken. Maar dat is niet zijn taak meer. Om haar beter te laten voelen.



Kan me best voorstellen dat je je dat niet helemaal vertrouwd. Hoe gaan die woorden die jullie er over gehad hebben? Hoe begin jij en hoe reageert hij?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een raar verhaal, maar dan eigenlijk jou verhaal en niet dat van hem. Waarom ga je samenwonen als je hem niet vertrouwd? Wat had hij moeten doen dan zodat je hem wel zou vertrouwen? Waarom blijf je al een jaar bij hem als je hem niet vertrouwd omdat hij zijn ex nog spreekt? Klinkt mij alsof je hem dan nooit gaat vertrouwen, als het niet zijn ex is is het straks een collega...
Alle reacties Link kopieren
Ja, wie gaat er nou in hemelsnaam samenwonen met iemand die je niet 100% vertrouwd?

Afgezien daar van : dit gaat toch helemaal nergens over?

Een sms van een jaar geleden, toen jullie relatie nog best pril was en daar nou nog steeds over lopen mokken.

Maar als je relatie goed was geweest, dan had je inmiddels zo veel leuke en positieve dingen meegemaakt en was jullie relatie dusdanig gegroeid in het afgelopen jaar, dat je dit onbenullige incident al lang vergeten was.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 03 september 2015 @ 14:05:

Ja, wie gaat er nou in hemelsnaam samenwonen met iemand die je niet 100% vertrouwd?

Afgezien daar van : dit gaat toch helemaal nergens over?

Een sms van een jaar geleden, toen jullie relatie nog best pril was en daar nou nog steeds over lopen mokken.

Maar als je relatie goed was geweest, dan had je inmiddels zo veel leuke en positieve dingen meegemaakt en was jullie relatie dusdanig gegroeid in het afgelopen jaar, dat je dit onbenullige incident al lang vergeten was.



+1



Hoe is jullie relatie verder?
Alle reacties Link kopieren
je zou het ook van zijn kant kunnen zien. hoe leuk denk je dat zijn leven erop geworden is sinds jullie zijn gaan samenwonen? Jij voelt je er rot over, jij maakt er problemen mee en hij is duidelijk
waarom is het uitgegaan tussen hun?
Alle reacties Link kopieren
Als je het niet eens bent met de situatie moet je dit naar hem uitspreken en anders is het einde verhaal. Want dan zit je in een relatie waarin je hem niet kunt vertrouwen voor jouw gevoel. Denk je dat hij nog iets heeft met zijn ex? geloof je het dat ze alleen vrienden zijn? En zo ja, wat is dan het probleem?
Life is short, smile while you stil have teeth
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 03 september 2015 @ 16:40:

waarom is het uitgegaan tussen hun?en hoe lang was het uit toen die met jou een relatie kreeg?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hey! Vervelend zeg, ik heb een relatie van 3 jaar en zit in een soortgelijke situatie. Bij hem is het contact veel intensiever geweest via de mail/chat/whatsapp en we hebben er nooit normaal over kunnen praten. Hij verbergt, nogsteeds, alles maar zegt dat het alleen vriendschap is. Ze woont in Londen dus er is geen 'echte' bedreiging maar het was zijn eerste vriendin en hij is erg lang heel dol op haar geweest. Zij heeft de relatie beeindigd. Echt een naar mens. Ook als je er prive over wil praten oid dat mag hoor, als het helpt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven