Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mooie planten, Nouschi. Die heeft mijn opa ook nog steeds, maar dan in een grote schelpenplantenhanger. Ouderwets wordt vanzelf weer nieuwerwets, enzo.
quote:Moiren_ schreef op 03 september 2015 @ 22:04:

[...]

Nee, bruin.

@Leo, dan wil ik wel graag weten welke boerderij, dan kan ik hem eens bezoeken. Gewoon even van een afstandje kijken is genoeg.

Ben bang dat ik dat niet uit mijn moeder ga krijgen. Als ik er naar vraag moet ze altijd net naar de WC of kokende melk van het gas halen.

Terwijl, je raadt het al, er stond helemaal geen melk op.....

Dus ik geloof het inmiddels niet meer zo allemaal.
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 22:17:

Ik weet niet eens wat macrameeën is....http://hobby.blogo.nl/200 ... en-stap-voor-stap-uitleg/

Nu wel
quote:Wompie schreef op 03 september 2015 @ 22:19:

[...]

O dat heb ik dan even gemist.Hmm, of 2 keer. Nou ja, kansloos, nog een kwartier
Ik ben dus zo dom geweest om wat te posten in Sidrohts topic en nu staat'ie iedere keer bovenaan in mijn favorieten (is een naam ooit zo misplaatst geweest?) en omdat er een aantal mensen meeschrijft die ik heel hoog heb zitten en die dingen schrijven die me soms weer een beetje hoop geven ga ik dan toch lezen, maar de laatste paar pagina's is het echt een hele nare, smakeloze, vervreemdende schreeuwpartij geworden en ik heb echt de neiging om me daar over te geven aan het virtuele equivalent van mijn handen tegen mijn oren te drukken en hysterisch te krijsen DAT IEDEREEN GODVERDOMME ZIJN KOP MOET HOUDEN WANT IK WORDT GEK VAN AL DIE ONDOORDACHTE MENINGEN DIE OVERIGENS TOTAAL CONSEQUENTIELOOS ZIJN OMDAT JULLIE GEEN ENKELE INVLOED HEBT OP HET BELEID HEBBEN DUS WAAR GAAT DIT IN GODSNAAM OVER EN WIL IEDEREEN NU ALSJEBLIEFT OPHOUDEN OM OP MIJN VIBRATIES TE STAPPEN WANT IK WIL GEWOON RUST.

In plaats daarvan denk ik dat ik even rond ga kijken in het HSP topic.
IMHO
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 22:17:

Ik weet niet eens wat macrameeën is....

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Grimble
quote:barbaracartland schreef op 03 september 2015 @ 22:02:

Ik ben een sterke vrouw en ik ben wel wat tegenslag gewend. Maar soms komt het weer terug. Wel fijn dat jullie zo begripvol zijn.

Moiren_ veel succes met de confrontatie. Was het wandkleed paars? Mijn sleutelhanger was paars. Zo mooi, met kraaltjes.

Mmmmmmmmm, ik vind je een beetje een huilie.

Mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar begripvol? Neuh, liever niet.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Ok, dit was de derde wissel dus.

Nederland
quote:GrimbleGrumble schreef op 03 september 2015 @ 22:21:

Ik ben dus zo dom geweest om wat te posten in Sidrohts topic en nu staat'ie iedere keer bovenaan in mijn favorieten (is een naam ooit zo misplaatst geweest?) en omdat er een aantal mensen meeschrijft die ik heel hoog heb zitten en die dingen schrijven die me soms weer een beetje hoop geven ga ik dan toch lezen, maar de laatste paar pagina's is het echt een hele nare, smakeloze, vervreemdende schreeuwpartij geworden en ik heb echt de neiging om me daar over te geven aan het virtuele equivalent van mijn handen tegen mijn oren te drukken en hysterisch te krijsen DAT IEDEREEN GODVERDOMME ZIJN KOP MOET HOUDEN WANT IK WORDT GEK VAN AL DIE ONDOORDACHTE MENINGEN DIE OVERIGENS TOTAAL CONSEQUENTIELOOS ZIJN OMDAT JULLIE GEEN ENKELE INVLOED HEBT OP HET BELEID HEBBEN DUS WAAR GAAT DIT IN GODSNAAM OVER EN WIL IEDEREEN NU ALSJEBLIEFT OPHOUDEN OM OP MIJN VIBRATIES TE STAPPEN WANT IK WIL GEWOON RUST.

Wat daar geschreven wordt is niet normaal

Dat is geen gezond rationeel gedrag

Of het zou moeten gaan om kinderen die zitten te trollen en zelfs dan vind ik het bizar gedrag. Ik begrijp niet dat er niet wordt ingegrepen

In plaats daarvan denk ik dat ik even rond ga kijken in het HSP topic.Blijf gezellig hier, gaat over voetbal en macrameeën.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik ben dus zo dom geweest om wat te posten in Sidrohts topic en nu staat'ie iedere keer bovenaan in mijn favorieten (is een naam ooit zo misplaatst geweest?) en omdat er een aantal mensen meeschrijft die ik heel hoog heb zitten en die dingen schrijven die me soms weer een beetje hoop geven ga ik dan toch lezen, maar de laatste paar pagina's is het echt een hele nare, smakeloze, vervreemdende schreeuwpartij geworden en ik heb echt de neiging om me daar over te geven aan het virtuele equivalent van mijn handen tegen mijn oren te drukken en hysterisch te krijsen DAT IEDEREEN GODVERDOMME ZIJN KOP MOET HOUDEN WANT IK WORDTGEK VAN AL DIE ONDOORDACHTE MENINGEN DIE OVERIGENS TOTAAL CONSEQUENTIELOOS ZIJN OMDAT JULLIE GEEN ENKELE INVLOED HEBT OP HET BELEID HEBBEN DUS WAAR GAAT DIT IN GODSNAAM OVER EN WIL IEDEREEN NU ALSJEBLIEFT OPHOUDEN OM OP MIJN VIBRATIES TE STAPPEN WANT IK WIL GEWOON RUST.

Kusje erop

Als je ik wordt gaat schrijven dan zijn je chakra's danig in de war, arm schaap.
@GrimbleGrumble: ik heb met mijn leerlingen (bovenbouw) vandaag gepraat over "lalala-land" waar puppy's huppelen, kittens hartjeszonnebrillen dragen, smarties door de lucht vliegen en regenbogen in velden vol wilde bloemen verdwijnen. Alles om maar niet meer foto's van dode kinderen te hoeven zien. En ze snapten precies wat ik bedoelde.
Godverkut.

Tegen 11 man en een partijdige scheids win je het niet hè.

Daar maak ik me nu maar druk over.

Ik weiger me nog druk te maken over diverse kuttopics hier die ik categorisch oversla.
Huts!
quote:Nouschi schreef op 03 september 2015 @ 22:22:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 03 september 2015 @ 22:26:

Godverkut.

Ik weiger me nog druk te maken over diverse kuttopics hier die ik categorisch oversla.Voetbal is de belangrijkste bijzaak.
3-1 voor België! (Ik kom net thuis)
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 03 september 2015 @ 22:23:

[...]

Mmmmmmmmm, ik vind je een beetje een huilie.

Mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar begripvol? Neuh, liever niet. Oh. Nou ja, wellicht snapt ook niet iedereen het immense leed mij aangedaan. Dat is ook niet erg. Ik ben al wat minder eenzaam dan ik eerst was.
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 22:26:

[...]

Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen deden?

[...]

Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?Meditatief handwerk. Ik heb het in groep 8 geleerd, onder de haviksogen van juffrouw (idd een ongetrouwde juf, anders was ze mevrouw) Stronk.

[...]

Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?Omdat dat moest, van de handwerkjuf?
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 03 september 2015 @ 22:25:

[...]

Blijf gezellig hier, gaat over voetbal en macrameeën.Dat doe ik maar, ja. Even dacht ik nog dat ik een leuk schoonouderstopic had gevonden maar dat is een nepperT. Denk ik. Denk ik te weten. Denk ik vrij zeker te weten, toch.
IMHO
quote:BellatrixVanDetta schreef op 03 september 2015 @ 22:26:

Godverkut.

Ik weiger me nog druk te maken over diverse kuttopics hier die ik categorisch oversla.Bella, hoe is het met het daten?

[...]

Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?Moest van de juf. Ik vond het een verschrikking. Maar dat gold voor alle handwerklessen, nog extra gestimuleerd omdat de jongens uit mijn klas mochten timmeren. En dat in de jaren negentig.
quote:barbaracartland schreef op 03 september 2015 @ 22:26:

@GrimbleGrumble: ik heb met mijn leerlingen (bovenbouw) vandaag gepraat over "lalala-land" waar puppy's huppelen, kittens hartjeszonnebrillen dragen, smarties door de lucht vliegen en regenbogen in velden vol wilde bloemen verdwijnen. Alles om maar niet meer foto's van dode kinderen te hoeven zien. En ze snapten precies wat ik bedoelde.Persoonlijk probeer ik mijn drugsverleden niet bij mijn lessen te betrekken, maar in dit soort extreme omstandigheden is het denk ik wel geoorloofd, ja.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven