Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Miffy schreef op 03 september 2015 @ 16:05:

[...]



En ik erger me dan weer groen en geel aan iemand die over die foto schrijft dat ze hem niet meer wil zien want 'ze gaat er helemaal kapot aan.'

Nee, dat jongetje is daar gaan liggen om haar te pesten ...Ja ook dat is verschrikkelijk, dat valse (want nee, natuurlijk 'ga je er niet kapot aan') sentiment. Misschien is vals sentiment niet helemaal de juiste term, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.
Vandaag sinds honderd jaar mijn facebook weer eens bekeken en echt, van iemand van wie ik het nooit verwacht had zo'n slechte rekensom over wat een asielzoeker per maand krijgt (4000 euro, yeah right) en dat hier in Nederland ook armoede is.

Dat contact ga ik dus niet meer aanhalen
Alle reacties Link kopieren
Dit plaatje (ik kan niet plakken)



http://starecat.com/conte ... ook-likes-feeding-ego.jpg



werd geplakt door een vriedin die elke dag tientallen quotes en plaatjes en foto's soms van zichzelf plakt. Ironisch genoeg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 03 september 2015 @ 16:05:

[...]



En ik erger me dan weer groen en geel aan iemand die over die foto schrijft dat ze hem niet meer wil zien want 'ze gaat er helemaal kapot aan.'

Nee, dat jongetje is daar gaan liggen om haar te pesten ...Hm zoiets heb ik vandaag ook gepost. Dat ik even offline ga op FB omdat ik het vreselijk vind om de hele dag op m'n tijdlijn die foto tegen te komen...
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 03 september 2015 @ 12:54:

Iemand op mijn fb heeft een plaatje gedeeld van de pagina vrouw&verbinding, wat op zich vrij walchelijk klinkt, en de foto met een blanke en donkere hand ineen geslagen is natuurlijk heel cliché, maar ik ben het eens met de boodschap op het plaatje:



Het is niet jouw land

Of mijn land

Het is onze planeet



Ik ben niet van het weeïge maar deze heb ik ook bij iemand gezien en vind 'm heel mooi en treffend.

Hoeft gewoon niets aan toe gevoegd te worden.



Ik weet niet of we het over dezelfde foto hebben want die ik bedoel zijn kinderhandjes in elkaar. Een bruine en een blanke.
Alle reacties Link kopieren
boebezoebes plaatje:







Niet erg veel zelfreflectie dan... Of juist wel, maar dat zal waarschijnlijk niet.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op mijn tijdlijn iemand een tekst delen van deze pagina.



'Buitenkant' IS natuurlijk ook best een lastig woord
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Een van de laatste reacties op de site is "nu alleen nog Nederlands leren"



Helaas kan ik me zo voorstellen dat iemand die ik ken en me na staat hier lid van zou worden ..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik het best jammer dat ik weinig van dit soort "vriendjes" heb. Ik heb de hele avond vermaak gehad aan alle plaatjes hier.
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik dan wel een juwelier met humor:



Beste blonde funshopper....u bent vandaag (zaterdag 5-9-2015 rond 15.00) samen met uw partner bij ons in de winkel geweest maar u heeft waarschijnlijk per ongeluk uw plastic ring met een gouden ring van ons omgewisseld. Het zal waarschijnlijk niet met opzet zijn geweest maar uw ring ligt nog bij ons. Zouden wij dan ook onze gouden ring van u terug mogen ontvangen ?? U zal uw ring waarschijnlijk ook wel missen ( wij ook ). Dank voor de moeite ! Wij kijken samen ( en ook met andere ) naar jullie uit...



GRAAG DELEN ZODAT WIJ DEZE MEVROUW ZO SNEL MOGELIJK HAAR RING TERUG KUNNEN GEVEN.....mocht iemand ze kennen horen wij dat graag...

ALVAST SUPER BEDANKT !!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 04 september 2015 @ 17:33:

Ik zag net op mijn tijdlijn iemand een tekst delen van deze pagina.



'Buitenkant' IS natuurlijk ook best een lastig woord hahahaha die pagina, dat noemen we bij ons thuis gewoon borderline...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 05 september 2015 @ 20:30:

Dit vind ik dan wel een juwelier met humor:



Beste blonde funshopper....u bent vandaag (zaterdag 5-9-2015 rond 15.00) samen met uw partner bij ons in de winkel geweest maar u heeft waarschijnlijk per ongeluk uw plastic ring met een gouden ring van ons omgewisseld. Het zal waarschijnlijk niet met opzet zijn geweest maar uw ring ligt nog bij ons. Zouden wij dan ook onze gouden ring van u terug mogen ontvangen ?? U zal uw ring waarschijnlijk ook wel missen ( wij ook ). Dank voor de moeite ! Wij kijken samen ( en ook met andere ) naar jullie uit...



GRAAG DELEN ZODAT WIJ DEZE MEVROUW ZO SNEL MOGELIJK HAAR RING TERUG KUNNEN GEVEN.....mocht iemand ze kennen horen wij dat graag...

ALVAST SUPER BEDANKT !!!Haha geweldig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:nlies schreef op 05 september 2015 @ 20:30:

Dit vind ik dan wel een juwelier met humor:



Beste blonde funshopper....u bent vandaag (zaterdag 5-9-2015 rond 15.00) samen met uw partner bij ons in de winkel geweest maar u heeft waarschijnlijk per ongeluk uw plastic ring met een gouden ring van ons omgewisseld. Het zal waarschijnlijk niet met opzet zijn geweest maar uw ring ligt nog bij ons. Zouden wij dan ook onze gouden ring van u terug mogen ontvangen ?? U zal uw ring waarschijnlijk ook wel missen ( wij ook ). Dank voor de moeite ! Wij kijken samen ( en ook met andere ) naar jullie uit...



GRAAG DELEN ZODAT WIJ DEZE MEVROUW ZO SNEL MOGELIJK HAAR RING TERUG KUNNEN GEVEN.....mocht iemand ze kennen horen wij dat graag...

ALVAST SUPER BEDANKT !!!







Een van mijn vrienden deelt complottheorieën. Ik zie woorden als Zionisme, Illuminati en gehersenspoeld.

Ze gelooft alles, zolang het maar van een hele vage website komt.
Alle reacties Link kopieren








er wordt niet eens gevráágd om gastgezinnen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me mateloos aan een jongen op mijn Facebook! Zijn berichten zijn onder te verdelen in een aantal categorieën:

1. Ik ben geweldig want ik heb vandaag een vreemde aan gesproken op zijn/haar gedrag. (iemand die iets op de grond gooit, iemand die na wijntjes wil gaan rijden, iemand die te hard praat in stilte coupe etc)

2. Ik ben seksueel gefrustreerd. (foto van ass, condooms met vraag om vrijwilliger, of zijn anus gebleekt moet worden etc)

3. Ik heb het zo zwaar en ben zo zielig. (moeder is overleden, wat zielig is begrijp me niet verkeerd. Maar irri als je steeds dat met iedereen op die manier moet delen).

4. Ik heb geen vrienden, wie wil er aub iets met me gaan doen. (wie gaat er mee een drankje doen, bij wie mag ik vanavond mee eten etc).



Verschrikkelijk, maar toch lukt het me niet om deze persoon te verwijderen.




quote:Maleficent schreef op 07 september 2015 @ 17:24:

[afbeelding]







er wordt niet eens gevráágd om gastgezinnen!



geen idee of je daar subsidie voor krijgt of wat dan ook, maar ik las wel een stukje in de krant over een moeder en een (volwassen) dochter.

Dochter woonde weer thuis na een mislukte relatie oid. Ze was ingeschreven bij de woningbouw, maar de wachtlijsten zijn lang.

Het inkomen van dochter werd bij het gezinsinkomen gerekend zodat de moeder geen recht meer had op huurtoeslag. Dochter mocht bij de woningbouw echter niet als mede-huurder op het contract komen, dus als moeder zou overlijden of naar een verpleegtehuis zou moeten stond dochter op straat.

En zou waren er nog wat Kafkaiaanse haken en ogen aan dit verhaal. Waar het op neerkwam was dat het inkomen van beide geteld werd als ze geld moesten krijgen (toeslagen), maar als de dochter profijt zou hebben (medehuurder worden, samen iets particuliers huren) dan kon het ineens niet. Van de gekke, want als moeders zou gaan samenwonen met een jongeman van 30 dan kan het ineens wel, maar omdat je familie bent niet.



Geheel off topic, maar er zijn inderdaad een hoop regels die elkaar bijten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 08 september 2015 @ 09:41:

[...]





geen idee of je daar subsidie voor krijgt of wat dan ook, maar ik las wel een stukje in de krant over een moeder en een (volwassen) dochter.

Dochter woonde weer thuis na een mislukte relatie oid. Ze was ingeschreven bij de woningbouw, maar de wachtlijsten zijn lang.

Het inkomen van dochter werd bij het gezinsinkomen gerekend zodat de moeder geen recht meer had op huurtoeslag. Dochter mocht bij de woningbouw echter niet als mede-huurder op het contract komen, dus als moeder zou overlijden of naar een verpleegtehuis zou moeten stond dochter op straat.

En zou waren er nog wat Kafkaiaanse haken en ogen aan dit verhaal. Waar het op neerkwam was dat het inkomen van beide geteld werd als ze geld moesten krijgen (toeslagen), maar als de dochter profijt zou hebben (medehuurder worden, samen iets particuliers huren) dan kon het ineens niet. Van de gekke, want als moeders zou gaan samenwonen met een jongeman van 30 dan kan het ineens wel, maar omdat je familie bent niet.



Geheel off topic, maar er zijn inderdaad een hoop regels die elkaar bijten.Och, als je een pleegkind in huis neemt krijg je ook 'subsidie', daar hoor ik nooit iemand over. Terecht hoor, maar dan vind ik dit soort berichten wel een beetje sneu.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 08 september 2015 @ 09:41:

[...]



Van de gekke, want als moeders zou gaan samenwonen met een jongeman van 30 dan kan het ineens wel, maar omdat je familie bent niet.





maar dan gaan ze toch ook inkomens optellen en ben je ook toeslagen kwijt.

En dat vind ik ergens ook wel logisch.

De dochter kan toch meebetalen aan de huur, tijdelijk?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 08 september 2015 @ 09:53:

[...]





maar dan gaan ze toch ook inkomens optellen en ben je ook toeslagen kwijt.

En dat vind ik ergens ook wel logisch.

De dochter kan toch meebetalen aan de huur, tijdelijk?Dat dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Maleficent schreef op 08 september 2015 @ 09:53:

[...]





maar dan gaan ze toch ook inkomens optellen en ben je ook toeslagen kwijt.

En dat vind ik ergens ook wel logisch.

De dochter kan toch meebetalen aan de huur, tijdelijk?



dochter betaalde ook gewoon mee, maar het ging erom dat ze zich niet mocht inschrijven als medehuurder en zo dus ook alle rechten van een medehuurder zou genieten, omdat ze familie was. Als moeder een vriend in de kroeg zou opduikelen die na een week al samen ging wonen, had het wel gekund.

Ik vind dat raar: waarom kun je niet samenwonen met je volwassen kind, een broer of zus en wel met een willekeurige vreemde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 08 september 2015 @ 10:05:

[...]





dochter betaalde ook gewoon mee, maar het ging erom dat ze zich niet mocht inschrijven als medehuurder en zo dus ook alle rechten van een medehuurder zou genieten, omdat ze familie was. Als moeder een vriend in de kroeg zou opduikelen die na een week al samen ging wonen, had het wel gekund.

Ik vind dat raar: waarom kun je niet samenwonen met je volwassen kind, een broer of zus en wel met een willekeurige vreemde.Toevallig weet ik dat hier, sociale woningbouw, een medehuurder zich pas na 2 jaar samenwonen als medehuurder kan laten inschrijven.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik ken de regels hier niet, wel dat dat bij elke woningbouw anders kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 08 september 2015 @ 10:12:

Ik ken de regels hier niet, wel dat dat bij elke woningbouw anders kan zijn.Dikke kans dat de regels voor hoe dat voor kinderen is ook per woningbouw verschillen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het op zich wel. Stel kind schrijft zich in als medehuurder en ouder gaat na een half jaar in een verzorgingsflat of wat dan ook. Heeft kind in principe recht op de woning. Ik denk dat ze dat willen ondervangen. Wel erg vervelend dat kind inderdaad op straat staat, als moeder wat gebeurt
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven