Tegelijk klaarkomen? Normaal?

05-09-2015 00:09 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen!



Ik en mijn huisgenoten hadden kort geleden een discussie over tegelijk klaarkomen. Een aantal beweerden dat het niet mogelijk Was, teveel gedoe zou zijn of dat het dan niet om de seks zou gaan, gemaakt dus. Ik wist niet zo goed wat ik hoorde. Is dat niet normaal dan?



Nou Is het zo, ik en mijn vriend komen vrijwel iedere keer tegelijk, zonder extra handwerk. Gewoon lang voorspel, favouriete standjes en communicatie tussendoor. Wij ervaren het niet als teveel moeite, leek ons ook best normaal dat je uiteindelijk samen tot een hoogte punt komt, maar kennelijk heb ik dit altijd verkeerd gedacht? Is het werkelijk zo dat het zo ongewoon Is? Dat vrouwen bijna niet klaarkomen?



Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar hoe anderen het eigenlijk hebben, nu ik gehoord heb dat het dus kennelijk niet bij iedereen zo gaat als waar ik mij bewust van Was!



Mijn vraag naar jullie dus, hoe ervaren jullie seks? Ook zonder hoogtepunt? Heel benieuwd

Brand los:)
Nou kind koop een taart en ga het vieren.
quote:Debora schreef op 05 september 2015 @ 08:27:

Niet weten dat de meeste mensen niet tegelijk klaarkomen, denken dat het een taboe is. Erg ontwikkeld ben je niet hè?

Ik heb een suggestie voor je volgende topic: mijn vriend en ik hebben iedere dag seks. Nu vertelde een vriendin laatst dat zij gemiddeld maar eens per twee weken seks hebben en soms een maand niet? Zijn er meer mensen zo? Ik had daar nog nooit van gehoord! Zijn die mensen raar? Moet ik nooit meer mijn huis uitgaan? Hoe werkt internet? Gaat mijn huis weggegeven worden aan een vluchteling? Waarom is iedereen de afgelopen weken boos over Zwarte Piet? Hij is toch een kindervriend? Dit is voor het eerst dat ik iemand negatief over die Pieterbaas hoor praten!Dank, scheelt typen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn er hier nog zeldzame exemplaren die TO kunnen uitleggen hoe dat nou is, die seks zonder hoogtepunt. Hoe voelt dat nou, seks zonder hoogtepunt? Dat was namelijk de vraag waarmee ze haar OP besloot. Ik zou het ook graag willen weten. Voor TO en mij is de seks vanaf de penetratie een groot orgastisch feest. Ik hoef maar een plaatje van de piem van mijn man te zien en ik verkeer in hogere sferen. Dat het bestaat, vrouwen met een piem in hun vagien zonder dat ze op dat moment klaarkomt. Hoe is dat toch, seks zonder orgasme? Ik kan me er geen voorstelling van maken. Vertel het ons opdat wij betere mensen worden!
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat de norm is om tegelijk klaar te komen. Gebeurt het dan is het leuk, gebeurt het niet is het ook prima.
Er zitten toch niet zoveel zenuwen in je vagina, omdat het eigenlijk een geboortekanaal is? Ik vraag me af of vrouwen die van alleen penetratie klaarkomen wel een écht orgasme hebben, compleet met sterretjes en ademnood. Anders zou je ook nooit drie keer kunnen want na een keer ben je al uitgeput en voor minstens een dag verzadigd.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zeker weten dat ik een echt orgasme krijg van penetratie - veel sterker dan van clitorale stimulatie. Het duurt wel langer dan klaarkomen op mijn clitoris (dat lukt binnen een paar minuten), maar is veel heftiger. En het inderdaad waar: na een goede vrijpartij voel ik me soms alsof ik een paar lessen aerobics achter elkaar heb gedaan, inclusief spierpijn in mijn bovenbenen en onderbuik de volgende dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare OP.



Dus jij zegt dat als samen klaarkomen niet lukt, vrouwen helemaal niet klaarkomen?



Ik kom altijd meerdere keren klaar. Soms ook tegelijk. Maar ik vind dat frequentie toch echt belangrijker dan dat ik me in ga liggen houden totdat hij komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 05 september 2015 @ 10:35:

Er zitten toch niet zoveel zenuwen in je vagina, omdat het eigenlijk een geboortekanaal is? Ik vraag me af of vrouwen die van alleen penetratie klaarkomen wel een écht orgasme hebben, compleet met sterretjes en ademnood. Anders zou je ook nooit drie keer kunnen want na een keer ben je al uitgeput en voor minstens een dag verzadigd.Er zitten toch meer onderdelen in de vagina die prima functioneren behalve tijdens de bevalling? G-plek bijvoorbeeld. Als je echt gaat voelen zijn er hele fijne plaatsen die hij kan stimuleren binnen je vagina.
quote:Debora schreef op 05 september 2015 @ 09:12:

Misschien zijn er hier nog zeldzame exemplaren die TO kunnen uitleggen hoe dat nou is, die seks zonder hoogtepunt. Hoe voelt dat nou, seks zonder hoogtepunt?En dan, als toppunt: samen tegelijk NIET klaarkomen!
quote:Debora schreef op 05 september 2015 @ 09:12:

Misschien zijn er hier nog zeldzame exemplaren die TO kunnen uitleggen hoe dat nou is, die seks zonder hoogtepunt. Hoe voelt dat nou, seks zonder hoogtepunt?Het schijnt wel een sm-dingetje te zijn, maar dat is dan weer iets voor een ander topic. Of een ander forum
Alle reacties Link kopieren
Wat een gehakketak op TO zeg. En masse aan de pms hier op het forum. Je hoeft maar een komma punt verkeerd te zetten en je hebt hier afgedaan of je moet er op zijn minst op gewezen worden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Wij komen soms wel samen klaar, maar het is eerder uitzondering dan regel. Vaginaal kom ik echt heel moeilijk klaar, zoniet zelden.

Er moeten echt handen of een mond of speeltje aan te pas komen om mij klaar te laten komen. Tijdens het mond werk komen we wel soms samen klaar.

Verder concentreer ik me niet zo op een orgasme. Ik vrij gewoon lekker met mijn vriend, en we genieten van elkaar. Ik weet dat dat orgasme vanzelf wel komt, daar ken ik mijn vriend goed genoeg voor.

Maar ik moet wel toegeven dat samen klaarkomen echt het ultieme is. Niet dat ik hem voel klaarkomen, maar gewoon de gedachten dat hij in me spuit terwijl ik klaarkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 05 september 2015 @ 12:01:

[...]



En dan, als toppunt: samen tegelijk NIET klaarkomen! Waaaah, geile donder die je er bent!
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, zonde dat dit forum de dupe raakt van teveel dames die kennelijk hun stress en problemen hier op anderen moeten afgeven zodra t kan. Jammer!



Vond het een prima vraag voordat ie compleet werd verdraaid door bloedzuigers. Ik verwijder mn account, heb wel wat leukers en beters te doen :D tabee
Jeetje, trek het je niet zo aan. Je hebt toch voldoende normale reacties gehad? Krijg je er ook nog een van mij: samen klaarkomen is ultiem genot. Alleen al om daarna samen voldaan in slaap te kunnen vallen zonder dat de een nog verder moet om de ander ook een orgasme te bezorgen (niet dat dat nou een straf is, maar toch...). Heel fijn dat jullie dat zo vaak lukt, ik ben jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Alleen TO gelezen



Joh, samen klaarkomen is fijn en knus. Kun je ook heel goed naar toe werken. Bijvoorbeeld in mijn geval komt mijn vrouw meerdere keren makkelijk klaar. Ik helaas tegenwoordig nog maar één keer, tja, we worden ouder he. Of er moet een lange pauze tussen zitten van zeker een uur. Hoe dan ook:



Ik 'volg' wat, in die zin: Denk af en toe aan de vuilniszakken, administratie of aan wat nog allemaal gedaan moet worden in de dagelijkse sleur. Daarmee kan ik mijn orgasme 'regelen' (uitstellen). Meestal laat ik mijn vrouw een paar keer klaarkomen. Op een gegeven moment komen we samen. En daarna geniet ik nog even na als zij zichzelf nog een paar keer een orgasme bezorgt, al dan niet geholpen door mij.



Wat ik bedoel: Samen klaarkomen, ja lekker. Moet het? Nee hoor. Kan ook ieder apart, terwijl de ander meegeniet en/of meehelpt. Het is allemaal zo simpel ...
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manlief schreef op 06 september 2015 @ 23:38:

Alleen TO gelezen



Joh, samen klaarkomen is fijn en knus. Kun je ook heel goed naar toe werken. Bijvoorbeeld in mijn geval komt mijn vrouw meerdere keren makkelijk klaar. Ik helaas tegenwoordig nog maar één keer, tja, we worden ouder he. Of er moet een lange pauze tussen zitten van zeker een uur. Hoe dan ook:



Ik 'volg' wat, in die zin: Denk af en toe aan de vuilniszakken, administratie of aan wat nog allemaal gedaan moet worden in de dagelijkse sleur. Daarmee kan ik mijn orgasme 'regelen' (uitstellen). Meestal laat ik mijn vrouw een paar keer klaarkomen. Op een gegeven moment komen we samen. En daarna geniet ik nog even na als zij zichzelf nog een paar keer een orgasme bezorgt, al dan niet geholpen door mij.



Wat ik bedoel: Samen klaarkomen, ja lekker. Moet het? Nee hoor. Kan ook ieder apart, terwijl de ander meegeniet en/of meehelpt. Het is allemaal zo simpel ...Duidelijk dat je alleen de TO hebt gelezen. Waarom eigenlijk?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Hé, ik heb jou hier eerder over gehoord, als ik het wel heb.

Omdat er soms al zoveel reacties zijn op een topic als ik na een tijdje weer eens mee lees, dat ik die niet allemaal wil gaan lezen voordat ik reageer op, en ik zeg het heel expliciet: Het onderwerp én de inhoud van de TO. Zo duzzzzzz ...
.
Alle reacties Link kopieren
Amper drie pagina's en dat al 'zoveel reacties' noemen.

Manlief, je bent ongeschikt voor het internet...
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Alleen de titel lezen kan ook.. Nog minder werk...
Alle reacties Link kopieren
Het valt me inderdaad op dat veel antwoorden of niet serieus zijn of gewoonweg hatelijk. Reageer dan niet en ga je frustratie afkoelen op de muur van de slaapkamer ofzo.



Tegelijk klaarkomen lukt ons niet vaak en het hoeft ook niet. Als het wel lukt is het meer het idee van samen klaarkomen. Wij zijn dan meer met elkaar bezig dan dat je je richt op je eigen orgasme. Het is dan lichamelijk gezien minder intens. Maar geeft wel weer een gevoel van volledig in elkaar opgaan. Dus komt allebei voor en zolang wij beiden tevreden zijn is het ook goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:sander.36 schreef op 11 september 2015 @ 09:53:

Het valt me inderdaad op dat veel antwoorden of niet serieus zijn of gewoonweg hatelijk. Reageer dan niet en ga je frustratie afkoelen op de muur van de slaapkamer ofzo.





Nee man, je snapt het niet.

We gaan juist hier tekeer om te voorkomen dat we onze kinderen in elkaar meppen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 11 september 2015 @ 10:03:

[...]



Nee man, je snapt het niet.

We gaan juist hier tekeer om te voorkomen dat we onze kinderen in elkaar meppen.oké dan is het toegestaan
Alle reacties Link kopieren
Thanks
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven