Mode & Beauty alle pijlers

Botox voor je 35ste is niets mis mee

27-08-2015 09:31 227 berichten
Hoi forummers,



Vanaf 2 september komt Sophie Hilbrand met het BNN-programma Sophie in de Kreukels, waarin zij uit gaat zoeken of zij haar 'kreukelzones' glad zou moeten laten strijken met behulp van botox. In VIVA 40 hebben we een interview met de presentatrice, waar we jullie mening over dit onderwerp willen voorleggen aan Sophie. Daarom zijn we benieuwd naar jouw mening over de volgende stelling:



Botox voor je 35ste is niets mis mee



Ben je het hiermee eens, of juist totaal niet? En waarom? Wij horen het graag!
Ik snap het niet. Ik zie zo'n botoxhoofd en denk dan, jij bent vast heel oud. Maar dat is toch precies de gedachte die je wil voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de gezichten van mooie vrouwen die gaan rimpelen of al gerimpeld zijn juist erg mooi.

Charmant en mooi om te zien hoe het leven zich aftekent op de gezichten.

Zelf probeer ik gewoon ouder te worden zonder vast te houden aan mijn jeugdigheid. Waardig oud worden, ja. Dat zou ik zelf graag willen.



Belangrijkste vind ik en waar ik blij mee ben is dat ik mij van binnen jong voel.
I am Spaaartaaacus.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo erg vind, zijn de gebotoxte lippen. Echt dat snap ik niet. Zo lelijk vind ik dat. Typische ducklips.

Dan zie ik nog liever natuurlijk gerimpelde lippen hoor.
I am Spaaartaaacus.
Gebotoxte lippen bestaan dan ook niet
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad, dat zijn fillers.



Inderdaad niet mooi als het overdreven is. Maar als het goed gedaan is, zie jij het niet eens, Sam1973.



Probleem hier is veel onwetendheid, plus dat mensen zich voor hun meningen baseren op die enkelen die opvallen doordat het slecht/overdreven gedaan is.



Heb het programma opgenomen, straks kijken, ben benieuwd...



Fijn van Halina dat ze ervoor uitkomt, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Botox voor je 30e zou ik niet doen, hoewel ik collega's heb die eind 20 zijn en al veel kraaienpootjes of voorhoofdsrimpels hebben. Iedereen moet het zelf weten, als je rimels je dwarszitten, vooral doen.



Omdat ik het geen leuk idee vind om in de toekomst met ontsierende rimpels op mijn kop te lopen overweeg ik zodra er zichtbare rimpels opkomen te beginnen met botox, of liever een behandeling die minder prijzig is en minder kans geeft op een raar gezicht.
respecteer de overtuigingen van een ander
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie gekeken? Ik heb het net gezien. Vond Linda erg eerlijk en erg leuk.

Grappig ook, toen Sophie die BN'ers interviewde. Ik keek vooral naar Sophies gezicht en het ongeloof droop ervan af. Heerlijk. En die 40-jarige BN'ers zonder één lijntje het maar hebben over hun moeders die ook geen rimpels hadden haha, award winning acteren. :-)

Nee, dan Linda, erg verfrissend.

Hoewel ik ook heel goed snap dat als je dan eerlijk bent, als zowat de enige, je dan opeens eendimensinaal 'die van die botox' wordt en je dat heel vervelend vindt (met die Duitse voorpagina).
Oh god ja, die bners met hun goede genen. Moehahahaha. Wat een bullshit!!
Hoe zit het nou met Silvie meis. Die heeft volgens mij wel meer dan botox alleen gedaan. Of heeft ze zulke goede genen dat haar buik steeds platter word en haar billen en borsten steeds groter.



Ben altijd erg benieuwd naar het geheim van de BN'er.
Er schreef hier iemand dat als een journaliste iemand interviewt die iets heeft laten doen dat ze vaak zeggen ''you look fabulous.'' Wordt er tegen hun gezegd van tevoren hoe ze zo een vraag moeten stellen? Of zijn ze daar vrij in? Vaak wordt er geantwoord met ''ja goede genen of veel water drinken'' Ha,ha,ha!



Een bewoonster vertelde me een verhaal over een vrouw die niet meer ging lachen. In plaats van lachrimpels kreeg ze twee hangende

mondhoeken.
Tja, op je vijftigste krijg je het gezicht dat je verdient
Alle reacties Link kopieren
Dat je verdient? En als je nu veel rimpels en/of een vermoeide look gekregen hebt door ongeluk dat je overkomen is? Bvb ziekte, dood, echtscheiding enz?
Alle reacties Link kopieren
[quote]catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:13:

Ik laat die zooi elke 6 maanden inspuiten en ik ben blij dat het kan! Ogen laten doen, lippen gevuld en nu zelfs mijn kaaklijn. I



Je doet je kaaklijn? Wat laat je dan aan je kaaklijn doen?
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle schoonheidsingrepen zijn veilig maar er is ook een grote kans dat het fout gaat. Er is heel lang beweerd dat siliconenborsten volledig veilig waren tot ze bleken te kunnen gaan lekken met alle gevolgen van dien. Botox gebruiken tegen bepaalde ziektes is net zoiets als chemo gebruiken. Het verbeterd de kwaliteit van je leven i.v.h. tot de ziekte, dat is de afweging die gemaakt wordt.



Een gezond lichaam volspuiten of in snijden is een risico aangaan wat ook helemaal verkeerd kan lopen.Chemische peeling is ook zoiets engs, als je een chemische spulletje op je hand krijgt spoel je het meteen af want je huid heeft poriën en staan in verbinding met je weefsel en bloedbaan. Het klinkt altijd als rokers die zeggen dat in hun familie rokers 85 jaar worden
quote:RozaRomee71 schreef op 02 september 2015 @ 21:42:

Hoe zit het nou met Silvie meis. Die heeft volgens mij wel meer dan botox alleen gedaan. Of heeft ze zulke goede genen dat haar buik steeds platter word en haar billen en borsten steeds groter.



Ben altijd erg benieuwd naar het geheim van de BN'er.Sylvie heeft borstkanker gehad en het is duidelijk te zien dat ze een borstreconstructie met implantaten heeft laten doen. De borsten zien er mooi uit nu.
quote:lisa2 schreef op 04 september 2015 @ 18:00:

[quote]catacarax schreef op 27 augustus 2015 @ 13:13:

Ik laat die zooi elke 6 maanden inspuiten en ik ben blij dat het kan! Ogen laten doen, lippen gevuld en nu zelfs mijn kaaklijn. I



Je doet je kaaklijn? Wat laat je dan aan je kaaklijn doen?Daar heb ik zooi in laten spuiten, waardoor ik geen jank wangen meer heb.... Lipolyse.
Alle reacties Link kopieren
quote:mary57 schreef op 05 september 2015 @ 07:00:

[...]





Sylvie heeft borstkanker gehad en het is duidelijk te zien dat ze een borstreconstructie met implantaten heeft laten doen. De borsten zien er mooi uit nu.Dat ze borstkanker heeft gehad, wil helemaal nog niet zeggen dat haar borsten zijn weggehaald, dat hoeft heel vaak niet, gelukkig. En al zeker niet allebei.
Er is maar 1 iets wat we weten van Silvy wat er toe doet. En het lijkt me niet dat dat haar borsten zijn.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 05 september 2015 @ 09:03:

[...]





Dat ze borstkanker heeft gehad, wil helemaal nog niet zeggen dat haar borsten zijn weggehaald, dat hoeft heel vaak niet, gelukkig. En al zeker niet allebei.Dat zeg ik ook helemaal niet. Na een borstbesparende operatie met bestraling en chemo kun je ook een reconstructie laten doen, omdat er toch vaak verschil in omvang optreedt na verloop van tijd.
Als ik borstkanker zou overleven en dan tieten mag kiezen...Leuk!



Maar ik ben even niet in goede doen. excuus.
quote:tove82 schreef op 04 september 2015 @ 17:02:

Dat je verdient? En als je nu veel rimpels en/of een vermoeide look gekregen hebt door ongeluk dat je overkomen is? Bvb ziekte, dood, echtscheiding enz?Het was meer als grap bedoeld hoor. Zie de grinnikende smiley! Ik vind het ook goed dat er de mogelijkheid bestaat om dan iets ertegen te doen als je gezicht behoorlijk getekend is. Dat moet een ieder uiteraard voor zich weten.
Alle reacties Link kopieren
Over dat programma van Sofie, het viel mij op dat bijna iedere geïnterviewde zei dat ze goede genen had
Dat viel mij ook op Linda vind ik er niet goed uitzien, het plastische spat er vanaf, maar ze is er tenminste wel open en eerlijk over
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net Renée Soutendijk op tv. Als ze botox oid gebruikt heeft, is het vast niet veel, maar wát een mooie vrouw is dat nog! Met rimpels, maar wel mooier gebleven dan Monique van de Ven, vind ik, en waarschijnlijk juist doordat ze meer natuurlijk oogt.



(en ik sta hier niet alleen in.. mijn man zei 'wat blijft dat toch een mooie vrouw' )
Later is nu
Ik vind het een goed programma. Sofie is gewoon mooi. Zij heeft vanaf het begin een mening en daar ben ik het niet per se mee eens. Ze gaat voorbij aan iets anders. Dat kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven