Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2015

03-09-2015 18:44 2286 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 september begint het weer:

expeditie robinson 2015..

De volgende namen zijn bekend:





Ronnie Flex (rapper drank en drugs)

Sharon doorson (the voice)

Tim Douwsma (blonde god/zanger ;)

Marianne Mudder (actrice flikken)

Tesks de Schepper (YouTube)

Oscar Aerts (gtst)

Sander Janson (camping life)

Amara Onwuka (weervrouw)

Elle Bandita (rockchick)

Kim Lammers (hockey)

Kees van der Spek (oplichters in t buitenland)

Wietze de Jager (Q-music)

Klaas van der Eerden (lolbroek)

Danny Ghosen (powned)

Sandra van Nieuwland (the voice)

Anna Speller (K-otic / actrice)

Jaap Jongbloed (opa, presentator)



Wie kijkt mee??
lemonpie wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:16
Reden: Updeetje
% gewijzigd
Ik hoop dat Kim Lammers het ver gaat schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het apart dat iedereen op het eiland ook meteen begon met "niets is wat het lijkt" - dat is meer Wie Is De Mol?, bij ER is het over het algemeen meer 'het is wat het lijkt' vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 03 september 2015 @ 23:06:

Wat is dat toch dat de rappers die altijd zo'n grote bek hebben en dan eigenlijk niks durven,wat een watjes zijn dat.



Ik vind Sander en Jaap en Klaas wel ok denk ik (kan natuurlijk veranderen). Die Kees wordt te bazig denk ik ,geen idee waarom ik dat denk.

Ryanne is apart maar zorgt denk ik wel voor leuke tv omdat ze anders dan de rest is.

Sharon, Anna en Sandra en Teske zijn nietszeggend vind ik,of ze vliegen er snel uit vanwege te zwak of ze vliegen onder de radar en blijven er een tijdje in. Oscar en Tim ook zo.

Amara en Kim lijken me ook wel leuk en sterk.

Danny weet ik niet,die is volgens mij wel slim.

Marian Mudder moet het denk ik niet van de proeven hebben. Lijkt me de zwakste op de een of andere manier.



Tot zover mijn evaluatie



Kees liep toch te vertellen dat ie zoveel jaar in de rimboe/jungle oid gewoond/doorgebracht had?

Dus het kan zijn dat ie vind dat ie alles beter weet.
Alle reacties Link kopieren
Halverwege de uitzending ben ik wat anders gaan doen. Voor mijn gevoel is de vorige serie nog maar net afgelopen! Misschien pik ik het volgende week weer op?
Wie de schoen past, krijgt geen blaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Kay.
tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Net terug van vakantie moet nog kijken!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lemonpie schreef op 05 september 2015 @ 15:42:

Net terug van vakantie moet nog kijken!!!Gelukkig heb je nog niet veel gemist. Het was de introductie van alle deelnemers.
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst sinds jaren eindelijk weer een groep kandidaten die me aanspreekt, zitten leuke karakters tussen. Vond de opening wel enigszins tegenvallen, ben persoonlijk toch meer van die grote openingsproeven i.p.v een globale voorstelronde.



Ik moet eerlijk zeggen dat mijn kijkplezier lichtelijk is afgenomen afgelopen jaren, de opdrachten werden steeds saaier en simpeler, maar ook omdat het seizoen vaak té voorspelbaar is, de kandidaten stemmen immers altijd, hoe voorspelbaar, de sterkste kandidaten eruit, althans i.i.g op relatieve termijn, vaak direct na de samensmelting (op uitzonderingen na uiteraard) maar dit heeft vaak als gevolg dat je een (vaak) niet spannende finale tussen relatief "zwakke" kandidaten krijgt, nou spannend hoor. Ik bedoel, ik snap dat men tactisch gezien de sterkere kandidaten eruit wil stemmen om zélf meer kans te maken, maar dat maakte voor mij het kijkplezier minder afgelopen jaar, omdat je vaak al bij voorbaat precies wie ze eruit gaan stemmen, dat het tactische element veel belangrijker is geworden dan het doorzettingsvermogen en overlevingselement.



Maar het seizoen is pas net begonnen en dit is groep met leuke kandidaten ertussen dus wie weet word het een geweldig seizoen!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ook de eerste aflevering teruggekeken. Beetje saai nog met al het voorstellen maar wel interessante types. Maar ik ben vooral benieuwd wie van de 'nietszeggende' mensen zich nog gaan ontpoppen tot hele leuke mensen! Zoals vorig jaar Rick Brandsteder (ik dacht glad maar bleek heel sympathiek) en Polska. Ik ben fan van de loners, van Ryanne en Ronnie (hoezo talentloos? De jongen heeft al in de finale van De Grote Prijs gestaan). Ben benieuwd wat dit seizoen ons gaat brengen!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ennn ik ben ook weer bij :D

Ik neem het altijd op omdat ik altijd werk op donderdagavond, dus zojuist teruggekeken. Ben benieuwd naar het vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Ryanne een te grote mond hebben. Van mij mag die er wel snel uit met haar praatjes.



Ben benieuwd naar donderdag!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook mee! Heb gister de eerste aflevering teruggekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 03 september 2015 @ 21:39:

Ik zei het toch, Ryanne is ZO leuk

Ja man, wat een leuk wijf is dat! Ben wel benieuwd of mensen haar niet snel zat zijn.



Verder ken ik er maar weinig en volgens mijn vriend hadden sommige deelnemers dat gevoel ook toen ze elkaar een handje schudden :D

Voor ons dus niet zoveel verschil met vroeger, met deze categorie C BN'ers
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Ryanne moet je (leren) kennen denk ik. Ik vind het een tof mens.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 07 september 2015 @ 16:51:

[...]





Verder ken ik er maar weinig en volgens mijn vriend hadden sommige deelnemers dat gevoel ook toen ze elkaar een handje schudden :D

Voor ons dus niet zoveel verschil met vroeger, met deze categorie C BN'ers Haha ja echt dat een aantal door niemand werd herkend , het worden wel elk jaar onbekendere mensen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij wel een grappige groep zo op het eerste oog. Ryanne die zo verschrikkelijk raar is dat het haast aandoenlijk is en verder ben ik benieuwd naar Amara.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
vanavond weer. ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:reanne schreef op 10 september 2015 @ 20:13:

vanavond weer. ben benieuwd zit ook al klaar!
Alle reacties Link kopieren


Heb er zin in. Typ wel niet zo snel ivm verdoving van de tandarts maar kijk zeker.
Ja hij mag hoor!
Alle reacties Link kopieren
yess

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven