Date sites zijn fake.

03-04-2013 23:28 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al enige tijd bezoek ik diverse dating sites, maar welke je ook neemt, het kost je een vermogen. En het komt nooit tot een afspraak. Eén of andere persoon geeft je het gevoel dat je toch met haar gaat afspreken maar dan haken ze toch weer af. Kent iemand deze situatie?
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen krijgen ook gewoon ontzettend veel berichtjes.

Het is onbegonnen werk ze allemaal te beantwoorden.



Heb dan ook wel eens een boos berichtje gekregen waarom ik niet reageerde, of ik een 'faker' ben.



En verhouding mannen zal ook veel groter zijn tov vrouwen.
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 05 september 2015 @ 07:04:

[...]





Het kunnen er zo veel zijn.

Ik bijvoorbeeld.

En zo weet ik er nog wel een paar.

Bedoelde jou ook niet maar wel goed om te weten dat jij ook zo kunt reageren.



Had er eerst een naam bij staan. Heb die weggehaald, zo kan ik ook niet op de man spelen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 05 september 2015 @ 07:04:

[...]





Het kunnen er zo veel zijn.

Ik bijvoorbeeld.

En zo weet ik er nog wel een paar.

Snap ik. Alleen ik was met m in "gesprek" dus als er een opsomming komt van fabeltastische kwaliteiten ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat het over mijn kwaliteiten gaat.

Ik weet nl niet zo goed wat ik met een opsomming van 's andersdames kwaliteiten moet. Maar goed, mijn logica bleek dus iets minder logisch.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:MissButterflyyy schreef op 05 september 2015 @ 09:03:



Heb dan ook wel eens een boos berichtje gekregen waarom ik niet reageerde, of ik een 'faker' ben.



Ja, grappig he?

Terwijl de fakers juist per bericht betaalt krijgen dus als je overspoelt wordt door een over-enthousiaste dame is ze of bijzonder eager of hartstikke fake.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:MissButterflyyy schreef op 05 september 2015 @ 09:03:

Veel vrouwen krijgen ook gewoon ontzettend veel berichtjes.

Het is onbegonnen werk ze allemaal te beantwoorden.



Heb dan ook wel eens een boos berichtje gekregen waarom ik niet reageerde, of ik een 'faker' ben.



En verhouding mannen zal ook veel groter zijn tov vrouwen.



Het is hopelijk niet overal zo dramatisch scheef als op die gehackte site.

Maar op 'normale' dating sites valt het wel mee toch? Of zitten daar ook veel meer mannen op dan vrouwen? En misschien ook met andere redenen? Mannen om de seks, vrouwen voor een relatie. Maar dan ietsje minder zwart-wit.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het over het algemeen bekend dat op de meeste sites, adult of regulier (en met regulier bedoel ik RP of Lexa bijv.), dat mannen/mannelijke profielen, in de meerderheid zijn. En dat er van die mannen ook een hoop zijn die het de normaalste zaak vinden om gigantisch grof uit hun plaat te gaan als de vrouw/het vrouwelijke profiel, niet in hun straatje reageert, of helemaal (nog) niet reageert.

Dat vind ik jammer, zulke types verpesten het behoorlijk vind ik.



Zelf ben ik nooit overladen met berichtjes. Mss omdat ik op AM nogal expliciet was in hetgeen ik zocht. Vond het wel overzichtelijk daardoor. En degenen die me wel een berichtje stuurden, kregen altijd bericht terug, ook al zag ik niks in verder contact. Waren een aantal mannen ook verrast door, want dat hadden ze niet verwacht .



Maar ook absoluut vreemde snuiters ertussen. Die hou je, en is, vind ik, ook wel inherent aan het online daten, op welke site dan ook. Ik ben ook weleens uitgemaakt voor fake, hoer, snol, racist etc. en dan waren ze nog verbaasd ook dat ik dat toch niet zo heel fijn vond . Zulke mannen gingen dan ook gelijk onder de blokkeer.



Ongetwijfeld zijn er een hoop fake vrouwen/vrouwelijke profielen alleen doe als man niet alsof élke vrouw/vrouwelijk profiel fake is of dat ze je doorsluist naar een betaalde sms-dienst. In het laatste geval moet er bij de man in kwestie ook een belletje gaan rinkelen.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven