Mode & Beauty alle pijlers

Ring bij mannen: wat vinden jullie ervan?

05-09-2015 00:38 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden vrouwen van een ring (geen trouw- of verlovingsring) bij mannen? Niet zo'n ordinaire dikke zegelring , maar een eenvoudige zilveren ring zoals hieronder:

[img]http://www.lucardi.nl/nl-nl/product/694 ... g-fantasie[/img]
Alle reacties Link kopieren
Als je de link nou aanpast , kunnen we klikken.



mooie trouwring , alleen staal is nou niet iets wat ik zou kiezen.

model is wel aardig.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
http://www.lucardi.nl/nl- ... stalen-herenring-fantasie



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 05 september 2015 @ 00:40:

Als je de link nou aanpast , kunnen we klikken.Sorry ik zag het ja. Ik heb het aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet? Niets mis mee in mijn ogen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prima ring.
Alle reacties Link kopieren
https://m.lucardi.nl/nl/4 ... nia/?pageCount=2&pos=3791

persoonlijk vind ik deze mooier.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 05 september 2015 @ 00:48:

https://m.lucardi.nl/nl/4 ... nia/?pageCount=2&pos=3791

persoonlijk vind ik deze mooier.Ik heb niks met zegelringen. Vind ik direct zo patserig.
Monsterlijk. Alleen foute types dragen dat. Of van die burgerlijke mannen die denken hip te zijn. Types die ook lopen in tanktops en driekwart shorts.

Brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die echt afschuwelijk.
Niet mooi. Gewoon alleen een trouwring als ze getrouwd zijn. Eventueel mooi horloge en klaar. Geen oorbellen en ketting als ik het voor het zeggen zou hebben.
Voor een kogellager tamelijk stijlvol.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sri schreef op 05 september 2015 @ 06:02:

Voor een kogellager tamelijk stijlvol.







Ik heb er ook niets mee. Trouwring ok, maar de rest.. nee dank je.
Alle reacties Link kopieren
Een ring bij mannen vind ik helemaal niks. Ook een trouwring niet.
Prima hoor, moet iedereen zelf weten hoeveel ringen hij wil dragen.

Dat je beoordeeld wordt op het dragen van een ring, is echt te kortzichtig voor woorden.
Ik vind het wel een mooie ring en ik vind een ring voor mannen ook helemaal niet raar of voor foute types.



Die ring uit die andere link vind ik wel afschuwelijk. Een ring voor een man met een zirkonia?! Echt?
Ik vind die van TO erg mooi, en die van HappyDaddy vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Kan de ringen niet zien. Maar in principe niets mis met een ring. Het kan wel ordinair staan, maar dan is de man in kwestie verder ook ordinair aangekleed of gezegend met een ordinaire uitstraling van nature.😁



Een ouderwetse familie-ring (zegelring met bv familiewapen oid) draag je volgens mij niet doorlopend. Mijn vader heeft zo'n zegelring en doet deze alleen aan bij speciale (familie) aangelegenheden. Niks mis mee in mijn optiek.



Verder hou ik persoonlijk niet van klauwen vol met ringen. Ook bij vrouwen niet.
Nope, niet mooi.
Mijn man draagt een trouwring. Een simpele, gladde, witgouden ring, redelijk smal.

Vind het erg mooi staan moet ik zeggen. Hij heft ook een mooi horloge. Verder geen sieraden.



Ik hou niet van blingbling bij mannen en niet van kettingen en oorbellen. Maar een gladde trouwring? Mooi juist.



Mezelf hang ik het liefst helemaal vol. Zigeunertje noemt m'n moeder me maar niet op werk, dan probeer ik me omwille van de professionaliteit een beetje in te houden haha.
Ringen op de plaatjes vind ik niks trouwens. Beiden lelijk.
De getoonde ring vind ik lijken op een ring die vogels om hun poot krijgen. Met in het midden dan het nummer.

Daarnaast ken ik best veel voorbeelden van mensen die zijn blijven haken achter hun ring. Soms met beste verwondingen aan een vinger daardoor. Voor mij reden om geen ring te dragen.
Geen moeite met ringen bij mannen. Mijn vriend draagt een zegelring, waar voor hem veel emotionele waarde achter zit. Prima, hij voelt zich daar prettig bij en ik wil hem graag in zijn waarde laten, ook al vind ik een gladde ring over het algemeen mooier. Deze zegelring is alleen niet zo maar een gekochte ring, wat het verschil voor hem erg groot maakt.



Hij zal eind november een trouwring daarbij dragen, een gladde zilveren ring. Het stond hem bij de juwelier goed.



Grote kettingen en dikke schakelarmbanden vind ik zelf nooit zo geslaagd bij mannen, maar als ze daar zelf gelukkig van worden moeten ze het lekker blijven dragen!
Alle reacties Link kopieren
Ringen met diamantje, glimmertjes en tribals bij mannen vind ik niet mooi. Ik vind het ook niks als een man is volgehangen met sieraden, schakelkettingen om de nek en meerder ringen. Dat laatste komt naar mijn idee toch vaker voor bij foute mannen.



Met een simpele ring of ketting heb ik geen enkel probleem, maar ik hou niet van mannen die zijn volgehangen als een kerstboom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de ring wel mooi, maar ik hou niet van sieraden bij mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven