Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

24-08-2015 23:02 3016 berichten
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!

-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally !

Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :

Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !

Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.

Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !

Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
quote:KiaOraHoi schreef op 08 september 2015 @ 17:15:

[...]

Nee niet raar, ik hoop dat het één van deze opties is! Ik hoop ook op iets onschuldigs!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 08 september 2015 @ 16:16:

Ik ben een paar dagen afwezig ik lig nu in het ziekenhuis

Toch ernstiger dan de hap dacht dus?

Sterkte en beterschap, duim voor je dat het meevalt!

En grobbie, jij krijgt nog mooier haar dan dat van Katja Schuurman ervoor terug, dat weet ik haast zeker

Ik ben eindelijk weer een lekker avondje thuis vanavond, lekker tegen die vent van me aanzitten, zodat hij morgen met een hangplek op zijn lijf werken moet
quote:OldWood schreef op 08 september 2015 @ 17:25:

[...]

Toch ernstiger dan de hap dacht dus?

Sterkte en beterschap, duim voor je dat het meevalt!

En grobbie, jij krijgt nog mooier haar dan dat van Katja Schuurman ervoor terug, dat weet ik haast zeker X-

Ik ben eindelijk weer een lekker avondje thuis vanavond, lekker tegen die vent van me aanzitten, zodat hij morgen met een hangplek op zijn lijf werken moet

Aaaaah! Da's lief . Scheelt me weer een boehoe topic openen

Over die hangplek, wissel om het uur even van kant, anders valt het zo op dat ie alleen aan één kant ingedeukt is
quote:Grobbekuiken schreef op 08 september 2015 @ 17:28:

[...]

Aaaaah! Da's lief . Scheelt me weer een boehoe topic openen

Over die hangplek, wissel om het uur even van kant, anders valt het zo op dat ie alleen aan één kant ingedeukt is

Dat is een idee, dat zal hem morgen een beurse plek schelen.

Of hij krijgt er juist twee, dat zal hem leren

En boehoe topic word hem niet nee, het word een topic.
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=69985

Deze vind ik ook best hilarisch. Stelling: de aarde kan niet ouder zijn dan 6000 jaar, want dan hadden we inmiddels wel de oceanen leeggedronken en was de zuurstof opgeraakt.

quote:Grobbekuiken schreef op 08 september 2015 @ 16:52:

[...]

Doet me denken aan een verhaal, jáááren geleden, over een Amerikaanse mevrouw (waar anders kan dat ook) die haar kat in de magnetron had gestopt. Kat overleden (goh, vreemd zeg), zij rechtszaak tegen fabrikant aangespannen want "het stond niet in de gebruiksaanwijzing dat je er geen katten in kon drogen" of zoiets.

Ik hoop toch echt dat dit allemaal hoaxen zijn zeg

Nope, dit zijn volwassen, serieuze mensen. Sommige hebben meer dan 10.000 posts.

En motto's als: I know God wouldn't let me believe in Him if He didn't exist.
Oceanen leeg en zuurstof op, aha. Aarde niet ouder dan 6000 jaar....nog wel rond, of toch maar plat

Uhuh, daar heb je het gedonder al. Hij bestaat niet dus kan ie me ook niet laten geloven, afvallige die ik ben. Maar het is wél weer Gods wil dat we ziek worden en zo? Kandahnouw? Ik geleuf helemaal nieh!

Ehm...ik bespeur enige contradictie.

Oh wacheffe! Stráf!! Dikke vette straf voor ons ongelovigen!! Dat is het natuurlijk. (Nou, Jehova waardig of wat! )
Charlotte veel sterkte! Hopelijk valt het mee en voel je je gauw weer beter.

quote:Grobbekuiken schreef op 08 september 2015 @ 17:52:

Oceanen leeg en zuurstof op, aha. Aarde niet ouder dan 6000 jaar....nog wel rond, of toch maar plat

Uhuh, daar heb je het gedonder al. Hij bestaat niet dus kan ie me ook niet laten geloven, afvallige die ik ben. Maar het is wél weer Gods wil dat we ziek worden en zo? Kandahnouw? Ik geleuf helemaal nieh!

Ehm...ik bespeur enige contradictie.

Oh wacheffe! Stráf!! Dikke vette straf voor ons ongelovigen!! Dat is het natuurlijk. (Nou, Jehova waardig of wat! )

Als er geen god is kan hij je ook niet tegen houden om toch wel te geloven.

Ik had erg de neiging om een account daar aan te maken, om er wat logisch verstand in te rammen. Ik heb besloten dat dat zonde van de moeite is. Je account wordt geblokkeerd en je naam veranderd in iets met afvallige of unsaved trash.

Daarnaast zijn mensen die vinden dat verkrachters de echte slachtoffers zijn omdat ze uitgelokt zijn, hopeloos. Oh, ze vinden ook dat het een vaststaand feit is dat je van een verkrachting niet zwanger kan raken. Dus alle vrouwen die een abortus willen wegens die reden zijn overspelige sletten die gratis moord willen plegen. En als je als man een vrouw ziet lopen in ( oh afschuw) een broek, en je hebt niet meteen de onbedwingbare neiging om je pik er in te steken, dan ben je een homoseksueel en zal je op een speciale plek in de hel branden.
Grobje, ik heb hier echt geen verstand van hoor, maar zou je haar niet sneller teruggroeien als je er van die speciale vitamines voor slikt? Ik merk echt verschil aan mijn haar en nagels, veel steviger.

Misschien ben je dan wat sneller uitgepluist?
quote:KiaOraHoi schreef op 08 september 2015 @ 18:50:

[afbeelding]
Weet niet of bovenstaande op het randje is of finaal erover heen..
quote:melbrw schreef op 08 september 2015 @ 19:18:

[afbeelding]
quote:melbrw schreef op 08 september 2015 @ 19:19:

Weet niet of bovenstaande op het randje is of finaal erover heen..Een paar pagina's terug had ik ook een man in zijn blote billen en dat mocht ook. Dus ik verwacht dat het geen probleem zal zijn. En als dat wel zo is, dan horen we het en kan het plaatje vervangen worden door een ander .
quote:melbrw schreef op 08 september 2015 @ 18:46:

[...]

Als er geen god is kan hij je ook niet tegen houden om toch wel te geloven.

Ik had erg de neiging om een account daar aan te maken, om er wat logisch verstand in te rammen. Ik heb besloten dat dat zonde van de moeite is. Je account wordt geblokkeerd en je naam veranderd in iets met afvallige of unsaved trash.

Daarnaast zijn mensen die vinden dat verkrachters de echte slachtoffers zijn omdat ze uitgelokt zijn, hopeloos. Oh, ze vinden ook dat het een vaststaand feit is dat je van een verkrachting niet zwanger kan raken. Dus alle vrouwen die een abortus willen wegens die reden zijn overspelige sletten die gratis moord willen plegen. En als je als man een vrouw ziet lopen in ( oh afschuw) een broek, en je hebt niet meteen de onbedwingbare neiging om je pik er in te steken, dan ben je een homoseksueel en zal je op een speciale plek in de hel branden.

Wat gek zijn ze.

Is dat niet hetzelfde geloof dat de duggars ook volgen? Die van 19 kids and counting, met die vieze oudere zoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven