Tablet en viva forum

13-09-2015 16:55 43 berichten
Hoi, sinds een week loopt mijn tablet vast of wordt heel traag als ik op het viva forum ga lezen. Tot eenweek geleden was er nog niets aan de hand.

Met andere forums / websites heb ik totaal geen last. Iemand enig idee hoe dit in ene kan komen?
quote:lizzy75 schreef op 13 september 2015 @ 19:42:

[...]



IPad 2

ik ook en ik heb het wel.

Op de vaste pc merk ik dat het forum heel erg traag is. Maar dan bevriest de browser niet.

Vanavond had ik een paar keer een error melding.

Wat een geklungel toch hier.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ipad kan ook niet meer goed overweg met het forum sinds pakweg een week.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er nu vanavond een uur op en heb het niet. Echt raar weer dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook met mijn iPad, continue loopt heel Safari vast.

Inderdaad alleen bij het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Idem met mijn i-pad, niet op de gewone computer.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Google Nexus 7 (2012) met Chrome brower.

Geen enkel probleem gesignaleerd.

*afkloppen*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook sinds een aantal dagen.
quote:MarianneDavids schreef op 13 september 2015 @ 21:05:

Idem met mijn i-pad, niet op de gewone computer.Hier ook, ipad (dus safari) doet moeilijk. Laptop (Chrome) en samsung telefoon doen het prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook sinds een week. Dacht dat het aan mijn oude tablet lag, maar heb nu een nieuwe en heb het nog steeds. En inderdaad alleen bij het viva forum. Irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al een maand of wat op mijn samsung telefoon. Op de computer daarentegen weer niet.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Eh, ik dacht echt dat mijn tablet net echt kuren kreeg en aan vervamging was haha..

Gelukkig hebben julle er ook last van.
Hier nog een ipad2 die ineens het forum weigert, telefoon en laptop doen het wel normaal. Ik was ook al overtuigd dat mijn ipadje het op ging geven.
Oh ik dacht dat het aan mijn iPad lag
Alle reacties Link kopieren
Heb ook al paar weken last van deze klachten. Hier iPad Air (geen idee welk nummer ). Heb een paar keer alle geschiedenis gewist en de iPad volledig uit, en weer aan gezet. Dat helpt een beetje. Kan nu iig weer een bericht plaatsen zonder gedoe. En Safari loopt niet meer vast (knock on wood)....

Dat terugkeren naar de homepage herken ik ook en werkt bij niet. Ik scroll naar beneden en klik daar op Forum, dan kom ik wel weer op de homepage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lap top laadt pagina's ook heel langzaam. Ik heb Firefox.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel enigszins opgelucht dat het dus niet aan mijn iPad ligt, maar aan het forum. Hier ook sinds een week ongeveer dat regelmatig heel Safari vast loopt. Soms wel vijf keer achter elkaar en dan opeens een uur helemaal niet. Geen peil op te trekken, wel bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Er is een topic genaamd 'Reactie- en Bugtopic 2' waar jullie met forumproblemen terecht kunnen. Dit topic wordt bekeken door de CM. Ook beantwoordt zij jullie vragen over Bug's.

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me handiger dat dit hele topic onder de aandacht van de CM wordt gebracht ipv dat wij individueel onze ervaringen door moeten gaan geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven