Outlook.com agenda op android werkt niet meer

15-09-2015 19:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung S3 telefoon en ik maak gebruik van een online agenda via Outlook.com. Deze agenda synchroniseerde altijd via de S-planner app van Samsung.

Dat ging altijd prima, zowel mijn eigen privé agenda als een gedeelde agenda met mijn man.

Mijn mail bekeek ik via de outlook.com app.



Nu heeft microsoft een nieuwe app gemaakt voor outlook.com, die ik moest downloaden, de oude app is vervallen.

En daarbij vervalt blijkbaar meer, want mijn agenda kan niet meer via S-planner en ook via andere agenda apps kan ik mijn Outlook.com agenda niet meer synchroniseren.



Ik heb al wat gegoogled maar ik kom niet verder.

Mijn agenda staat nu wel in de nieuwe app van Outlook, maar die vind ik totaal niet handig. De app niet en de agenda niet. Dus liever maak ik gebruik van een andere app, bijvoorbeeld Digical of iets dergelijks. Maar dat lukt dus niet!



Herkent iemand dit en vooral, weet iemand een oplossing of een andere optie?
Kan het zijn dat het te maken heeft met instellingen in de Outlook app? Ik ken programma's waarbij je kan aangeven wat de "bron" is en wat je daarnaast kan updaten. Wellicht dat de optie synchroniseren naar andere agenda nu uit staat?
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas, bij de agenda instellingen staat zowiezo heel weinig maar deze optie staat er niet.
En bij je account voor S-planner, staat daar nog steeds aangevinkt dat er moet worden gesynchroniseerd (en van waar naar waar)?
Outlook is echt zó 1995
Alle reacties Link kopieren
Bij de S-planner staat nu mijn outlook.com account niet meer, na het installeren van de nieuwe outlook app was dat opeens verdwenen.

Enig google werk leerde mij dat google de synchronisatie met outlook niet meer ondersteunt, dus mijn agenda kan in ieder geval niet meer via deze app.



Bij de andere agenda apps kan ik wel een account toevoegen. Als ik dat doe, dan lukt het niet meer omdat ik dan via de outlook app het account moet toevoegen en dan krijg ik de melding dat dit email adres al toegevoegd is. Maar dus niet in de agenda app.

Snap je het nog??

Het werkt dus niet, en als ik de reviews lees bij deze app ligt het niet aan mij maar aan de app.

Ik hoop dat er een andere manier is om toch de agenda te openen voor andere apps.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig gisteren zitten kijken naar de outlook app, maar deze niet gedownload omdat de recensies vernietigend waren. Het ligt dus ws niet aan jou.



Heeft er iemand anders toevallig al een app waarin de outlookagenda met kleurtjes te zien is? In de s planner is alles dezelfde kleur en ik vind juist de kleurtjes zo handig....
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd.... je had zelf de recensies ook al gevonden 😊
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die recensies had ik ook gelezen. Maar vandaag kon ik niet meer in de oude outlook app en moest ik de nieuwe installeren. Ergens is er dus iets niet goed gegaan of zo..
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zoiets op mijn Android telefoon. Ik heb aCalendar gedownload. Ben daar tevreden over, het werkt ook met kleurtjes die goed zichtbaar zijn.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven