Bekentenis... Lezers Column Metro

16-09-2015 18:57 64 berichten
Ik vond dit dus echt een leuk stuk, is dit ook zo herkenbaar voor jullie? Of hoe denken jullie hier eigenlijk over?



http://www.metronieuws.nl ... ppij/2015/09/bekentenis-0
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met de lezers dan?
eh wat
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft: 'Bekentenis... lezers column Metro'



Mijn vraag: wat is er met de lezers van de column in de Metro?
waarom moet je je plaats opgeven aan een zwangere vrouw als er nog genoeg plaatsen vrij zijn?

ik geef de schrijfster groot gelijk. en van de zotte dat de zwangere vrouw daarna gewoon gaat zitten bellen in de stiltecoupé waar ze in blijken te zitten.



alsof alle regels ineens anders zijn als je zwanger bent en de hele wereld zich naar jou moeten schikken.

heel irritant als vrouwen zo denken.
quote:prik schreef op 16 september 2015 @ 19:08:

Je schrijft: 'Bekentenis... lezers column Metro'



Mijn vraag: wat is er met de lezers van de column in de Metro?Doe niet zo flauw, ze is blijkbaar niet goed in Nederlands. Na een paar keer lezen snapte ik wat ze bedoelde. Jij vast ook.
Wat een treintrut, die zwangere.
quote:prik schreef op 16 september 2015 @ 19:08:

Je schrijft: 'Bekentenis... lezers column Metro'



Mijn vraag: wat is er met de lezers van de column in de Metro?Zo heet de column van dat meisje? Ik snap je niet
Onwaarschijnlijk en niet herkenbaar. Het komt mij eerder over als een situatie die omwille van een column iets anders is opgeschreven dan dat het in werkelijkheid gebeurd is.
Ze was zwanger, niet ziek! Miljoenen vrouwen gingen haar voor.... Pfff tis echt geen wereldwonder
quote:Annelaure schreef op 16 september 2015 @ 19:18:

Wat een treintrut, die zwangere.Zo nou inderdaad. Een stap verder lukte niet meer? Zal wel meevallen.
quote:HelgaV schreef op 16 september 2015 @ 19:23:

Onwaarschijnlijk en niet herkenbaar. Het komt mij eerder over als een situatie die omwille van een column iets anders is opgeschreven dan dat het in werkelijkheid gebeurd is.Ah, het is een wedstrijd zo te zien. Dan zal het inderdaad verzonnen en/of aangedikt zijn.
quote:mwa schreef op 16 september 2015 @ 19:21:

[...]





Zo heet de column van dat meisje? Ik snap je nietLezerscolumn is een column geschreven door lezers. Lezers column gaat over de lezers van een column. Je had een spatie te veel en daar doet ze moeilijk over. Het is inderdaad verwarrend zoals je het hebt opgeschreven, maar het is echt niet onmogelijk te achterhalen wat je bedoelt.
Ik vind er echt helemaal niets aan. Wat vind jij er zo geweldig aan TO?
quote:Annelaure schreef op 16 september 2015 @ 19:30:

[...]



Lezerscolumn is een column geschreven door lezers. Lezers column gaat over de lezers van een column. Je had een spatie te veel en daar doet ze moeilijk over. Het is inderdaad verwarrend zoals je het hebt opgeschreven, maar het is echt niet onmogelijk te achterhalen wat je bedoelt.Nou mijn oprechte excuus, Jezus wat een zeikwijf zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 16 september 2015 @ 19:23:

Onwaarschijnlijk en niet herkenbaar. Het komt mij eerder over als een situatie die omwille van een column iets anders is opgeschreven dan dat het in werkelijkheid gebeurd is.



Dat dacht ik ook toen ik het las. Vond het niet heel realistisch.



Alleen dat stukje dat mensen in de stiltecoupé gaan zitten bellen, dat dan weer wel.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 16 september 2015 @ 19:32:

[...]





Nou mijn oprechte excuus, Jezus wat een zeikwijf zeg...Gelukkig, zo ken ik je weer. Lekker onsympathiek
quote:jippie55 schreef op 16 september 2015 @ 19:34:

[...]



Gelukkig, zo ken ik je weer. Lekker onsympathiekIk vind mijzelf heel erg vriendelijk naar iedereen toe, maar bedankt voor je reactie, kan er alleen niet zo veel mee. Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit uit een heel dikke duim gezogen. Dat een zwangere vrouw eist dat je voor haar opstaat terwijl er nog tig bankjes vrij zijn, dat ze vervolgens in het bijzijn van degene die niet op wil staan direct een vriendin belt om daar luid en duidelijk verslag van te doen inclusief het benoemen van het feit bekkeninstabliteit heeft terwijl die vriendin dat allang weet en dat die man in de trein vervolgens de ik-persoon erop aanspreekt dat het een stiltecoupé is terwijl zij maar één woord heeft gezegd en die zwangere vrouw zojuist een heel gesprek heeft gevoerd, vind ik allemaal zwaar ongeloofwaardig en de combinatie van al die gebeurtenissen al helemaal. Het ligt er zó dik bovenop.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 16 september 2015 @ 19:36:

Volgens mij is dit uit een heel dikke duim gezogen. Dat een zwangere vrouw eist dat je voor haar opstaat terwijl er nog tig bankjes vrij zijn, dat ze vervolgens in het bijzijn van degene die niet op wil staan direct een vriendin belt om daar luid en duidelijk verslag van te doen inclusief het benoemen van het feit bekkeninstabliteit heeft terwijl die vriendin dat allang weet en dat die man in de trein vervolgens de ik-persoon erop aanspreekt dat het een stiltecoupé is terwijl zij maar één woord heeft gezegd en die zwangere vrouw zojuist een heel gesprek heeft gevoerd, vind ik allemaal zwaar ongeloofwaardig en de combinatie van al die gebeurtenissen al helemaal. Het ligt er zó dik bovenop.Ja, nu je het zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 16 september 2015 @ 19:36:

Volgens mij is dit uit een heel dikke duim gezogen. Dat een zwangere vrouw eist dat je voor haar opstaat terwijl er nog tig bankjes vrij zijn, dat ze vervolgens in het bijzijn van degene die niet op wil staan direct een vriendin belt om daar luid en duidelijk verslag van te doen inclusief het benoemen van het feit bekkeninstabliteit heeft terwijl die vriendin dat allang weet en dat die man in de trein vervolgens de ik-persoon erop aanspreekt dat het een stiltecoupé is terwijl zij maar één woord heeft gezegd en die zwangere vrouw zojuist een heel gesprek heeft gevoerd, vind ik allemaal zwaar ongeloofwaardig en de combinatie van al die gebeurtenissen al helemaal. Het ligt er zó dik bovenop.Inderdaad, volstrekt ongeloofwaardig en totaal niet herkenbaar. Nog nooit zoiets meegemaakt en hoor dergelijke verhalen ook niet in mijn omgeving. Kinderachtige column, eigenlijk.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
het gaat anders wel viral



http://www.lindanieuws.nl ... ijn-wordt-veel-besproken/



geinig, als je dat met je incidentele columnpje voor elkaar krijgt
Alle reacties Link kopieren
quote:Morrigan- schreef op 16 september 2015 @ 21:00:

het gaat anders wel viral



http://www.lindanieuws.nl ... ijn-wordt-veel-besproken/



geinig, als je dat met je incidentele columnpje voor elkaar krijgtGoh. Dat zegt dan veel over hoe het gesteld is met het Nederlandse intellect. Maar, leuk voor die dame, zo'n succes!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook een nogal overdreven/ongeloofwaardig stukje. Wel grappig geschreven hoor verder, maar niet meer dan dat.
er staat toch ook nergens dat haar column per se waargebeurd moest zijn?

dat noemen ze fictie. doen meer schrijvers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven