Aanpassingen na koppelen apparaten

07-09-2015 19:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik lees al een tijdje mee en heb nu een probleempje waar ik toch de hulp van jullie wil inroepen.

Ik heb vorige week 2 apparaten met Windows 10 gekoppeld op 1 Google-account. Op zich niets mis mee, dat werkt prima... Alleen is de resolutie van mijn beeldscherm (Acer) nu dusdanig aangepast, dat het lijkt alsof ik erg slechtziend ben. Op de normale manier de resolutie aanpassen lukt niet. Dan kloppen de verhoudingen niet meer of krijg ik zwarte 'balken' te zien. Wie kan mij helpen om dit op te lossen?

Het gaat om een Surface Pro 3 en een Acer Aspire V5 (met touchscreen).



Alvast heel hartelijk dank!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij dat je beeldschermresolutie los staat van welke windowsversie je gebruikt of hoeveel koppelingen je hebt gemaakt, maar dus meer een op zich zelf staand iets. Of veranderd het weer terug als je de apparaten loskoppelt van je account. Ik zou het zoeken bij mn beeldscherminstellingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je 'op de normale manier' TO?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn hele late reactie. Beetje hectische week achter de rug.

Op de normale manier is dus het aanpassen van de resolutie. Volgens de instellingen staat deze goed op de Acer. Ik heb inmiddels de koppeling ongedaan gemaakt. Helaas is er op de Acer niets veranderd. Misschien moet ik maar wennen aan de grote symbolen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven