Vriendinnen Den Bosch gezelligheid

20-09-2015 12:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,



Sinds een jaar woon ik in Den Bosch. Ik ben hier naar toe verhuisd in verband met mijn werk. Ik zou graag meer meiden in de stad leren kennen die net als ik van gezelligheid houden. Ik ben 28 jaar en heb geen vriend. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om activiteiten buiten de deur te ondernemen: uiteten, bioscoop, wijntjes drinken, stappen, shoppen.

Lijkt het je leuk om een keer af te spreken, let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik lees je oproep nu pas maar ben benieuwd of je inmiddels al nieuwe contacten hebt. Het lijkt mijn net als jij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben ook 28 jaar, houd van sporten, koken, stappen, borrelen, uiteten, winkelen, festivals, leuke evenementen of steden bezoeken, reizen.... Gewoon lekker genieten 😃
Alle reacties Link kopieren
Hello dames,



Ik kan jullie beide geen berichtjes sturen, misschien kunnen jullie mij een bericht sturen? Lijkt me leuk om eens wat af te spreken.

Ben 25 jaar, woon in Den Bosch en hou van films kijken/series/biosje, bankhangen, uit eten, winkelen, festivals, wandelen, reizen... theetjes drinken of een wijntje op zijn tijd (niet te veel).



Groetjes



Srcsm,
Keep the love going!
Alle reacties Link kopieren
quote:Srcsmn schreef op 06 november 2015 @ 19:34:

Hello dames,



Ik kan jullie beide geen berichtjes sturen, misschien kunnen jullie mij een bericht sturen? Lijkt me leuk om eens wat af te spreken.

Ben 25 jaar, woon in Den Bosch en hou van films kijken/series/biosje, bankhangen, uit eten, winkelen, festivals, wandelen, reizen... theetjes drinken of een wijntje op zijn tijd (niet te veel).



Groetjes



Srcsm,Ik heb geprobeerd je een privé berichtje te sturen, maar weet niet zeker of het gelukt is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben zeker nog opzoek naar nieuwe contacten, ben alleen een tijdje niet actief geweest op forum. Lijkt mij leuk om een keer met groepje af te spreken. Misha87 en Coconutisland ik kan jullie geen privé-bericht sturen. Heb mijn profiel inmiddels gewijzigd zodat het wel mogelijk is om mij een privé-bericht te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik ben Denise 24 jaar woon ook in den Bosch

Hoop dat je al nieuwe contacten hebt gemaakt

Ik zou het ook leuk vinden om andere mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen

Dus als je nog interesse hebt om iemand te leren ontmoeten dan hoor ik je graag
Alle reacties Link kopieren
Hoi Denise,

Met de dames die hierboven hebben gereageerd ben ik niet meer in contact gekomen. Lijkt mij nog steeds leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zie dat ik je geen privé-berichtje kan sturen. Als het goed is kan je mij wel een bericht sturen. Dan kunnen we misschien telefoonnummers uitwisselen en een keer afspreken.

Groetjes, Liss
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ben pas sinds gisteren actief op het forum en zag nu net deze berichtjes!

Ik woon pas sinds kort in Den Bosch en het lijkt me leuk om meiden uit de buurt te leren kennen.

Ben 22 jaar, studeer nog en hou van festivals, sporten, stappen, bios, uiteten etc!

Mochten jullie het leuk vinden een keer een drankje te doen hoor ik het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo liss sorry voor de hele late reactie maar ik kan je geen prive bericht sturen dan geeft die een error

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven