Eetclubje starten in Stad!

16-09-2015 22:00 13 berichten
Er zijn hier al vaker verzoeken voorbijgekomen voor eetclubjes in of om stad Groningen, maar die zijn al wat ouder. Vandaar mijn nieuwe contactadvertentie ;-)!



Ik ben op zoek naar een vrouw (man) of 3-4 waarmee ik ongeveer eens per maand lekker uitgebreid kan eten. Ik kook graag en probeer zo veel mogelijk nieuwe dingen te koken, waarbij ik niet gebonden ben door allergieën, vegetarische voorkeuren of een afkeer van mij onbekende culturen. Leeftijd maakt me weinig uit (ben zelf halverwege de 20, net aan het werk), maar inhoudelijk moeten we tijdens het eten wel ergens over kunnen praten. Als je wilt weten hoe ik in elkaar steek kun je m'n berichten loepen . Reacties zijn van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht Stad A/h Haringvliet....
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht meteen aan stad Groningen! Ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet zo'n keuken prinses. Maar vind het wel leuk om samen te koken, wie weet leer ik er wat van. Lijkt me leuk, gewoon aan de slag! Ik werk als verpleegkundige in de thuiszorg. Niet gebonden aan allergieën ofzo. Wel in voor ideeën! Leuk initiatief. Hoop op reacties! Groetjes!
Hahah, nee Stad als in Groningen! Als je nu diep teleurgesteld bent spijt 't me zeer . Kleincadeautje: zodra er nog 1 of 2 reacties bij zijn ga ik even PB's sturen zodat we mailadressen kunnen uitwisselen leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:grasspriet schreef op 16 september 2015 @ 23:11:

Oh ik dacht Stad A/h Haringvliet....Haha ik ook!!
Ik dacht meer stad, als Amsterdam. Ik dacht dat is vast een amsterdammer, die niet weet of wilt weten dat er nog meer steden zijn in Nederlanden.
Ik dacht Almere-Stad.
Alle reacties Link kopieren
Er is maar één "Stad" en dat is dat.

Succes, TO !



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een stukje kookinspiratie, met de vriendelijke groeten van Pé en Rinus.

De "Boulimia Rhapsody".



https://m.youtube.com/watch?v=Xi0m1NPry2M





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk ik ben 32 jaar en geen groot kookwonder maar meehelpen lijkt me leuk:) en natuurlijk gezellig samen eten
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Doe graag mee woon op 30 min van de stad en hou van koken en gezelligheid. Ben benieuwd of t gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Beetje late reactie maar mag ik ook mee doen?
Sure! Kunnen jullie mij allemaal even een pb sturen met je mailadres? Dan mail ik even een paar data rond waarop we een keer wat kunnen gaan drinken om te zien of we het een beetje kunnen vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven