Vriendinnen/moeders gezocht alkmaar

03-01-2015 16:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf 32, heb 3 kinderen en ben getrouwd.

Woon nu 8 jaar in alkmaar maar vriendinnen wonen in het midden van het land en ondanks werk, sport en kinderen in Alkmaar nog geen nieuwe vriendschappen opgebouwd. Dus voornemen 2015 is om ook hier een sociaal leven op te bouwen. Dit oproepje past daar goed bij dus als het je aanspreekt om met mij contact op te nemen lijkt mij dat leuk.
op zoek naar vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Je voornemen is gelijk als mijn voornemen Ik ben ook 32, getrouwd en heb 2 kinderen en woon in Heerhugowaard. Ook mijn vriendinnen wonen bijna allen in de provincie Utrecht. Dit jaar wil ik trachten hier meer contacten op te bouwen, zodat ik niet elke keer die A9 af hoef te rijden. Wie weet is het leuk eens af te spreken en te kijken of het klikt.

RE
Alle reacties Link kopieren
Zeker een leuk idee. Zal je een pb sturen met gegevens kunnen wij mailen/appen/bellen. Oh het lukt niet om een prive bericht te sturen. Je hebt aangegeven dat je geen berichten wilt ontvangen, kun je wijzigen in het profiel.
op zoek naar vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zag je oproep staan en ik kon mij er gelijk in vinden. Ik woon samen met mijn partner en onze dochter (3) nu een jaar in Heerhugowaard. Ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam en daar wonen ook al mijn familieleden en vriendinnen. Het lijk mij leuk om mensen uit deze omgeving te leren kennen.



Groetjes
Het leven is wat je er zelf van maakt
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je een berichtje sturen met mijn telefoonnummer kunnen wij contacten en kijken of het klikt.
op zoek naar vriendinnen
Alle reacties Link kopieren
Check, vriendinnen gezocht. Ik ben 34 jaar en woon ook in Alkmaar. Heb 1 kind.



fs82 ik heb je een pg gestuurd.



Groetjes
Minder is meer
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, zie nu pas jullie berichtjes, maar pas in het plaatje! 33 jaar 2 kinderen hhw!
Alle reacties Link kopieren
Hoop iets van jullie te horen! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Ik ben een 36 en moeder van 2 kinderen uit Alkmaar. Ben ook op zoek naar gezellige meiden om af en toe gezellig mee te kletsen of iets te ondernemen. Misschien leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Zie dit bericht nu pas terwijl ik het veel eerder had moeten zien.



Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Ben 34 jaar, woon sinds 1 jaar in Heiloo, heb twee leuk dochters. Ik mis mijn sociale contacten in de buurt enorm.



Zou leuk zijn als ik nog kan aansluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven