To Kitler or not to Kitler, that's the question!

12-09-2015 13:19 3030 berichten
Welkom in deel VI van de Kitlers!

-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally!

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie!

Om de één of andere reden is NIET unaniem besloten dat er er GEEN spinnenplaatjes geplakt mogen worden. Links mogen wel, met spoiler!

En voor de duidelijkheid, dat wij Kitlers grappig vinden wil niet zeggen dat wij de ideologieën van Hitler ook grappig vinden. Au contraire.

Kitlers

Kitlers the sequel

Kitleren!

Kitlers & friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

Wij weigeren een groepje te zijn, dus nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom. Queen Dorothy, King Kia of één van hun onderdanen zullen de rode loper uitrollen en een welkomstreis voor je boeken. WEES WELKOM!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend ging ik op de weegschaal staan en ik ben 2 kilo kwijt net even mijn BMI berekent gelukkig is die goed. In 1,5 week 2 kilo kwijt dat is mij met lijnen en sporten nog nooit gelukt. Ik weeg nu 46,2 kilo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
?
Is dat serieus? Of ben je 1,40? [...] Of zeg ik nu iets heeeeel doms.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-09-2015 14:25
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:TardarSauce schreef op 21 september 2015 @ 13:35:

Is dat serieus? Of ben je 1,40? Of heeft B weer een topic? Of zeg ik nu iets heeeeel doms.Nee mijn lengte is 1.57 volgens mijn BMI is mijn gewicht goed maar ik vind het zelf aan de magere kant. [...]
% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 12:34:

Aloha!!
quote:charlottew88 schreef op 21 september 2015 @ 13:38:

[...]

Nee mijn lengte is 1.57 volgens mijn BMI is mijn gewicht goed maar ik vind het zelf aan de magere kant. Wie is B?

[...]

Maar als jij jezelf te mager vindt dan moet je daar maar iets aan gaan doen. Meer verliezen ís iig onverstandig.
% gewijzigd
quote:Lovestar schreef op 21 september 2015 @ 12:51:

[...]

Hmm, even kijken of ik je begrijp.

Gaat het erom dat mensen een account aanmaken en dan een raar topic openen? En deze combinatie zorgt ervoor dat je twijfelt en je denkt misschien dat je soms ten onrechte twijfelt?

Ik denk dat haar vraag niet zozeer over het wel of geen grenzen aangeven (heb alleen de OP en de eerste paar reacties daarna gelezen) Maar of het redelijke grenzen zijn, want die sv van haar gaat er blijkbaar overheen en daardoor twijfelt ze. Wat ik rot voor haar vindt, want het is gewoon een klootzak.

Vooropstaand, ik heb er geen ervaring mee Ik zou er direct wakker van worden, want lichte slaper. Maar ik kan mij voorstellen dat er vrouwen zijn die er niet wakker van worden. Gewoon, floep, erin.

Ik heb wel het idee dat dit een echt persoon is. Alhoewel ik net als jij hebt, dat ik topics lees zo van: dit kan toch niet waar zijn!

Ik denk soms dat er (te) veel mensen zijn die voor de gein een topic openen, alleen om reacties te krijgen, te rellen of soms te geilen, omdat ik bepaalde topics nogal ongeloofwaardig vind. En dan helemaal als ze zich speciaal daarvoor hebben aangemeld op het VF

Als 2e vind ik het raar als ze zo slecht grenzen kan stellen. Als je zoals ze zegt geen anaal wil. dan is het toch klaar? En als ze wakker wordt met hem boven op haar, dan zeg je toch, wegwezen (als je het niet wil). Indien ze er vooraf al eens over gesproken hebben , ligt het anders, maar dat haal ik er niet uit.

En als 3e inderdaad datte lol. Hij floept er soms zo makkelijk in dat je er niet van wakker wordt? Dan zal dat wel (bij sommige vrouwen )
quote:KiaOraHoi schreef op 21 september 2015 @ 13:51:

[...]

Maar als jij jezelf te mager vindt dan moet je daar maar iets aan gaan doen. Meer verliezen ís iig onverstandig.Ga ik ook doen hoor. de afgelopen dagen heerlijk gegeten en gesnoept. Normaliter zitten de kilo's er zo weer aan. Maar goed ik ben natuurlijk flink ziek geweest dus ik denk dat het nu wat langer duurt voordat ik weer wat voller ben. Maar goed ik mag eigenlijk niet klagen .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-09-2015 14:26
% gewijzigd
quote:Corona67 schreef op 21 september 2015 @ 14:00:

[...]

Ik denk soms dat er (te) veel mensen zijn die voor de gein een topic openen, alleen om reacties te krijgen, te rellen of soms te geilen, omdat ik bepaalde topics nogal ongeloofwaardig vind. En dan helemaal als ze zich speciaal daarvoor hebben aangemeld op het VF

Als 2e vind ik het raar als ze zo slecht grenzen kan stellen. Als je zoals ze zegt geen anaal wil. dan is het toch klaar? En als ze wakker wordt met hem boven op haar, dan zeg je toch, wegwezen (als je het niet wil). Indien ze er vooraf al eens over gesproken hebben , ligt het anders, maar dat haal ik er niet uit.

En als 3e inderdaad datte lol. Hij floept er soms zo makkelijk in dat je er niet van wakker wordt? Dan zal dat wel (bij sommige vrouwen )Ja dat denk ik ook.
quote:Lovestar schreef op 21 september 2015 @ 12:52:

[...]

Oh ja, dit ook.

Dus weghalen (ik zal dat bij de mijne ook doen)

Dus geen tekst? Of geen link plaatsen?

En waar staat dat dat dat (3x dat lol) niet mag? Ik kon dat niet vinden
quote:charlottew88 schreef op 21 september 2015 @ 14:00:

[...]

Ga ik ook doen hoor. de afgelopen dagen heerlijk gegeten en gesnoept. Normaliter zitten de kilo's er zo weer aan. Maar goed ik ben natuurlijk flink ziek geweest dus ik denk dat het nu wat langer duurt voordat ik weer wat voller ben. Maar goed ik mag eigenlijk niet klagen .

Natuurlijk mag je wel klagen! Je hebt nogal wat op je bordje gekregen. En nu lekker snaaien .

Ben je vandaag weer gaan werken of mogen ze het nog even met OHUM doen?

[...]

Nee mijn lengte is 1.57 volgens mijn BMI is mijn gewicht goed maar ik vind het zelf aan de magere kant. Wie is B?Sorry ik las het als een post van iemand die nog meer wil afvallen. Mijn excuses.
@Corona óf die gast heeft een micropenis he.
quote:TardarSauce schreef op 21 september 2015 @ 14:06:

[...]

Sorry ik las het als een post van iemand die nog meer wil afvallen. Mijn excuses.Excuses zijn niet nodig lieve Tar
quote:Corona67 schreef op 21 september 2015 @ 14:02:

[...]

Dus geen tekst? Of geen link plaatsten?

En waar staat dat dat dat (3x dat lol) niet mag? Ik kon dat niet vinden

Je mag linken en verwijzen naar een post uit een ander topic.

Je mag niet de tekst kopiëren en in een ander topic plakken en ook geen quote uit een ander topic in een ander zetten.
Ik heb van de moderators een waarschuwing ⚠ gehad voor quoten uit een ander topic. Was verbaast want ook ik heb dat nergens kunnen terugvinden als zijnde strafbaar.
quote:TardarSauce schreef op 21 september 2015 @ 14:08:

Ik heb van de moderators een waarschuwing ⚠ gehad voor quoten uit een ander topic. Was verbaast want ook ik heb dat nergens kunnen terugvinden als zijnde strafbaar.

Ik zie het net in de huisregels staan. Ik wist het ook niet.

m. Onnodig quoten.

Quoten van tekst moet een functie hebben: je maakt met een quote duidelijk op welk bericht je reageert. Het quoten van een hele openingspost is niet toegestaan: het is immers logisch dat je reageert op de openingspost. Een bericht van een andere gebruiker kopiëren naar een ander topic is niet toegestaan. Het verwijzen naar een bericht in een ander topic door het plaatsen van een link is wel toegestaan.
quote:charlottew88 schreef op 21 september 2015 @ 14:11:

[...]

m. Onnodig quoten.

Quoten van tekst moet een functie hebben: je maakt met een quote duidelijk op welk bericht je reageert. Het quoten van een hele openingspost is niet toegestaan: het is immers logisch dat je reageert op de openingspost. Een bericht van een andere gebruiker kopiëren naar een ander topic is niet toegestaan. Het verwijzen naar een bericht in een ander topic door het plaatsen van een link is wel toegestaan.Zo kon het natuurlijk ook . Zit ik een beetje moeilijk te doen...
quote:KiaOraHoi schreef op 21 september 2015 @ 14:14:

[...]

Zo kon het natuurlijk ook . Zit ik een beetje moeilijk te doen...
quote:TardarSauce schreef op 21 september 2015 @ 14:07:

@Corona óf die gast heeft een micropenis he.Dat heeft hij hem in haar navel gestopt.. dat telt niet
quote:charlottew88 schreef op 21 september 2015 @ 14:11:

[...]

m. Onnodig quoten.

Quoten van tekst moet een functie hebben: je maakt met een quote duidelijk op welk bericht je reageert. Het quoten van een hele openingspost is niet toegestaan: het is immers logisch dat je reageert op de openingspost. Een bericht van een andere gebruiker kopiëren naar een ander topic is niet toegestaan. Het verwijzen naar een bericht in een ander topic door het plaatsen van een link is wel toegestaan.Ik ga het meteen weghalen!!!

[...]

Nee mijn lengte is 1.57 volgens mijn BMI is mijn gewicht goed maar ik vind het zelf aan de magere kant. [...]Beetje lovehandles is sexy !!
quote:KiaOraHoi schreef op 21 september 2015 @ 14:08:

[...]

Je mag linken en verwijzen naar een post uit een ander topic.

Je mag niet de tekst kopiëren en in een ander topic plakken en ook geen quote uit een ander topic in een ander zetten.Streng hier hoor.. Ik mag ook niks...
Daar ben ik weer

[...]

Nee mijn lengte is 1.57 volgens mijn BMI is mijn gewicht goed maar ik vind het zelf aan de magere kant. [...]

Goede reden om wat extra's te snoepen toch

Ik vraag me weleens af of bmi echt serieus op iedereen van toepassing is.

Als ik die van mezelf bereken op internet, ben ik te licht en moet ik gaan aankomen, eventueel met behulp van een dokter.

Maar wat ik ook eet, ik kom nergens van aan.

Volgens mij is het belangrijker dat iemand goed in zijn of haar vel zit en voldoende beweegt en de juiste dingen eet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven