Gezellige meiden Lelystad 25+

14-09-2015 14:16 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Sinds mei woon ik in Lelystad. Daarvoor studeerde ik in Amsterdam, woonde ik in Haarlem en groeide ik op in het oosten. Mijn vriendinnen wonen dus verspreid door het land en het is niet altijd makkelijk om af te spreken. Het lijkt het me daarom leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Ik ben 27, woon samen en werk fulltime. Maar er blijft genoeg tijd over voor andere leuke dingen, zoals wijn drinken op een terrasje, uiteten gaan, filmavondjes, shoppen of gewoon een gezellig gesprek.



Woon je ook (in de omgeving van) Lelystad en lijkt het je gezellig om een keer iets leuks te doen?

Stuur dan een berichtje of mail me op elin88elin88@gmail.com!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heeey.



Ik ben yentl en 25 jaar. Ik woon in huizen maar kom uit Almere.



Door de verhuizing en verandering binnen de vriendengroep ben ik op zoek naar nieuwe mensen om te leren kennen



Ik werk fulltime. Woon ook samen met mijn vriend en in het weekend zijn 2 kindjes.



Het lijkt mij leuk om een x wat samen te doen of met meerdere



Groetjes yentl
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden leuk jullie berichtjes ik ben Imen ben 25 jaar woon in Den Haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen ergens drankje doen of kroegje jullie kunnen mailen op latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van jullie te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik woon in Dronten, ben 31 jaar 2 kinderen maar ook genoeg tijd over om vriendinnen te leren kennen.

Het lijkt mij gezellig. Laat het maar weten!



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven