Gelezen tijd Facebook messenger

21-09-2015 11:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Een vraagje waarvan ik hoop dat jullie het antwoord weten.

Vorig jaar oktober heb ik iemand een berichtje gestuurd via Facebook messenger. Na wat heen en weer sturen was dit het laatste berichtje, er is niet meer op gereageerd. De status 'gelezen om...' Kwam diezelfde dag nog in beeld. Gelezen dus, prima.

Nu keek ik gister toevallig nog een keer naar dat berichtje en toen stond er opeens 'gelezen op 16 september om...'

Hoe kan dit? Weet iemand dat? Dat is namelijk pas een paar dagen geleden...
Dan heeft diegene het nog een keer gelezen?



Ik zie bij mij helemaal geen datum/tijd gelezen trouwens. Alleen 'gezien'.
Misschien is het gesprek nog een keer geopend op 16 september en is dat de laatste datum?



Maar ook op 16 september kreeg je geen reactie toch? Dus maakt het echt uit?
Op de telefoon zie ik de tijd en op de laptop niet. Oh nee toch niet.



Op de laptop zie ik de tijd als ik het gesprek op groot scherm zet.
O, bij een ander bericht zie ik wel tijdstip.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties! Je moet er idd even op klikken om het zichtbaar te maken.

Of het uitmaakt. Ik vind het fijn om te weten dat hij een paar dagen geleden dus nog even aan mij gedacht heeft. Helpt mij om geduld te hebben in deze specifieke situatie.
Misschien heeft hij het bericht op 16 september nog eens geopend wegens een 'wat was dat ook al weer?' waarna een 'oh ja... dat' volgde en een 'dat kan ik dus deleten'





Als hij het bericht/gesprek heeft verwijderd uit zijn messenger, merk jij daar verder niets van
Fijne hart onder de riem orangetree.
Iemand die al een jaar niet reageert is hoopgevend?
Wat boeit jou dat? Je hoeft iemand toch niet een trap na te geven?
quote:Orangetree schreef op 21 september 2015 @ 13:06: waarna een 'oh ja... dat' volgde en een 'dat kan ik dus deleten'



Waar koop jij je glazen bollen doorgaans? Ik zoek nog een goed adres.



quote:Orangetree schreef op 21 september 2015 @ 13:13:

Iemand die al een jaar niet reageert is hoopgevend?Echt heel knap dat jij weet waar het over gaat!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 13:28:

[...]





Waar koop jij je glazen bollen doorgaans? Ik zoek nog een goed adres.









Volgens mij staat het woord 'misschien' voor de zin. En daardoor is het dus geen voorspelling of een feit maar een mogelijke optie. Ik snap de 'hoog op de kast' reacties dus ook niet. Want die optie 'is volslagen onmogelijk', of 'is nog nooit gebeurd' op facebook messenger?



Ik was me daar toch ineens vergeten dat het verplicht was om enkel een 'in het straatje praatje' te mogen doen. Geef je een andere optie dan is dat een 'trap na'. Die regel zie ik telkens over het hoofd als ik de huisregels lees.
Er staat inderdaad niet in de huisregels dat je geen ongevoelige trut mag zijn.



Mijn excuses..
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 13:44:

Er staat inderdaad niet in de huisregels dat je geen ongevoelige trut mag zijn.



Mijn excuses..Helaas ook niet dat je geen toegang krijgt als realiteitsschuw hypersensitiefje.
Alle reacties Link kopieren
Nounoynou ik zou ook zeggen dat diegene de berichten allemaal heeft t gewist doe ik ook als ik iemand een jaar niet spreek
Niet zo 'natrappen' zwitsal
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heel hartelijk dank voor het reageren en invullen ;)
Alle reacties Link kopieren
Even een oud topic uit de krochten van het forum gevist.

Misschien weet iemand dit :

Bericht is een paar dagen geleden gelezen (vinkje en dag & tijd er bij) , en staat nu op ongelezen (geen vinkje meer maar pijltje.Dag & tijd zijn weg.)

Is het nou wel of niet gelezen?Of misschien verwijdert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven