Rollen opdraaien..

21-09-2015 09:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus een man en kan het niet echt uitleggen. Het is een drang, of gevoel, of gwn een lust maar ik wil dus voelen hoe het is om een xtje de rollen op tw draaien met een vrouw. Dus zij een voorbind en ik (slow) bukken haha. In andere woorden genomen worden door een vrouw.!? Iemand ervaring hiermee? What to do??
Alle reacties Link kopieren
Zo lang je niet eens weet dat het de rollen oMdraaien is, geef ik je sowieso weinig kans bij het vrouwelijk geslacht.
Opdraaien?
what to do? een vrouw zoeken die dit wil.
Ik zou het een hele grote afknapper vinden en me afvragen of je homo of bi bent. Ik heb overigens niks tegen homo's of mensen die bi zijn maar niet in mijn bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 21 september 2015 @ 09:47:

Ik zou het een hele grote afknapper vinden en me afvragen of je homo of bi bent. Ik heb overigens niks tegen homo's of mensen die bi zijn maar niet in mijn bed.Wat een onzin. Als iemand van anale sekst houdt is het nog geen homo. Daar komt toch echt meer bij kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou t ook een afknapper vinden, ik zou ook twijfelen aan je geaardheid.
Als je het doet, dan wel subtiel brengen. Eerst eens over beginnen. Mijn ex begon erover en voor ik t wist had ik dat ding vooor. Vond t bijna traumatisch haha. Enige goede voorbereiding was beter geweest. Ik snap je wel. Gewoon voorstellen als je er zin in hebt. Dit is dan binnen en relatie. Zo random iemand vinden weet ik niet.
Zou ik op afknappen, een man die mij alleen maar wil als ik hem moet opdraaien als een wekker.
Maar, iemand nemen met een voorbind heb ik weleens gedaan ja. Twijfelen aan zijn geaardheid, nee dat niet. Dat heeft namelijk meer te maken met wie je wil zijn, niet wat je wil doen in bed....



Is trouwens iets wat voor geen van beide voor herhaling vatbaar was.
Alle reacties Link kopieren
Zoek iemand die dit ook wil en let dan wel even op je spelling om verwarring te voorkomen.

Dat mensen twijfelen aan je geaardheid vind ik persoonlijk onzin.
Silence is golden. Duct tape is silver.
als een man een strap on in zijn hol wil heeft dat volgens mij ook niks met homo te maken. denk eigenlijk eerder met onderdanig. je hoort nooit van mannen die heel poezelig genomen willen worden met een strap on. eigenlijk altijd willen ze flink afgeneukt worden door hun vrouw. dus ik denk dat je het meer in de onderdanigheid moet zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring. Ik denk dat je wel snel in een relatie moet zitten met een vrouw wil je dat gedaan krijgen. En ook dan is maar de vraag of zij er voor openstaat, het blijft een beetje een taboe ding.



Je kan het eventueel anders ook via betaalde seks proberen? Of via een oproep op een site?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het vrij afhankelijk of je in je relatie vaker dingen uit probeert.

Doe je het bij je vrouw ook anaal of wil ze dat niet.

Als jullie vaker over een fantasie hebben gesproken zou ik het voorstellen.

En dan samen 1 bestellen
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw om over de spelfout te beginnen, hij zal wel heeeeel opgewonden zijn geweest op het moment van typen.

Maar on-topic, er is niks homofiels aan. Voor een man is anaal lekker omdat het prostaat van binnen uit gestimuleerdt wordt. Je moet er natuurlijk wel beide voor open staan, elkaar goed kennen en vertrouwen, en niet de eerste date over beginnen. Probeer het anders een keer zelf (dildo) rustig opbouwen, anders doet het zeer en is de lol er snel vanaf. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven