To Kitler or not to Kitler, that's the question!
zaterdag 12 september 2015 om 13:19
Welkom in deel VI van de Kitlers!
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally!
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie!
Om de één of andere reden is NIET unaniem besloten dat er er GEEN spinnenplaatjes geplakt mogen worden. Links mogen wel, met spoiler!
En voor de duidelijkheid, dat wij Kitlers grappig vinden wil niet zeggen dat wij de ideologieën van Hitler ook grappig vinden. Au contraire.
Kitlers
Kitlers the sequel
Kitleren!
Kitlers & friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.
Wij weigeren een groepje te zijn, dus nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom. Queen Dorothy, King Kia of één van hun onderdanen zullen de rode loper uitrollen en een welkomstreis voor je boeken. WEES WELKOM!
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally!
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie!
Om de één of andere reden is NIET unaniem besloten dat er er GEEN spinnenplaatjes geplakt mogen worden. Links mogen wel, met spoiler!
En voor de duidelijkheid, dat wij Kitlers grappig vinden wil niet zeggen dat wij de ideologieën van Hitler ook grappig vinden. Au contraire.
Kitlers
Kitlers the sequel
Kitleren!
Kitlers & friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.
Wij weigeren een groepje te zijn, dus nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom. Queen Dorothy, King Kia of één van hun onderdanen zullen de rode loper uitrollen en een welkomstreis voor je boeken. WEES WELKOM!
dinsdag 22 september 2015 om 16:26
dinsdag 22 september 2015 om 16:27
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 16:25:
[...]
Ehmmm ff kijken.. vanavond kan ik niet.. Morgen?Is de liefde tussen jou en Elle voorbij?
[...]
Ehmmm ff kijken.. vanavond kan ik niet.. Morgen?Is de liefde tussen jou en Elle voorbij?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 22 september 2015 om 16:41
quote:OldWood schreef op 22 september 2015 @ 16:32:
[...]
Wat is dat voor vals kreng dan?
Zal ik haar maar even voor je africhten dan.
OHUM staat eigenlijk voor onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts. Ze heeft onder andere een hele mailing verpest door de brieven op deze manier in enveloppen te doen en daarna dicht te plakken.
En dan maakt ze ook nog een opmerking als ja maar ze kunnen toch gewoon verstuurd worden
En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.
[...]
Wat is dat voor vals kreng dan?
Zal ik haar maar even voor je africhten dan.
OHUM staat eigenlijk voor onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts. Ze heeft onder andere een hele mailing verpest door de brieven op deze manier in enveloppen te doen en daarna dicht te plakken.
En dan maakt ze ook nog een opmerking als ja maar ze kunnen toch gewoon verstuurd worden
En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 22 september 2015 om 17:02
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:41:
[...]
[afbeelding]
En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .
[...]
[afbeelding]
En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .
dinsdag 22 september 2015 om 17:09
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 17:02:
[...]
OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .Als ik haar een keer toevallig tegenkom zal ik haar naar jou toesturen
[...]
OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .Als ik haar een keer toevallig tegenkom zal ik haar naar jou toesturen
dinsdag 22 september 2015 om 17:09
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 17:03:
Voor Grobbie en Cor (en alle andere dames en heren die het even kunnen gebruiken)
[afbeelding]
Dank je
Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zitten
Voor Grobbie en Cor (en alle andere dames en heren die het even kunnen gebruiken)
[afbeelding]
Dank je
Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zitten
dinsdag 22 september 2015 om 17:18
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 17:09:
[...]
Dank je
Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zittenNiet zo'n fijne relatie met ex dus. Ik hoop voor je dat je een fijne avond hebt met je zoon .
[...]
Dank je
Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zittenNiet zo'n fijne relatie met ex dus. Ik hoop voor je dat je een fijne avond hebt met je zoon .
dinsdag 22 september 2015 om 17:28
dinsdag 22 september 2015 om 17:29