Bi ervaring, tips?:)

07-07-2014 19:44 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!!



Sinds lange tijd al ben ik enorm benieuwd hoe het zou zijn om seks te hebben met een vrouw. Ik ben zelf een jonge vrouw, midden twintig, die al jaren samen is met mijn vriend. Ik weet ook zeker dat ik op mannen val en ons seksleven is ook prima! Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe het zou zijn met een vrouw. Natuurlijk hebben we dit besproken en vriend staat er helemaal achter. Tot nu toe is het er echter niet van gekomen. Wel heb ik me al eens (samen met vriend) body to body laten masseren in een salon door een vrouw. Heerlijk!! Dit gaat echter niet verder dan vingeren.



Graag zou ik de stap willen zetten naar daadwerkelijk seks met een vrouw.. Maar hoe pak ik dit aan? Ik heb geen idee! Ik vroeg me ad of hier vrouwen zijn met ditzelfde idee en hoe zij deze wens in vervulling hebben laten gaan?



Fijne avond en dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders eens op girlongirlsecrets.com ;) daar zitten ook veel meiden die een relatie hebben maar wel nieuwsgierig zijn naar vrouwen.

Je moet na je aanmelding een cam test doen, dus geen fakers
Ik val ook niet op vrouwen, in de vorm van verliefdheid. Maar ik vind vrouwen wel enorm sexy. Ik hou van de vormen, en de manier waarop vrouwen hun lichaam bewegen.

Zelf ben ik ook vrouw, en ik kan niet verliefd worden op een vrouw, maar de sex is zo lekker. Ja tuurlijk moet er een klik zijn, maar ik heb wel een man nodig. Volgens de "echte" bi-vrouwen ben ik dus hetroflexibel.



Er zijn inderdaad zat sites waar je vrouwen kan vinden die er wel voor in zullen zijn.

Mijn vriend en ik gaan samen naar de sauna, of een club, en dan komt het wel eens voor dat de mannen aan de bar blijven zitten terwijl de dames eerst even lekker samen vrijen...
Hetero-flexibel, die kende ik nog niet. Best wel goed woord eigenlijk. Laatst had men het hier over een girl-crush, daar snapte ik echt de ballen van maar hetero-flexibel ga ik onthouden en gebruiken. Voor mij is dat trouwens niet zo, ik ben meer niet-meer-bi-schierig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven