Squirten

24-01-2012 08:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik het voor het eerst beleefd. Ik heb gesquirt. We waren daar nooit mee bezig of zo. We hebben het er een tijdje geleden wel eens over gehad toen we met een stel aan het vrijen waren en zij squirtend klaarkwam.



Ik ontspande mijn spieren die ik normaal eigenlijk automatisch altijd aanspan en toen kwam er dus een heleboel vocht uit. Mijn man kon niet echt zien of het er nu hard uit spoot omdat hij twee vingers in mij had en het vocht dus tegen zijn hand aankwam.



Nu mijn vraag: het vocht kwam er uit op een moment dat het gevoel heerlijk was maar ik kwam (nog) niet klaar. Het was dus wel erg lekker maar het was geen orgasme. Later kwam ik wel klaar maar dat was pas weer veel later. Ik heb hier wel eens wat gelezen over squirtend maar was eigenlijk in de veronderstelling dat het alleen gebeurd op het moment dat de vrouw klaarkwam. Hebben jullie ook wel eens gesquirt terwijl je (nog) niet klaarkwam? Puur uit interesse hoor. Ik ben niet bang dat er iets mis is met me en maak me ook geen zorgen. Ik was alleen wat verbaasd dat het bij mij niet gebeure op het moment van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
@DS gewoon in de vaatwasser dus hiegies zat
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je dat hygiënisch schoon kan maken, maar dat ze die dingen verhuren wist ik niet.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Ja het kostte wel een aardig duitje had ik begrepen. Maar ja, haha wel leuk om een keer te doen.

En met squirten hoef je trouwens niet per sé er helemaal in hoor, haha, al ik het zelf doe gewoon via de klit. Heel apart.

Vind het ook een andere manier van klaarkomen eigenlijk.

Het ene noem ik droog komen en het andere nat ;)
Alle reacties Link kopieren
Meestal vlak ervoor of tijdens.

Maar ik weet er nog niet alles vanaf. Het overkwam mij spontaan, zonder dat we daaraan dachten of er naartoe werkten, maar pas na een paar jaar relatie. Dus ik moet het nog een beetje uitvinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:anything schreef op 24 januari 2012 @ 10:40:

Ik heb ongeveer hetzelfde TO..

'Tussendoor' -dus niet vlak voor het orgasme- beleef ik vaak ook een extra natheid wanneer het gevoel heel fijn is. Maar spuiten wil ik het niet noemen.. Het voelt dan wel alsof ik heel dicht bij een orgasme ben, maar vaak kom ik dan later pas.Bij mij werkt het precies zo. Soms is het squirtorgasme sterker dan een clitoraal orgasme en andere keren weer andersom
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met je hoor. Ik "kan het" sinds een aantal jaren. Heb er toch wel controle over. Moet zeggen dat een vinger, vooraan in de vagina het goed doet, terwijl mijn clit gestimuleerd word. Het squirten is in aanloop naar mijn orgasme ... Tijdens het orgasme squirt ik niet.

Als je er aan toe geeft kan het erg lekker zijn!
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven