Trio

14-09-2015 16:31 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen graag een trio. Maar waar vinden we een leuke vrouw die met ons mee wil doen?? We hebben het al op wat datingsites geprobeerd maar volgens mij zijn alle contacten gewoon nep en het kost je ook nog klauwen met geld.
Alle reacties Link kopieren
Hier niet
Alle reacties Link kopieren
Ga samen shoppen in een leuk café waar er vrijgezelle vrouwen zijn. Als er iemand is die jullie beide leuk vinden en er is een leuke klik en die persoon is vrijgezel, doe haar dan een voorstel. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Een parenclub of datingsites.
Kamasutrabeurs komt er weer aan toch? Ik weet dat mensen daar op het forum afspraken maken om elkaar te ontmoeten. Gewoon via de site geloof ik. Daar vind je wel iemand die met jullie mee wil doen :-)
Alle reacties Link kopieren
Op Tinder kwam ik ook stelletjes tegen op zoek naar een trio. Heb op eentje gereageerd en daar uiteindelijk een heel leuke avond mee gehad. Tinder kun je dus ook proberen. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier online, uitgaan of vage vrienden/kennissen. Heb nooit betaald, ook niet voor de site.
Via okcupid ben ik meerdere gevraagd door stellen. Gratis profiel daar, geen verborgen kosten.
Ik ben een tijdje geleden ook gevraagd via Tinder. Hele leuke avond gehad!
Alle reacties Link kopieren
Onthoud goed dat er héél veel stellen een vrouw zoeken en er héél weinig vrouwen een stel zoeken!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Kijk op AFF (even googlen), kan betaald en gratis lidmaatschap. Leuke, niet fake, contacten opgedaan in het verleden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft recent een 'swingle' op sdc gevonden voor een trio.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je als single vrouw met een bezet stel willen meedoen? Partnerruil zou ik me nog een beetje kunnen voorstellen. Maar vrijwillig een stel bedienen, en dan weer alleen naar huis? Nah.. niks voor mij. En als ik een relatie zou hebben zou ik hem ook niet willen delen. Succes met zoeken!
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Buffie schreef op 14 september 2015 @ 18:38:

Waarom zou je als single vrouw met een bezet stel willen meedoen? Partnerruil zou ik me nog een beetje kunnen voorstellen. Maar vrijwillig een stel bedienen, en dan weer alleen naar huis? Nah.. niks voor mij. En als ik een relatie zou hebben zou ik hem ook niet willen delen. Succes met zoeken!Bedienen? Dat doe je hopelijk ook voor jezelf toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 14 september 2015 @ 20:15:

[...]



Bedienen? Dat doe je hopelijk ook voor jezelf toch?Nou nee dus, ik kan me daar niets bij voorstellen. Zelf verwend worden is heerlijk ja, maar een stel terug verwennen en daarna weer alleen naar huis? Nee dank je. Ik verwen graag iemand omdat ik hem dat gun, en ik geniet van zijn genieten. Echter een stel heeft elkaar al dus voor mij geen nut.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Buffie, er zijn ook biseksuelen die graag verwend willen worden door èn een man èn een vrouw tegelijk.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden via geef me diverse keren een extra persoon gevonden.

Vaak bleef die nog slapen ook.

Maar een extra vr is lastig.

Is partner ruil niks voor jullie ?
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Buffie schreef op 14 september 2015 @ 21:21:

[...]





Nou nee dus, ik kan me daar niets bij voorstellen. Zelf verwend worden is heerlijk ja, maar een stel terug verwennen en daarna weer alleen naar huis? Nee dank je. Ik verwen graag iemand omdat ik hem dat gun, en ik geniet van zijn genieten. Echter een stel heeft elkaar al dus voor mij geen nut.

Voor jou. Maar om dat meteen over alle single vrouwen te beginnen.. Lijkt me eigenlijk wel leuk, als derde erbij. Maarja, ik ben niet single dus dat gaat niet gebeuren. Alleen derde bij ons.

En die blijven best eens slapen hoor, gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons mag ze echt zeker blijven slapen, onbijten, lunchen en zelfs bij het avond eten aanschuiven. Zeker als het een gezellige avond/nacht is geweest. Ik wil mezelf niet verdedigen. Maar het lijkt me gewoon spannend om het met een vrouw te doen. Maar ook dat me vriend ervan kan genieten. Dat is toch niet raar?
Alle reacties Link kopieren
nouw... dat me vriend ervan kan genieten is wel raar hoor.



Maar goed, nergens staat dat het raar is, het is alleen verdomd lastig om een vrouwtje extra te ritselen.
...
Alle reacties Link kopieren
In mijn ervaring juist niet, ging eigenlijk allemaal heel makkelijk en simpel. Zijn niet eens echt bewust op zoek gegaan
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zoals eerder is gezegd ook gewoon een vrouw benaderen die je hebt ontmoet in een club of kroeg en waarmee je beide een klik lijkt te hebben. Ik ben zelf in het verleden diverse keren benaderd voor een trio nadat ik eerst gewoon een leuke avond met hen had gehad. Helaas voor hen, en stiekem ook wel voor mij, had ik wel een klik met beide personen, maar voelde ik me nooit seksueel aangetrokken tot beide.

Natuurlijk moet je het nooit zomaar uit het niets op tafel gooien. Flirt gewoon beide met de dame in kwestie En je merkt vanzelf of ze ervoor open staat.
Bij een parenclub.



Er zijn anders nog genoeg sites waarin mensen staan die op zoek zijn naar seks.
quote:Buffie schreef op 14 september 2015 @ 18:38:

Waarom zou je als single vrouw met een bezet stel willen meedoen? Partnerruil zou ik me nog een beetje kunnen voorstellen. Maar vrijwillig een stel bedienen, en dan weer alleen naar huis? Nah.. niks voor mij. En als ik een relatie zou hebben zou ik hem ook niet willen delen. Succes met zoeken!Haha wat een simpele oppervlakkige gedachte! Alsof iedere single vrouw op een partner zit te wachten, sterker nog, of na de seks wil blijven slapen. Er zijn maar zat bewust single vrouwen, die graag seks willen en willen verwennen en verwend willen worden zonder verplichtingen! Heerlijk zelfs, het beste van 2 werelden................
Alle reacties Link kopieren
quote:Buffie schreef op 14 september 2015 @ 18:38:

Waarom zou je als single vrouw met een bezet stel willen meedoen? Partnerruil zou ik me nog een beetje kunnen voorstellen. Maar vrijwillig een stel bedienen, en dan weer alleen naar huis? Nah.. niks voor mij. En als ik een relatie zou hebben zou ik hem ook niet willen delen. Succes met zoeken!



Been there done that. En is echt niet tegengevallen hoor. Heb hun echt niet bediend. Was een heel fijn samenspel. De enige regel was dat ik geen daadwerkelijke seks met hem zou hebben. Maar daar had ik alle vrede mee. Dat wilde ik zelf ook niet.

Ondertussen JAREN verder en ben ik zelf helemaal happy in love en getrouwd. Maar het is geen vervelende herinnering. Bij lange na niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven