Zoek een MP3 speler met groot geheugen

20-09-2015 12:19 10 berichten
Mijn iPod Classic 160Gb heeft de geest gegeven, kan wel janken. Apple heeft deze iPod uit de collectie gehaald. Mijn muziekverzameling is erg groot en ik zoek een MP3 speler die minimaal 120Gb aan capaciteit heeft.

Iemand goede ervaringen?
Via tweakers.net kan ik er geen vinden. Enige wat ik weet is een tweedehands iPod classic van marktplaats halen. Of de nieuwste iPod touch in Nederland bestellen, die heeft ook 128 gb. Al is dat wel redelijk aan de prijs voor een apparaat dat puur mp3's moet afspelen.



Ik heb nog eens nagedacht, en is een apparaat met uitbreidbaar geheugen iets voor je? Je hebt ze oa bij coolblue, moet je er alleen nog een micro sd kaart van 128 gb bijkopen.
anoniem_196771 wijzigde dit bericht op 20-09-2015 12:39
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Met een beetje mazzel kan ik er morgen eentje via Marktplaats kopen op 5 kilometer afstand voor 120 euro.



Ik zie net je aanvulling Nyx-, daar kan ik inderdaad morgen nog eens naar zoeken, dank voor je tip!
Mooi dat er een bij jou in de buurt te koop is. Als je voor die andere optie gaat, zou ik wel eerst kijken hoeveel een losse microSD kost. Kans zit erin dat je dan meer waar voor je geld hebt met de tweedehands iPod classic. Al was het maar omdat de iPod waarschijnlijk meer equalizer opties heeft dan de paar mp3spelers die ik kon vinden.
Bedankt voor het zoeken. Een geheugenkaart van 128Gb is al gauw meer dan 100 euro. En dan heb ik nog niets eens de MP3 speler die ook al snel tegen de 50 euro aanloopt. Ik heb morgen de afspraak hier in de buurt, hoop dat ie goed is
Alle reacties Link kopieren
Heb je een vrij nieuwe generatie iPod Classic? Stuur 'm dan op ter reparatie bij een Apple Store/Amac/iCentre/etc. Ze verkopen ze dan wel niet meer, maar je kan 'm nog wel laten "repareren" (dat wil over het algemeen gevallen zeggen: omruilen voor een nieuw exemplaar.) Uiteraard wel tegen betaling, maar goed; dat zou je ook moeten doen als je iets nieuws zou kopen.
Goede tip! Ik ga contact met ze opnemen.
Helaas, iPod is te oud en echt overleden. Wel prima geholpen door Apple medewerker.
Alle reacties Link kopieren
mijn apple classic is ook op sterven na dood, deze heb ik op mijn verlanglijstje staan: com/nl/p/sony-nwz-a15-walkman-hi-res-audio-mp3-speler-16-gb-zilver/9200000032881714/. Is uit te breiden met een geheugenkaartje tot 140 gb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuko schreef op 23 september 2015 @ 12:44:

mijn apple classic is ook op sterven na dood, deze heb ik op mijn verlanglijstje staan: com/nl/p/sony-nwz-a15-walkman-hi-res-audio-mp3-speler-16-gb-zilver/9200000032881714/. Is uit te breiden met een geheugenkaartje tot 140 gb.Ik heb ook een Sony, bevalt prima
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven