help! issues!

22-09-2015 20:36 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik heb een probleem.

Sinds kort heb ik een vriend en hij is ook mijn eerste vriendje.

Hij heeft wel 2 vriendinnen gehad voor mij.

Nou heb ik sinds 2 maanden sex en heb ik een paar problemen wat me gewoon echt onzeker enzo maakt.

Mijn eerste probleem is dat ik niks voel tijdens sex. Nou wist ik eigenlijk altijd al vanaf dat ik zo'n beetje zelfbevrediging uitprobeerde dat ik niks voelde en ik had dan ook de hoop dat op een dag als ik een vriendje zou krijgen ik dan wel iets zou voelen als hij het bij mij zou doen. Maar ik voel niks bij vingeren of beffen als hij dat doet. Nou dacht ik misschien voel ik wel wat met sex maar nu het vaak gedaan te hebben kan ik ook zeggen dat ik echt niks voel. Nou moet ik eerlijk zeggen ik voel wel wat met bepaalde standjes. Alleen dat is dan een irritant en pijnlijke gevoel wat ervoor zorgt dat ik denk dat ik nodig moet plassen en dus alles behalve lekker is. Het zijn vooral standjes zoals als ik bovenop ga of op zijn hondjes. Nou had ik het opgezocht en het enigste wat ik kon vinden is dat de reden dat het pijn doet me g spot is die niet bij alle vrouwen fijn voelt en dus dat gevoel kan bezorgen wat ik heb. Nou vraag ik me af of iemand van jullie dat ook heeft en eventueel advies heeft. Want ik begin langzamerhand erg onzeker over me eigen lichaam te worden en ik vind het ook niet zo leuk voor mijn partner. Het ligt er ook niet aan dat hij klein geschapen is ofzo want 17 cm is volgens mij wel redelijk goed. Ik weet het gewoon echt niet meer want ik voel niks. Ik voel geen g spot en bij mijn clitoris heb ik ook geen gevoel en vind ik het eerder vervelend. Ik hoop dat iemand raad heeft.



En ik heb nog een ander probleem wat me ook dwars zit. Sinds de eerste keer dat ik ontmaagd werd rook het al anders van ondere. Nou maakte ik me niet zo zorgen want ik had het veilig gedaan met pil en condoom. Maar daarna kreeg ik hele dikke afscheiding die sterk ruikte. Het was wit of geel. Nou heb ik het wel 1 keer onveilig onder de douche gedaan en is die 1x gescheurd. Maar ik had eigenlijk al vanaf het moment dat ik het echt veilig deed al last van een niet frisse sterke geuren en veel afscheiding. Nu heb ik sinds kort ook een soa test gedaan omdat ik wou weten of ik toevallig een soa had vanwege de klachten. Nou kwam daaruit dat ik geen soa heb. Dus ook dat weet ik nu echt niet meer. Ik dacht misschien allergie voor condooms of glijmiddel maar dan hoort er toch ook jeuk bij? iets wat ik dus niet heb. Wat ik wel heb is dat die afscheiding heel erg is in het begin en later minder word voordat ik ongesteld word. Ik weet het echt niet meer. Heeft iemand een idee wat dit allemaal kan zijn.



Heel erg bedankt alvast...



gr Selena
Ga naar je huisarts. Sterkte.
Wat vervelend dat je geen gevoel hebt tijdens de seks! Maar bedoel je dat je dan de penetratie ook totaal niet voelt of bedoel je dat je niet opgewonden raakt? Dat je het niet prettig vindt dat je clitoris gestimuleerd wordt, dat is niet perse vreemd, ik vind dat ook een irritant en zeker geen prettig gevoel! Sommige vrouwen hebben dat gewoon, net zoals sommige vrouwen (waaronder ik) gewoon nooit klaarkomen.

Maar ik voel wel wat tijdens de seks en vindt dat een prettig gevoel. Als je totaal geen gevoel hebt, lijkt het me toch verstandig dat eens te bespreken met je huisarts, kijken of er niks lichamelijks aan de hand is. Daar hoef je je niet voor te schamen, huisartsen zien zoveel en misschien kunnen ze je helpen want het is toch fijn om te kunnen genieten van seks.



Dat je ineens dikkere afscheiding hebt die anders ruikt, dat kan toch een schimmelinfectie zijn, je hoeft daarbij geen jeuk te hebben.

Het beste is een kweekje af laten nemen bij de huisarts zodat je daar iets tegen kan krijgen. Niet te lang mee doorlopen anders krijg je meerdere klachten en dat is niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Jaa, het is erg vervelend. Ik raak namelijk wel echt opgewonden en het is ook niet dat ik het niet wil. Maar ik voel gewoon echt niks

behalve een onprettig gevoel bij bepaalde standjes. Ik zat al te denken om naar de huisarts te gaan maar ik wou eigenlijk even kijken of er misschien meerdere vrouwen waren met hetzelfde probleem en misschien tips hebben. En een schimmelinfectie zou best kunnen eigenlijk. Daar had ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht. Nou heb ik wel 3 maanden geleden toen ik wisselde van pil een schimmelinfectie gekregen en daar dan ook zo' pil voor gekregen die uiteindelijk ervoor zorgde dat de jeuk weg ging en de rare afscheiding. Maar dat was heel anders dan de afscheiding die ik nu heb. Ik had toen ik een schimmelinfectie had echt wit, klonterig e het jeukte en branden verschrikkelijk. Dit ruikt eerder echt heel sterk en is heel veel. Nou heb ik altijd best wel veel last gehad van afscheiding. Maar dit is echt dik en geel of wit.
Het kan evengoed een schimmelinfectie zijn, zou gewoon eventjes daarvoor sowieso naar de huisarts gaan en dan ook eventjes bespreken dat je zo'n gevoel (of eigenlijk geen gevoel) hebt bij seks. Ik heb jaren geleden ook een schimmelinfectie gehad, had ook geen jeuk dus dacht er niet bij na maar ging echt naar vis van onderen ruiken en de afscheiding was dik geel met soms wit. Heb toen 3 vaginale zetpillen gekregen (was een 3-daagse kuur) en heb daarna nooit meer last ervan gehad.



Misschien kan er toch eventjes gekeken worden of er in elk geval lichamelijk niks aan de hand is, en als er lichamelijk niks is kan er wel weer verder gekeken worden. Het is toch niet de bedoeling dat je nooit van seks kan genieten.
1. Zoek je clitoris en leer hoe je jezelf kunt bevredigen.

2. Naar je huisarts. Je kunt ook een schimmelinfectie hebben, hij/zij kan je helpen.
Alle reacties Link kopieren
Jaa idd. Daar heb je gelijk in.

Dit is namelijk allemaal heel vervelend.

Ik ga binnenkort dan wel even langs de huisarts om het te laten checken.

Dankjewel ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 22 september 2015 @ 20:59:

1. Zoek je clitoris en leer hoe je jezelf kunt bevredigen.

2. Naar je huisarts. Je kunt ook een schimmelinfectie hebben, hij/zij kan je helpen.



Heb ik echt heel vaak geprobeerd. Echt waar! Ik heb van alles geprobeerd.

Ik probeerde verschillende manieren en zocht van alles op.

Maar ik voel niks en vind er dus ook niks aan.
quote:Selena1800 schreef op 22 september 2015 @ 21:00:

Jaa idd. Daar heb je gelijk in.

Dit is namelijk allemaal heel vervelend.

Ik ga binnenkort dan wel even langs de huisarts om het te laten checken.

Dankjewel ;)Graag gedaan, ik hoop dat het allemaal helpt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas op mijn 21e voor het eerst genoten van seks daarvoor voelde ik ook vrij weinig en vanaf mn 16e actief. En pas sinds dit jaar zijn eigen aanrakingen ook niet erg meer.



Dus ja het kan langer duren. Heb mij er nooit druk om gemaakt. Schimmelinfecties kunnen altijd verschillend uitpakken natuurlijk. Even langs gaan. Ziet wel meer dingen op een dag
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stukje onzekerheid en te graag willen?



Wanneer je maar bang bent en bang bent dat iets niet gebeurd dan komt het vaak ook niet (bijvoorbeeld bang zijn om zwanger te zijn en daardoor veel later ongesteld worden, of mannen die bang zijn niet te presteren, waardoor hij zakt en ze dus niet presteren zoals waar ze bang voor waren).



Daarnaast; voel je je al helemaal op je gemak met hem in bed? Wen eerst aan hem, probeer uit wat je prettig vindt.. Misschien komt het gevoel vanzelf wel.



En al eens een vibrator geprobeerd? Ga eens rustig op onderzoek uit om te kijken of je op bepaalde manieren wel een prettig gevoel krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 september 2015 @ 21:45:

Ik heb pas op mijn 21e voor het eerst genoten van seks daarvoor voelde ik ook vrij weinig en vanaf mn 16e actief. En pas sinds dit jaar zijn eigen aanrakingen ook niet erg meer.



Dus ja het kan langer duren. Heb mij er nooit druk om gemaakt. Schimmelinfecties kunnen altijd verschillend uitpakken natuurlijk. Even langs gaan. Ziet wel meer dingen op een dag



Jaa, misschien komt het nog later.

Het is gewoon een beetje vervelend dat ik niks voel.

Maarja als jij al zegt dat je later pas iets voelde misschien komt het dan ook nog bij mij later.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sansi schreef op 22 september 2015 @ 22:10:

Misschien een stukje onzekerheid en te graag willen?



Wanneer je maar bang bent en bang bent dat iets niet gebeurd dan komt het vaak ook niet (bijvoorbeeld bang zijn om zwanger te zijn en daardoor veel later ongesteld worden, of mannen die bang zijn niet te presteren, waardoor hij zakt en ze dus niet presteren zoals waar ze bang voor waren).



Daarnaast; voel je je al helemaal op je gemak met hem in bed? Wen eerst aan hem, probeer uit wat je prettig vindt.. Misschien komt het gevoel vanzelf wel.



En al eens een vibrator geprobeerd? Ga eens rustig op onderzoek uit om te kijken of je op bepaalde manieren wel een prettig gevoel krijgt.



Dat dacht ik eerst ook, dat ik onzeker was en me misschien niet helemaal ontspanden.

Maar ik weet bijna zeker dat het dat niet is want bij mijn vriendje naakt zijn of wat dan ook voel ik me gewoon heel erg op me gemak. Ik ontspan ook echt gewoon. Misschien kan het wel dat ik een beetje onzeker ben omdat ik niks voel en dat niet alleen rottig voor mezelf is maar voor hem ook. Zijn vorige vriendinnen voelde namelijk alles en genoten ook overal van en alles wat die met mij doet daar voel ik dus niks bij en hij weet dus nu ook niet meer wat hij moet doen en voelt zich lullig omdat hij er van geniet en ik niet.

Dus dat zit me wel een beetje dwars.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het anders eens met een andere vrouw, misschien ben je wel lesbisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:glanton schreef op 23 september 2015 @ 17:01:

Probeer het anders eens met een andere vrouw, misschien ben je wel lesbisch.





Haha, dat lijkt me sterk. Ik weet gewoon dat ik op mannen val en niet vrouwen.

Ik vind mannen aantrekkelijk en als ik naar vrouwen kijk word ik nou echt niet warmer en het idee lijkt me ook niet geweldig eerlijk gezegd. Nee dat weet ik echt 100%, zeker ik val op mannen!

En eigenlijk als ik niks voel als een man dingen bij mij doet zoals vingeren en beffen waarom zou ik dan wel meer voelen bij een vrouw

Eigenlijk heb ik er weleens aangedacht net toen ik de pubertijd in ging en dus niks voelde als ik iets bij mezelf deed.

Maar na veel nadenken weet ik echt heel zeker dat ik op mannen val en geen vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven