nieuwe vrienden in Utrecht gezocht

09-09-2015 18:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vind het een beetje spannend om dit hier te plaatsen, maar doe het toch maar.

Ik ben in april naar Utrecht verhuisd om te gaan samenwonen met mijn vriend, maar daardoor woon ik nu verder bij mijn vrienden vandaan, waardoor spontaan wat afspreken er niet meer in zit.

Ik ben 20 jaar, studeer pedagogiek (3e jaar) en heb vooral tijd in de avonden en in de weekenden.

Ik ben niet zo'n feestbeest, maar hou wel van terrasjes, gezellig kletsen, films kijken, dagjes weg, salsa en lekker eten.

Ik kijk uit naar jullie berichtjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,



klinkt gezellig, ik woon nu ook sinds maart in Utrecht, dus ben ook nog naar wat meer contacten op zoek hier in de buurt. Ik ben 21 jaar en doe nu een opleiding voor grafische vormgeving.



Dus stuur maar een berichtje als je interesse hebt
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Het lukt me niet om je een bericht te sturen. Kan jij mij een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



ik ben Anniek, 23 jaar en ben op zoek naar iemand die leuke dingen wil doen, zoals lekker borrelen, shoppen, uit eten, een filmpje te pakken of dat soort dingen :-) Lijkt het je leuk om in contact te komen? Stuur me een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! ik kan jou alleen geen berichtje sturen. Die functie moet je eerste aanzetten. Kan jij mij een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik ben Anna, 21 jaar en ik herken mij helemaal in jouw verhaal. Ik ben net als jij naar Utrecht verhuisd

om te gaan samenwonen met mijn vriend. Ik doe de opleiding Sociaal Pedagogische hulpverlening en zou

het leuk vinden om wat meer contacten te hebben in Utrecht.

Als je nog steeds op zoek bent naar nieuwe contacten, hoor ik het graag !
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna!

Wat leuk

Kan je me een berichtje sturen met je telefoonnummer? Kunnen we elkaar wat beter leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ik ben ook op zoek naar iemand om leuke dingen mee te doen! Ik hou van reizen, lezen, socializen, drankjes doen, lekker eten en muziek.
Alle reacties Link kopieren
Kan jij mij een privé berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Viva95 ik heb je ook een berichtje gestuurd:)
Alle reacties Link kopieren
Hey!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Kan je mij een privé berichtje sturen met je telefoonnummer of e-mailadres?
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Lisanne, 22 jaar en ook 3e jaars studente in Utrecht. Het lijkt me gezellig om met je in contact te komen.



Groetjes :)!
Alle reacties Link kopieren
nieuwemensenlerenkennen.nl werkt voor mij erg goed. Ben nu twee maanden lid en al 10 leuke meiden en mannen in de buurt ontmoeten. Er staan wekelijks meer dan 100 activiteiten op de agenda. Groot aanbod dus. De meeste zijn hoger opgeleid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chantal35 schreef op 21 juli 2016 @ 17:31:

nieuwemensenlerenkennen.nl werkt voor mij erg goed. Ben nu twee maanden lid en al 10 leuke meiden en mannen in de buurt ontmoeten. Er staan wekelijks meer dan 100 activiteiten op de agenda. Groot aanbod dus. De meeste zijn hoger opgeleid.Ga je nou het hele forum volspammen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven