Vaste telefoon storing bij Ziggo, bellen mailen helpt niet.

23-09-2015 22:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Misschien is hier iemand met een gouden tip voor me?

Voor de zesde dag werkt de verbinding van mijn vaste telefoon niet meer. Ik heb Ziggo gebeld en gemaild en krijg dan te horen of te lezen dat het een bekend probleem is en dat eraan gewerkt wordt. Ik denk dat ik na deze toestand overstap na een andere provider. Maar ja, het moet nu wel eerst door Ziggo in orde gemaakt worden. Als ik ze weer bel kan ik gaan zeggen dat ik overstap naar een ander, maar ik heb zo`n vermoeden dat ze dat geen bal uitmaakt. Is er iets wat je zou kunnen zeggen zodat ze er eindelijk eens wat aan doen, iemand ervaring?

Dankjewel voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Er is onderhoud, kreeg vandaag een kaartje in de bus maar dat is wel in de regio Rotterdam. Meestal werkt 1200, als je ook telefoon hebt van Ziggo, wel, dat is een ander circuit.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kaartje gehad, maar woon dan ook in de regio Zaanstreek/Waterland.

1200 werkt hier ook niet, de lijn is dood. Mijn buurvrouw, (nog wel) bij Ziggo, heeft wel telefoon...
Alle reacties Link kopieren
quote:lovely_lucky schreef op 23 september 2015 @ 22:20:

Ik heb geen kaartje gehad, maar woon dan ook in de regio Zaanstreek/Waterland.

1200 werkt hier ook niet, de lijn is dood. Mijn buurvrouw, (nog wel) bij Ziggo, heeft wel telefoon...



In die regio zijn er dagelijks storingen, soms hele wijken, soms gewoon straten. Ach ze repareren het maar het is al sinds Ziggo en UPS zijn samen gegaan. En als ze bij een storing langskomen, oh nee het ligt niet aan Ziggo en mag je de 70 euro kosten betalen van de monteur.



Ik weet wel wat ik zou doen als je kan oversluiten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
storingen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Heb je Internet ook via Ziggo? Zo ja: werkt dat wel?
Alle reacties Link kopieren
Er is al dagen een probleem intern. Dat erkent Ziggo maar ze krijgen t niet opgelost. Mijn tante zit met zelfde, al ruim een week. Ze kan nix doen, moet afwachten tot ze t intern gevonden en opgelost hebben.
Alle reacties Link kopieren
ziggo is om te janken.



hier altijd gezeur met de mediabox en wifi.



wij stappen over!
Waarom kan je nu niet overstappen dan? Waarom wachten tot het probleem is opgelost?

En weet je zeker dat het aan ziggo ligt en niet aan de telefoon zelf? Andere telefoon proberen misschien nog?
En soms zijn dingen gewoon niet makkelijk op te lossen natuurlijk. Wij hadden hier pas geen straatverlichting, duurde een week. Werd wel aan gewerkt, we zagen steeds busjes rijden en mannen eraan werken maar het was gewoon erg ingewikkeld.



We zijn natuurlijk allemaal erg verwend dat alles het altijd doet. En sinds alles op elektra werkt en telefoon en internet onmisbaar zijn geworden hebben dit soort storingen veel en veel meer impact.
Als bij de buren de telefoon het wel doet, dan ligt het aan je eigen telefoon of aan jou verbinding. Als je ook internet er bij hebt, dan stekkers uit de router halen, 10 minuten wachten en weer er in doen.
Alle reacties Link kopieren
Ook bij andere providers is weleens wat.

Begrijp me niet verkeerd, je hoort inderdaad veel shit over Ziggo (ben zelf geen klant) maar het is een utopie om te denken dat het helpt om over te stappen omdat daar nooit iets zou zijn.
Heb je gelijk in Mini. Ik ben wel klant bij Ziggo, maar weinig problemen. En toen ik wel een probleem had, werd het prima opgelost, zonder verdere kosten en binnen 2 dagen. Prima toch?
Alle reacties Link kopieren
ik zit ook bij Ziggo, voorheen bij UPC waar ook altijd iedereen over liep te zeiken en bij beiden zelden problemen. En als die er wel zijn, worden ze zo snel mogelijk verholpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nooit. Meer. Ziggo!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 24 september 2015 @ 15:37:

Heb je gelijk in Mini. Ik ben wel klant bij Ziggo, maar weinig problemen. En toen ik wel een probleem had, werd het prima opgelost, zonder verdere kosten en binnen 2 dagen. Prima toch?

Ja, helemaal prima!

Mijn oma had laatst een probleem met haar TV. Ziggo stond vrijwel direct klaar om het op te lossen, gratis. Terwijl achteraf bleek dat de onderbuurvrouw een of andere stekker verwisseld had.
Ik heb een tijdelijke oplossing voor dit probleem want ik heb hier zelf ook met regelmaat last van.



Dan moet je de tweede uitgang op het modem van je telefoonaansluiting gebruiken, daarna het modem opnieuw opstarten en dan werkt je telefoon weer tijdelijk want na een paar dagen zit je weer met hetzelfde probleem maar dan kan je deze handelingen herhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven