Vreemdgegaan

25-09-2015 01:07 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me rot.... Na bijna 4 jaar een relatie waarvan ruim een jaar nu samenwonend heb ik het toch gedaan.. Ik snap mezelf totaal niet, erger nog ik verafschuw mensen die vreemdgaan. Toch is het gebeurd en ik begrijp niet goed waarom, m'n vriend en ik hebben het afgelopen jaar veel voor onze kiezen gehad qua werk maar ook financieel en verschillende overlijdingsberichten, onze relatie leed eronder naar mijn gevoel.



Ik ben nog nooit in al die bijna 4 jaar vreemdgegaan!! En dat vind ik zo erg! En nu ben ik met twee mannen binnen twee maanden seks gehad en met 1 persoon handwerk, dus niet eens 1, maar ook nog eens 2 seks partners en 1 handwerk... Het was allemaal eenmalig maar ik schaam me diep tegenover mijn vriend..



Onze relatie loopt nog steeds echt stroef en probeer te ontdekken waarom ik dit deed, ik voel me soms niet gelukkig in onze relatie denk ik, vooral door alle problemen afgelopen jaar, dit weegt erg zwaar voor onze relatie. Vreemdgaan is nooit een excuses, maar hoe cliché, ik hou van mijn vriend, alleen weet ik niet of we samen verder kunnen.



Ik kan op dit moment geen werk vinden en qua inkomen zit ik nu volledig vast aan hem. We wonen samen en delen een flatje.. We hebben altijd gezegd dat als 1 van ons zou vreemdgaan meteen einde relatie is.



Moet ik het hem vertellen? Het is er namelijk niet 1, maar 3.. Ik wil hem geen pijn doen en zit erover na te denken om onze relatie te stoppen, vanwege vele dingen al die spelen en ik denk toch dat ik daardoor aandacht bij een ander zocht omdat het de laatste periode alleen maar ging over rekeningen, familie en vele ruzies.



Daarnaast heb ik zoiets wat lost het op als ik het vertel? Dat 1 van hen praat gebeurd sowieso niet want die zijn of bezet of wonen ver en houden het voorzich dus daar ben ik niet bang voor.



Toch voel ik me enorm schuldig naar mijn vriend als het wel goed gaat tussen ons, maar tegelijkertijd soms niet... Ik schaam me dood. Wat moet ik doen? Deze mannen spreek ik allen niet meer en al het contact is verbroken.



Daarnaast ben ik ook bang, want ik sta er nu financieel echt alleen voor en daarbij hou ik gewoon teveel van mijn vriend om te breken maar weer soms te weinig voor mijn gevoel om verder te gaan..



Moet ik het hem vertellen dat ik ben vreemdgegaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:sweet-romeo schreef op 25 september 2015 @ 12:06:

Mijn raad is ook, vertel hem zeker niet van het vreemdgaan. Als je nog van hem houdt, en financieel aan hem vast zit, zou ik nog gewoon blijven. Breekt je schuldgevoel op, dan zul je het moeten vertellen, maar waarom zou je iets moois kapot maken omdat je bent vreemdgaan., wat niet wat niet deert, is mijn motto welEen begrijpelijk advies. Als je zelf ook vreemdgaat en het geen probleem vindt om je vriendin te bedonderen, that is.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:goddess23 schreef op 25 september 2015 @ 12:38:

[...]





Wat is dit nou weer voor lulverhaal? Gewoon blijven. Dat is hartstikke normaal toch? Je partner respectloos behandelen en als dank wordt hij ook nog eens gebruikt totdat er voorspoedige tijden aanbreken voor TO. Dat zulke mensen bestaan

Weet je wat ik heel gewoon vind? Dat zo iemand bestempeld wordt als ordinair!



TO heb je (on)veilige seks gehad met die mannen en heb je hierna seks gehad met je partner? Daar ben ik nu wel benieuwd naar. Of laat je hem straks berooid en ook nog eens besmet achter?Was het niet gewoon vreselijk sarcastisch wat sweet-romeo schreef?
Alle reacties Link kopieren
Wat een herkenbaar verhaal
Dream like you will live forever...
Vertel hem wat je gedaan hebt. Jullie zeiden zelf immers van vreemdgaan betekent het einde. Nou, het einde is dus in zicht, want je bent vreemdgegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven