Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@magic wanda



Bedoel je deze boodschap die je na reserveren krijgt?



Hartelijk dank voor jullie reservering. Deze staat genoteerd en het zal ons een plezier doen jullie op 1e paasdag in de club te mogen begroeten.



Daar wij proberen het niveau van onze club op een zo hoog mogelijk niveau te houden verwachten wij dit ook van onze bezoekers.



Om jullie avondje Fun4Two tot een erotische belevenis te maken, verzoeken wij jullie bij binnenkomst gepaste kleding te dragen (netjes c.q. sexy). Te denken valt aan een nette jeans met mooi shirt maar bijvoorbeeld ook een kostuum en voor de dames een uitdagende outfit. (Een onverzorgde spijkerbroek met dito T-shirt en een stel versleten schoenen is beslist NIET wat we in gedachten hebben.)



Na ons bekend ‘dress-code’ lied wordt het ten zeerste op prijs gesteld wanneer men gekleed gaat in mooie sexy lingerie. Zogenaamde “huis, tuin en keuken lingerie” is eveneens NIET wat we in gedachten hebben.



Het wordt door de andere gasten op prijs gesteld als jullie je best doen om er zo goed mogelijk uit ze zien. Dit in al zijn facetten, want naast zowel kleding kan ook een verzorgd uiterlijk c.q. postuur bijdragen aan het makkelijk ‘contact maken’ met de andere gasten!



Wij hopen dat tijdens jullie bezoek aan Fun4Two jullie stoutste fantasieën waargemaakt worden!



Vriendelijke groeten,

Bobby, Linda en de crew van Fun4Two
Delen doe je samen
Dus bij binnenkomst wordt er dan naar lichaam en gezicht gekeken? Of moet je de lingerie laten zien wat je aan gaat trekken ofzo.



Ik vraag me serieus af hoe dat dan gaat, fun staat op mijn lijstje. Ben absoluut niet bang om geweigerd te worden, maar vraag me de criteria af.

Te dik? Te dun, platte kont, kaal hoofd. Wie bepaald of je uiterlijk voldoet.
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic deel 17 is nu geopend
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
wij zie jij in hemelsnaam lichaam en gezicht staan? Herrie om niks veroorzaken is ook een kunst zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:3N3RGY schreef op 24 september 2015 @ 16:02:

Leuk om te lezen rivalson! Ik heb een paar vraagjes: was het wel beetje druk die vrijdag? En was er veel actie? En waren en ook 'extra' vrouwen (en eventueel mannen) die speciaal voor 'bi' kwamen?



Mijn vrouw ('bi-schierig' en wel al eens met vrouw gezoend) en ik (hetero, wel al triootje mmv met mijn vrouw meegemaakt) willen namelijk graag meer ervaring opdoen met een extra vrouw of man erbij. We zijn voornemens om daarvoor weer naar de Fata te gaan omdat die club ons uitstekend bevalt, dat zou dan de Trio-night of Bi-night worden. Maar wellicht is ook de All-in night, Gigolo-night of Beetje-bi night in de Fun4two een interessante optie. Nog meer mensen ervaring met één van deze vrijdagavonden in de Fata of Fun?



Wij waren ook op de betreffende datum op de bi-avond in de Fun4Two.

En als ervaren Fun-gangers kunnen we je vertellen dat het totaal niet druk was.

Nu hoeft dit geen probleem te zijn, want je hebt natuurlijk maar een paar leuke mensen nodig, om een genoeglijke avond te beleven.

Maar het waren veel kat-uit-de-boom-kijkers, en ook redelijk wat onaantrekkelijke mensen.

Dit laatste is natuurlijk een kwestie van smaak, en misschien vonden anderen het allemaal prachtmensen.

Viel ons op dat er veel stellen waren waarvan de man mooi was en de vrouw niet, en omgekeerd.

Totale bijzaak, maar het viel op.

Van ons zou er overigens best wel wat strenger aan de deur opgetreden mogen worden bij onaantrekkelijkheid.

Niet politiek-correct, maar wij kijken toch liever tegen mooie mensen aan dan tegen lelijke.



Er was wel man-man actie, maar daarvoor moet je bijna altijd in de speciale bi-ruimte zijn.

Daar was alleen een stel waarvan de man op elke man die binnenkwam dook (niet letterlijk) en dat maakte het een beetje onaangenaam. Het is zijn goed recht om daar de hele avond te verblijven, maar gezellig werd het daardoor niet.

Ook op zaterdagen gebeurt daar wel wat.

Voor een dames bi-contact zijn vrijdagen, zaterdagen en zondagen allemaal even goed.

Op zaterdag komen er (zo lijkt het) iets meer stellen waarvan alleen de vrouw actief wil zijn met een andere vrouw.

En de mannen kijken toe, of hebben het gezellig met hun eigen partner.



Op vrijdagen zwaait Peter de scepter over het restaurant.

En dat merk je, want hij is een gastheer pur sang.

Op zaterdag staat er een of andere kenau die weggelopen lijkt uit een Roemeens kindertehuis.

Onvriendelijk, ongastvrij en ze begint een uur voor sluitingstijd al met de boel op te ruimen.



Vrijdagen zijn wisselend goed bezocht.

In de vakanties is het drukker.

En bij Sexpert Night schijnt het 't drukst te zijn.



Wij gaan morgen, zaterdag de 26ste weer eens kijken.

Mooier publiek, jongere mensen, drukker, maar niet per se geiler of gezelliger.

Zondagavond is voor ons de gezelligste avond. Alleen jammer dat er dan een ouder publiek komt.
Je opmerkingen over niet druk en strengen selecteren sluiten mooi aan bij mijn vraag in het nieuwe deeltje Keesadam

Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17
quote:grenada schreef op 25 september 2015 @ 18:05:

wij zie jij in hemelsnaam lichaam en gezicht staan? Herrie om niks veroorzaken is ook een kunst zeg.Ik wil gewoon weten wie wat bepaald. Ik lees hier over pasjes toegestuurd krijgen als je lid mag worden, of een tijdelijke pas. Dus vraag me af wie bepaald of jij lid mag worden
Alle reacties Link kopieren
Zal ik maar even om een slotje vragen in het mod topic?

Edit: is al gebeurd zag ik!
...
Alle reacties Link kopieren
Nieuw deel is geopend. Hier zit een slotje op!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven