Leuke vriendinnen gezocht omgeving Apeldoorn

05-08-2015 21:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben nagellakje, 28 jaar en woon in een dorp vlakbij Apeldoorn samen met mijn vriend.

Mijn vriendengroep is de laatste jaren uit elkaar gevallen, iets wat ik erg mis. Met mijn vriend doe ik leuke dingen maar ik mis een leuke vriendin.

Ik hou van humor, (verre) reizen, wijntje ergens drinken, films, shoppen, dieren, lekker lol maken, hou enorm van lekker kletsen maar ben ook in voor een goed gesprek. Zo kan ik nog wel even doorgaan

Lijkt me leuk om weer nieuwe mensen te kennen die net als ik behoefte heb aan lol, gezelligheid of een goed gesprek.

Je mag me ook een PB sturen!



Groetjes Nagellakje
Alle reacties Link kopieren
Hee Nagellakje!



Ik woon in Apeldoorn, ben 23 jaar. Onze interesses en situatie komen aardig overeen. Lijkt me leuk eens te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
.

...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Silla!

Ik kan geen pb sturen.. Lijkt me leuk eens te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal,

Ik ben 28 en kom ook uit Apeldoorn. Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:JustMyself87 schreef op 26 september 2015 @ 20:09:

Hoii allemaal,

Ik ben 28 en kom ook uit Apeldoorn. Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Hoi!



Als je wil mag je me wel een pb sturen? X
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ikzelf ben 24 jaar, en sta ook open om nieuwe mensen te leren kennen!

Een pb sturen mag.

Ik woon in een dorpje naast Apeldoorn, en heb als hobby 2 paarden.



Annelore, bij jou gaat een pb sturen mis?
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Hee Jody, je hebt de optie voor prive berichten nog niet aan staan. In je instellingen kun je dit aanpassen. Als het goed is moet het dan wel lukken!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Nicky 24 jaar en woon sinds kort in Deventer samen met mijn vriend. Naast zijn vriendengroep ken ik verder niemand en het lijkt me leuk meer meiden te leren kennen in Deventer of Apeldoorn of omgeving. We wonen in de binnenstad en heel dicht bij het station.



Het lijkt me leuk om nieuwe contacten op te bouwen om samen leuke dingen te doen en waar uiteindelijk vriendschap uit kan ontstaan.



Groetjes Nicky
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Wat leuk die reacties! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen ik dit topic opende
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelore91 schreef op 27 september 2015 @ 12:25:

Hee Jody, je hebt de optie voor prive berichten nog niet aan staan. In je instellingen kun je dit aanpassen. Als het goed is moet het dan wel lukken!ooh,, bedankt! wist niet dat dat een functie was
Live, Laugh, Love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven